סקס. ShutterStock
ShutterStock

זהירות, אורגזמה קטלנית: המקרים בהם סקס הפך למסוכן

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 19:55

סקס זה כיף, אבל יכול להיות גם ממש מסוכן - מסתבר שיש יש דבר כזה אורגזמה חזקה מדי: אנשים שמתו במהלך סקס

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

למות באמצע סקס נשמע כמו חלום, נכון? אז לא, לא בהכרח. קבלו כמה מקרים מפתיעים של תאונות שקרו בזמן סקס, ואנא, אל תנסו את זה בבית, לא משנה כמה אתם חרמנים. כי אתם יכולים למות מזה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נתחיל מהקל אל הכבד. לא שהמוות הזה פחות מצער מאחרים, הוא פשוט נפוץ יותר - שוטר בן 31 (ללא מחלות רקע חחחח) לקה בהתקף לב במהלך שלישייה שהתקיימה במלון במהלך 2009. מה שמעניין בסיפור הזה הוא שאשתו תבעה את הרופא, שלא טרח להזהיר אותו מפני פעילויות נמרצות (כמו ריצה אחרי פושעים, למשל). אז הוא מת, ואשתו המשיכה הלאה, וגם זכתה ביותר משני מיליון דולר. היא קצת פוצתה על הבגידה המכוערת, בואו נודה.

גם לך יש וידוי מעניין? ספרי לנו עליו בקבוצת הוידויים החדשה שלנו

סקס. Giphy
לא נראה שהיא הולכת למות מהנאה מרובה מדי/Giphy

מת מטמטום
אז ככה. גבר אחד מוושינגטון נחנק למוות במהלך סקס עם חברתו, שהתברכה בחזה לא מזערי במיוחד. אמנם היא טוענת שאין לה מושג איך הוא מת, אבל עד (כן, איכשהו היה עד) לאירוע מדווח שהוא ראה את החניקה מתרחשת. כאילו זה לא מספיק משונה, מקרים דומים קרו גם בעוד מקומות - עורך דין האשים את חברתו שהתברכה במידת חזייה 38DD שניסתה להורגו בכוונה תחילה באמצעות דחיפת ראשו אל בין שדייה, והחזקתו שם "בכל כוחה" לדבריו עד שלא יכל לנשום יותר. לא נעים, אבל לפחות הוא לא יקרא יותר לעולם לציצים fun bags.

מת לחיות
באקוודור, אישה בת 28 והמאהב שלה, בן ה-35 צנחו אל מותם באמצע סערת תשוקה כי קיימו יחסי מין על אדן החלון. ברוסיה זה קרה גם, ב-2019, כשאישה ובן זוגה למשגל נפלו מהחלון של הקומה התשיעית תוך כדי קיום יחסי מין סוערים. היא מתה מיד, אבל הפרטנר שנפל מאותו חלון שרד, מאחר והוא נחת עליה. ככה זה שדיים. לפעמים הם הורגים אותך ולפעמים ישמשו לך ככריות אויר.

סקס. Giphy
סעו בזהירות/Giphy

מת בבנק
בסין, בעיר ווהאן (מוכר לכם מאיפשהו?) מת רופא צעיר בזמן שעסק בהנפקת תרוצה לבנק הזרע. ד"ר זהן גאנג, לקה בהתקף לב בזמן שאונן עצמו לדעת במשך שעתיים שלמות בחדר הפרטי שבבנק הזרע, בביקור הרביעי שלו בקליניקה בתוך עשרה ימים, לפי הדיווחים. משפחתו של הרופא בן ה-23 החליטה לקחת את בנק הזרע לבית המשפט בתואנה שהם היו צריכים לקחת אחריות על מעשיו שם, אך השופט החליט שגבר שלמד רפואה היה אמור לקחת החלטות רציונליות בכוחות עצמו, כולל אם לתרום זרע, כמה, ובאיזו תדירות. חייבים להגיד שיש בזה משהו.

מת מהנאה
היה היה איש אחד בן 35 בשם צ'ארלס. צ'ארלס הלך לזונה במלאווי. הוא עשה מה שעשה, ולקראת סיום לפתע איבד את הכרתו אחרי מה שאובחן כ"אורגזמה חזקה במיוחד" על ידי הרופאים, בדיעבד. זמן קצר לאחר האירוע הוא נפטר, ובדיקה שלאחר המוות אישרה שגופו של האיש פשוט לא עמד בעוצמת האורגזמה וחווה כשל מערכתי עקב "הנאה מרובה מדי". אנחנו רק מקוות שעובדת המין לא סובלת מ-PTSD, ושהיא מבינה שמעבר להכל, היא צריכה לקחת את זה כמחמאה.

מתו כדרך הטבע. בערך.
ב-2013 בני זוג מזימבבואה נסחפו והחליטו לעשות אהבה רומנטית במיוחד באויר הצח. הסיפור הזה היה יכול להיגמר אחרת אם הם לא היו גרים בדרום אפריקה, בסאבלט אצל חיות הבר הכי עוצמתיות בעולם, ובמקום להזדיין בבית כמו בני אדם, החליטו לגוון ולעשות את זה בתוך השיחים. אז אריה אכל אותם.
הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully