קורין גדעון ורדה גדעון אירוע דאלי. שוקה כהן,
שוקה כהן

הצעד שעשתה קורין גדעון חכם - חבל שהביצוע כושל

6.10.2021 / 10:40

קורין גדעון ושותפתה לאמבטיות, אמא ורדה, הן אחד הזוגות שמככבים במטבח המנצח. הליהוק מוצלח, ואפילו יש שיאמרו צעד תדמיתי חכם של גדעון, שיכול לסייע לתיקון תדמיתה הבועתית פוסט סאגת החלון והמקלט. אבל כמו בבישול, יש פער "קטן" בין הרעיון לביצוע

פרומו MKR המטבח המנצח - עונה 2, חיים כהן, רותי ברודו/קשת 12

במה קורין גדעון עובדת? כלומר, היא מנהלת מעדניה של אוכל יהודי יחד עם בעלה חילי, אבל יש מעדניות רבות שבעליהן אינם מקבלים זמן בפריים טיים. והנה, פעם אחר פעם, הבחורה הזו סוללת את דרכה אל הטלוויזיה. הפעם היא חזרה בתור מתמודדת בתוכנית "המטבח המנצח VIP", לשם הגיעה עם אמא ורדה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הבחירה בהשתתפות בתוכנית כזו היא מובנת מאוד עבור גדעון. נכון, היא אוהבת לבשל ועושה זאת עם אימא ורדה בכל יום שישי, רגע אחרי האמבטיה המשותפת או לפניה. בכל מקרה, זה נראה כמו עוד חלק מהסימביוזה המשונה שהשתיים מתחזקות. אבל האמת היא שגדעון רוצה שיאהבו אותה - רצון אנושי מאוד, הרי כולנו רוצים לקבל אהבה וחיזוקים מהסביבה, למרות שלהודות בזה בגלוי זה לא מאוד סקסי. אבל בניגוד לאנשים אחרים, קשה לחוש כלפיה סימפטיה בעיקר בגלל שבשנים האחרונות עושה רושם שהיא חיה בעולם שסובב כולו סביבה.

יש מלחמה? היא תצטלם בוכיה בחדר המדרגות ותציין שחילי לא נמצא, כך שהקורבן האמיתי בסיפור הוא למעשה השכן שהופקד על הצילום המטריד. הסקנדל שעוררה אחרי שילדה את בתה בפוסט לא מודע נגד בית החולים איכילוב, הסרטים שעוסקים בחתונה שלה ובדרך בה תחנך את בתה. מי את, בעצם, ולמה רשתות הטלוויזיה משתפות פעולה עם החגיגה המגלומנית הזו?

יכול להיות שההשתתפות במטבח המנצח הייתה אמורה להציג בפני הצופים קורין אחרת, הפוכה לפרסונה שלמדנו להכיר. קלילה, זורמת, מודעת לעצמה ובעלת כישורי בישול מדהימים (מי לא אוהב אנשים בעלי כישורי בישול מדהימים?), ובעיקר אחת שכיף לשבת איתה בארוחת ערב ולנהל שיחה.

אך אבוי, ההיפך הוא הנכון. ממש כמו משפטי ההשראה שמציפים את הפיד, כך אמירותיה של גדעון מורכבות ממילים שנזרקות לחלל האוויר ולא אומרות הרבה. לפעמים נדמה שאנו חוזים בעוגיית מזל אנושית, כזו שפולטת קלישאות בצרורות אבל מכסה עליהן באמירות כמו "אני אישה חזקה ודעתנית". ועכשיו לכו חפשו את הדעתנות הזו בתפריט הקינוחים של המסעדה הסינית הקרובה לביתכם.

קורין גדעון. אינסטגרם קורין גדעון, צילום מסך
יש מלחמה? היא תצטלם בוכיה בחדר המדרגות/צילום מסך, אינסטגרם קורין גדעון

מי שרצה לגלות פרסונה אחרת של המתמודדת גדעון, התאכזב והופתע לטובה בו זמנית. מצד אחד מסתבר שהיא אותנטית לחלוטין, וזו אמירה לזכותה, כמובן, כיוון שאלוהים יודעת שהאינסטגרם מורכב מהמון תכונות ואותנטיות היא לא אחת מהן. ומצד שני, דווקא במקרה שלה, היינו שמחים לגלות שהיא שונה ב"מציאות" וכי האמירות הטרחניות שמורות לרשתות החברתיות בלבד.

לפני מספר ימים העלתה המגישה תגובות חמות שהיא מקבלת מקהל העוקבים שלה לאחר שצפו בה בתוכנית. ואכן, הפוטנציאל גדול והבמה מרימה, אבל אפילו אז, מבלי להתכוון, הרסה לעצמה. האם אי פעם הפרעתם לחבר/ה שלכם/ן באמצע סקס? במקרה הטוב זה סיפור נחמד לספר לחברים, במקרה הפחות טוב אלה ההורים שלך ואת מעלה תיעוד של המפגע לסטורי שלך.

ואולי זה מה שצפוי לקרות כשאת מצהירה קבל עם, עדה ופריים טיים, שאימא שלך היא החברה (היחידה?) הכי טובה שלך. הגבולות מיטשטשים, הקרינג' חוגג ומי שאחראית למחדל לא פחות מקורין עצמה היא ורדה, שהצהירה שהיא מתה בכל פעם שמישהו מעביר ביקורת על בתה והוסיפה ש"לא כדאי להם להסתובב לידי". אם האם דוגלת בהערות חיוביות בלבד ומראית עין של שלמות (מה שגורם לאורלי זילברשץ לאי נוחות עצומה) קשה שלא להבין איך קרה שגדעון ג'וניור מסתובבת בעולם בתחושה שהשמש, וול, זורחת לה מהתחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully