דוגמנית פלייבוי ג'ינה בנטלי. jennabentley00, צילום מסך
צילום מסך/jennabentley00

דוגמנית פלייבוי קיבלה איומים על חייה בגלל אינסטגרם

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 23:55

חשבון האינסטגרם הפרובוקטיבי של ג'ינה בנטלי נסגר בפברואר ומאז היא לא מפסיקה לקבל איומים על חייה. הסיבה: חשבונות פקטיביים שהשתמשו בשמה רימו עוקבים, שחשבו שהיא זו שהונתה אותם ודרשו ממנה את כספם

ג'ינה בנטלי מציגה את השער שלה בפלייבוי/jennabentley

גי'נה בנטלי, דוגמנית פלייבוי מאוד מצליחה שעושה הרבה כסף דרך עמוד ה-OnlyFans שלה, טוענת שהיא הפכה להוית מטרה לנאצות ואפילו איומים על חייה רק בגלל חשבון אינסטגרם מזויף שעושה שימוש בשמה.

הדוגמנית שמתגוררת בלוס אנג'לס, טוענת שההודעות שהיא מקבלת גורמות לה לחשוש לחייה. "זרים אומרים לי ברשת שהם רוצים אותי מתה, שהם מתכוונים לבוא ולהרוג אותי או שאומרים לי להרוג את עצמי - זה ממש מפחיד", היא סיפרה, "אני לא מרגישה בטוחה. בדרך כלל אני אפילו לא בודקת את ההודעות שאני מקבלת, אני חוסמת ומתעלמת, אבל כשחשבון האינסטגרם האמיתי שלי נמחק בדצמבר 2020, האיומים החלו".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

וזה חשבון האינסטגרם שלה

היא הסבירה: "היו לי 809 אלף עוקבים והיה לי גם חשבון גיבוי שבו היו לי בו 15 אלף עוקבים. אחרי שגם החשבון הזה נסגר בפברואר 2021, החלו איומי המוות וגיליתי שהיו עוד עשרות חשבונות שהתחזו אליי".

גי'נה טוענת שהחשבונות האלו מרמים אנשים ומרוששים אותם וזה מוביל אותם אליה כי הם חושבים שהיא אחראית לזה. "גבר אחד שלח לי הודעות שוב ושוב וחשבתי שהוא מנסה למשוך את תשומת ליבי אז התעלמתי ממנו, אבל אז הוא יצר איתי קשר בדף שלי ב-OnlyFans ואמר שהוא שלח לי כסף. הייתי ממש מבולבלת, אז הוא שלח לי צילומי מסך של שיחה שהייתה לו עם חשבון מזוייף שהתחזה אליי. הוא טוען שהוא שלח לי כסף עבור תמונות דרך הפייפאל אבל הוא לא קיבל אותן וטען שרימיתי אותו".

עוד בוואלה!

דוגמנית פלייבוי שחיפשה אהבה באפליקציות טוענת: תמונותי הוסרו כי אני "שווה מדי"

לכתבה המלאה

היא הוסיפה: "אני מנהלת עסק, כל התשלומים שלי עוברים דרך עמוד ה-OnlyFans. הוא כעס עליי וטען שאני צריכה לשלם לו. אני מקבלת כל כך הרבה הודעות מבחורים שאומרים שהם שלחו לי כסף עבור תמונות ולא שלחתי להם.

ג'נה התחננה להנהלת אינסטגרם שיעזרו לה והם בתגובה אמרו לה שהחשבון שלה נסגר בגלל שעברה על החוקים שלהם. בהודעה שלהם נמסר ש"האינסטגרם הוא פלטפורמה גלובאלית לאנשים מכל הגילאים ויש לנו חוקים לגבי עירום ומחוות מיניות כדי לוודא שהתוכן הוא ראוי לכולם".

עוד הם הוסיפו ש "אם מישהו מאמין שהוא זיהה תוכן או חשבון מזוייף, הוא יכול לדווח על זה ויש אנשים שבודקים את הדיווחים האלו 24/7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully