אילוסטרציה. imdb
imdb

טוב להן כשרע להן ורע להן כשטוב להן: מה נשים רוצות?

ק. דביר

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 15:42

הן מאוהבות כשרע להן איתו, וסובלות אם הוא בעל מפנק - הרשת מלאה בפוסטים אנונימיים של נשים שטוב להן כשרע להן ולהיפך, התופעה רק הולכת ומתגברת עם הזמן -

כמה פעמים קראתם פוסט של 'אנונימית' שהתחיל ב"אני כל כך אוהבת אותו, נכון הוא צרח עלי, זרק עליי, נעל אותי, עוקב אחרי", והסתיים ב..."אני אוהבת אותו כל כך אני לא יכולה לעזוב אותו".

כמה פעמים קראתם פוסט של 'אנונימית' שמתחיל ב-"בעלי גבר מדהים שמפרנס אותי, מעריץ אותי, מפנק אותי - יש לנו חיים מדהימים ביחד" , וממשיך ב-"לא יכולה להימנע... נמשכת ל…. בא לי על…. אל תשפטו אותי…. משעמם לי איתו, זה כבר לא מה שהיה, אנחנו בעיקר חברים טובים, זו פשוט שיגרה", ומסתיים ב-"לא יודעת אם להתגרש או לא".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשנים האחרונות מתרחשת תופעת חדשה ברשתות החברתיות שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו - פוסטים אנונימיים. בכל קבוצה שנייה עולה מספר פעמים בשבוע פוסט אנונימי כזה או אחר, מרביתם של נשים, ובדרך כלל בנושא מערכות היחסים שלהן. ועל כל מספר פוסטים אנונימיים להתייעצות עולה פוסט אחד של אדם אמיץ שרוצה עצה ולא מתחבא מאחורי הכותרת האופנתית "פוסט אנונימי".

גבר ואישה משוחחים במקום הומה. ShutterStock
טוב להן כשרע להן/ShutterStock

אז אני יושבת וגוללת לי בפיד בשעת שעמום, והנה עולה לו פוסט שגורם לי ולעוד לפחות 1000 קוראים לרצות לצרוח ל'אנונימית' "תתעוררי על עצמך, מה את עושה???"

מיום ליום אני רואה יותר ויותר נשים שטוב להן כשרע להן, נשים שלא משנה מה יעשו להן, יתנו עוד הזדמנות, ועוד אחת, שכל פעם יחפשו תירוצים להצדיק את הצד השני, שבטוחות שזה ישתפר מתישהו בעתיד, למרות שהן יודעות בתוך תוכן שזה לא ישתנה לעולם, ואולי יהפוך ליותר גרוע.

מצד שני יש את אלה ששופטות את הנשים האלה, בסגנון ה-"מה היא נשארת איתו, בסוף היא תהיה הכותרת הבאה בעיתון", או "אבל הוא בוגד בה, הוא לא סופר אותה". ובאותה הנשימה הן מתלוננות כמה רע להן שכל כך טוב להן, שהבעל מפנק ואוהב אותן ממש כמו רומיאו לפי הספר, ומרוב שכל כך טוב להן הן מחפשות להרוס לעצמן, ופוצחות במסע חיפושים אחרי ריגושים, ותוך כדי מספרות אינספור תירוצים וסיבות ממש 'הגיוניות' למה זה בסדר.

זה מביא אותי למסקנה אחת בלבד:

בחורה מפלרטטת בדייט. ShutterStock
מהר מאוד תבינו מה הפסדתן והוא יעבור הלאה/ShutterStock

מתוקות, יש לכולכן נטייה להרס עצמי - גם הסוג הראשון וגם השני - כולכן במסע הרס עצמי מסיבה זו או אחרת, כי כנראה שזה המקום הנוח והמוכר שלכן, וכנראה בגלל זה אתן ממשיכות לעשות את זה לעצמכן, ואז בוכות, כמובן.

לא משנה אם זה כי הוא הרביץ או התעלל, גילה על הבגידות וההרפתקאות שלך, או פשוט עזב, ואם מישהי מכן חושבת שהוא התנצל כי הוא אוהב, ובטוחה שעוד תקבלי את ההפי אנדינג של 50 גוונים, אז לא - אתן מקסימום תקבלו את אותה כמות הכותרות בתקשורת.

ומצד שני, אם אתן חושבות שמרוב שהוא מדהים אליכן תמצאו אחד טוב יותר בחוץ אז יש לי חדשות עצובות: מהר מאוד תבינו מה הפסדתן, והוא בזמן הזה יעבור הלאה למישהי שתדע להעריך את כל הטוב הזה. בכל מקרה, לא משנה איזה מסוגי האנשים אתן, אני ממליצה על טיפול, ויפה דקה אחת קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully