אווה קולינגז. @eveculling, צילום מסך
צילום מסך/@eveculling

בגלל דיבור מלוכלך: "חובה לשכב כבר בדייט הראשון"

25.10.2021 / 23:29

בחורה העלתה לטיקטוק סרטון ויראלי שבו היא חשפה שהיא יצאה עם גבר כמה שבועות עד שנכנסה איתו למיטה ואז.. קרה משהו הזוי שגרם לה לזרוק אותו מיד

אווה מספרת על ה"דיבור המלוכלך" במיטה שגרם לה להחליט שחובה לשכב כבר בדייט הראשון/@eveculling

מה דעתכן על סקס כבר בדייט הראשון? בדרך כלל ההמלצה היא לא לקפוץ למיטה עם מישהו שאנחנו בקושי מכירות, אבל סרטון שהעלתה בחורה לטיקטוק ובו היא שיתפה את החוויה המזעזעת שלה אחרי הסקס הראשון עם בחור שהיא יצאה עמו תקופה ארוכה, עלול לשנות את התפיסה הזו.

אווה קולינגז סיפרה שהיא יצאה במשך כמה שבועות עם בחור כדי להכיר אותו טוב יותר והחליטה להיכנס איתו למיטה רק אחרי יותר מעשרה דייטים. אלא שמה שקרה ביניהם במיטה, גרם לה לחשוב שאולי היא עשתה טעות קשה ועדיף שהיא הייתה "עולה עליו" כבר בדייט הראשון ולא מבזבזת את הזמן שלה איתו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

בסרטון שהיא העלתה, שצבר מעל 26 מיליון צפיות, הבחורה שיתפה: "אוקיי גברים, אני הולכת לספר לכם למה זה קריטי לקיים יחסי מין כבר אחרי הדייט הראשון. לאחרונה יצאתי עם בחור בערך 10 או אולי 15 דייטים לפני שנכנסתי איתו למיטה. לפני שעשינו את זה, שאלתי אותו מה הוא אוהב. האם יש דברים קינקיים שמדליקים אותו. הוא ענה לי כזה 'לא, אין לי שום דבר קינקי שאני אוהב'".

צפו בסרטון שלה

סקס בדייט ראשון

אין מצב
יש מצב
2282 משתתפים

אז מה הבעיה אתן שואלות? ובכן, האקט המיני החל בצורה סטנדרטית לגמרי, עד שהוא התחיל עם הדיבור המלוכלך שלו. "כאשר התחלנו באקט, היה בסדר בהתחלה. ואז הוא התחיל לדבר", היא הוסיפה: "הבנתי שהוא אוהב דיבור מלוכלך, אבל הוא היה יכול להגיד כל דבר אחר ממה שהוא אמר".

"הוא אמר לי 'הו כן, את רוצה שאכניס אותך להיריון? רוצה שאשים תינוק בתוכך כדי שכולם יידעו שאת שלי? כן, את רוצה שאכניס אותך להיריון'". הדיבור שלו כמובן הוציא אותה משלוותה והיא הטיחה בו בסרטון: "אני לא אוהבת לעשות שיימינג, אבל מה לעזאזל חשבת לעצמך? מה?? בפעם הראשונה שאתה שוכב איתי, אני חושב שאתה צריך להגיד לי דבר כזה? זה הדבר הכי פחות סקסי שאתה יכול להגיד לי".

"הוא אמר לי 'תגידי משהו, תגידי גם את', מה לעזאזל אתה רוצה שאגיד? כן, אתה רוצה לשלם על ההפלה שלי? אני רוצה להיות אב חד הורי? מה לעזאזל?". מיותר לציין שהיא זרקה אותו מיד לאחר הלילה הזה והוסיפה: "לקח לי חודשים להכיר את הבחור הזה, ואז בסקס הראשון אני שומעת דברים כאלו. אל תגידו שלא הזהרתי אתכם".

"שכל אחד יתקדם בקצב שלו"

לאחר שהסרטון שלה הפך לויראלי היא התראיינה לבאזפיד שם הסבירה שהסיבה העיקרית שהיא חושבת שקיום יחסי מין בשלב מוקדם עשוי להיות מועיל היא כי זה יכול לעזור לך לקבוע אם אותו אדם מתואם איתך מינית. "צריך לוודא שאין שום דבר משמעותי שאתה לא בסדר איתו. אבל גם צריך לזכור שלפעמים סקס הוא מביך בהתחלה והוא משתפר ככל שאתה ובן הזוג מתקרבים יותר ויש לכם תקשורת טובה", היא הוסיפה.

בנוסף היא גם הבהירה שלמרות שבסרטון שלה היא נראית מאוד נלהבת מהרעיון של לקיים יחסי מין בפגישה הראשונה, היא דווקא מאמינה שאנשים צריכים לעשות מה שנוח להם לעשות מבחינה מינית - ובקצב שלהם. "אין דרך אחת נכונה. למעשה אין לי עמדה כזו מוצקה לגבי קיום יחסי מין בתחילת הקשר. פשוט עשיתי מהסיפור בדיחה והייתי דרמטית", היא הבהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully