גל גברעם בדיון הוועדה לקידום מעמד האישה -"למה באת רק עכשיו" - יחס המשטרה לנפגעות עבירות מין , 3 באוגוסט 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
דוברות הכנסת/נועם מושקוביץ

פלוץ של כדור הארץ או גזירת שמיים? סערת גל גברעם

הדר חזן

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 8:45

סערת הרשת שפרצה בעקבות כמה מאמירותיה של גל גברעם בראיון הגיעה לשיאה כאשר האקס שלה, טום אביב, יצא נגדה באגרסיביות. גל מצידה, טענה שאמירותיה הוצאו מהקשרם וסירבה להתנצל בפני "אנשים עם שמיעה סלקטיבית". הדר חזן חושבת שזה יותר מסובך

אלוהים ישלם לגל גברעם על זה שנאלצתי לצדד בטום אביב בשבוע האחרון, לגרום לי לסנגר על בחור שצריך לבוא עם פתק החלפה לקרמים בללין זה לא דבר שיש עליו מחילה.

בסוף השבוע האחרון, למי שבילה אותו במנזר תת קרקעי, הרשת געשה על אמירותיה השנויות במחלוקת של גברעם לראיון במאקו, געשה כל כך שבן זיני היה צריך לזרוק כלב לים מסירה נוסעת כדי להסיט את האש. מי אמר שאין חברים בתעשייה? גל עברה לינץ' ויראלי בעקבות הציטוט "אני חושבת שהקורונה זה פלוץ של כדור הארץ. משהו שנוצר בגלל זיהום תת קרקעי של מיליוני שנים, ובגלל זה אף אחד לא ידע עליה כלום. אני חושבת שכדור הארץ עשה את הקורונה כדי לדלל את עצמו. עצוב לי להגיד את זה, אבל אני חושבת שהאנשים שנפטרו מקורונה היו צריכים למות", האמירה אמנם בבירור מגלמת אמונה דתית ופילוסופיה הוליסטית לגבי היקום, בדומה לדבריו של אריה דרעי על האירוע מירון "האסון הנורא שקרה הוא גזירת שמיים", אבל לציבור הישראלי יש מעט מאוד רגישות לניואנסים והרבה מאוד זמן לטוקבקים ופוטושופים מליציים בנושא, אתם צריכים להבין, זה היה מזמן, לפני שאורין ג'ולי הגישה תלונה על בן זיני במשטרה על התעללות בבעלי חיים, תקופה תמימה יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הטוקבקיסט הראשי בנושא הוא לא אחר מאשר טום אביב, שלפי ויקיפדיה הוא "ידוען ומסעדן ושף ישראלי" (כל הו'ים במקור), והאקס המיתולוגי של גל גברעם, טום העלה סטורי עצבני בלי שמה של גל, המרפרר לכתבה שגם ממנה הושמט שמו של אביב "לא הייתי מסתכלת שוב על גבר בן 33, רווק תל אביבי עם עשור ב'החתול והכלב'... תום (הנוכחי) כל הזמן אומר לי 'אני צריך לנשק את הידיים ואת הרגליים של כל אפס שפגע בך כי הוא הביא אותך אלי. אם לא הם לא היית מגיעה אלי כמו שאת" לעקיצה הזו הגיב אביב בברוטליות "לא אני לא אשם במה שהדבר הזה הפך להיות היום, אני לא לוקח שום אחריות על רוע ושאיפה חסרת תוכלת (שגיאת הכתיב במקור) להתפרסם… ובנימה אישית, תוציאי את השם שליי מהפה הרקוב שלך ילדה טיפשה".

האינטרנט כהרגלו סובב את קילשונותיו ולפידיו כלפיי הידוען והמסעדן, אך בתור אחת שעוקבת אחרי הפרשייה עוד מתקופת הפרה-קורונה, אני יודעת ששלל הגינויים והגידופים נובעים מתחושת רדיפה מתמשכת, ובמידה רבה מוצדקת.

מאז הפרידה, היחסים שלהם מסוקרים יותר משהייתה הזוגיות, וזו, במידה רבה, לחובתה של גל. חלפו שנתיים מאז שהשניים חלקו מיטה ועם כמה שטום בן ה-33 ככל הנראה הצליח להתגבר, גל בת ה-20, ככל הנראה, לא.

בראיון מלפני שנה לידיעות החלו פליטות הפה האינטימיות שלה לראות אור, עם "עברתי איתו את כל הבלאגנים שלו, לפני ואחרי הגמילה, כשהוא רעד וסבל מכאבי ראש איומים, וכשאני הייתי זקוקה לו הוא הלך למישהי אחרת? בורא עולם ישפוט אותם, לא אני". הציניקנים יאמרו: "הדר, אבל ככה זה בשואו ביז, ככה זה סלבס, הכל פתוח, זה המשחק". אמנם זוכה העונה השישית של מאסטר שף בחר לצאת עם נערה המתפרנסת מאינסטגרם, אבל אני בספק אם העלה בדעתו שיזכה לחשיפות פרטיות כל כך מחייו מרוחות על שער "7 ימים", שלא פסקו מאז.

לאחר שהוסיפה ופירטה לגבי בגידתו של אביב בה והגילוי ע"י חשבון הגט טקסי המשותף, גברעם המשיכה לספק אינפורמציה על הקשר בן הפחות משנה שלה עם השף, בין אם ברשתות החברתיות, בלייב בו היא מציגה לראווה את התכשיטים שקנה לה, או בתגובה לתמונה של בחורה עמה ניהל טום קשר לאחר הפרידה "מראש השנה כבר את מזדיינת עם חבר שלי, חשבתי שרק מכיפור, התחלת את השנה עם חטאים, על בגידה אין מחילה נגרו ימי הטום" והגדילה גם לתייג אותו.

לצערו של טום, כניסתה של גל לבית האח הגדול לא מנעה ממנה להמשיך ולשפוך פרטים חדשים בנושא, והפעם ביתר שאת, בעוד בן ה33 התראיין לתוכנית הרדיו של TMI ואמר "היו לי שלוש אקסיות בחיי, וגל היא לא אחת מהם וזאת האמת". השניה, מנותקת מהעולם ומוקפת מצלמות בחרה לחשוף הצעת נישואים מצידו "הבן זוג שלי היה בן 31, האקס שלי, זה שכולם מכירים, הוא לא היה במקום בכלל של משפחה וילדים בגלל זה זה התאים אבל מהר מאד אחרי חצי שנה, הבנו יפה מאד שאנחנו הולכים לשם. אני כמעט התארסתי, אני כבר הייתי שם, ראיתי בו אבא של הילדים שלי"

עוד בוואלה!

הדר ברייר מעלה זכרונות מסופ"ש הזוגות שלה ושל דניס

לכתבה המלאה

איני נוהגת לפקפק באמינות של נשים ככלל אבל פה מגיעה נקודת שבירה מבחינתי, עם כל החיבה והאהדה שיש לי למערכות יחסים עם פער גילאים משמעותי, ניכר כי גברעם משוללת לחלוטין פרופורציה לגבי טיב הקשר, הדיסוננס המשמעותי בין החותם שהשאירו עשרת החודשים על כל אחד מהם מכמיר את הלב, ומגולל סיפור טראגי ידוע מראש על רומן בין חיילת צעירה לאיש חיי לילה, אמנם לרוב הלוליטות התל אביביות אין מעל לחצי מיליון עוקבים לשטוח בפניהם את אופי היחסים, בעוד רובנו מסתפקות בריכולים אמוציונליים עם חברות או על ספת הפסיכולוג, גל גברעם מאייתת אותם על גבי הצהובונים, בסטוריז או בפריים טיים של זכיין מסחרי.

כמו בפעם שסיפקה לרשת 13 את הכותרת "גל גברעם הציעה לטום אביב לשכב איתה במטוס בזמן שהיא במחזור" בעודה באח הגדול, היא גוללה את מעלליה בטיסתם המשותפת בשיחה אגבית עם קארין עליה, "שטסתי ליפן עם האקס שלי, ידעתי שאני צריכה לקבל… ואמרתי לו במטוס בוא כאילו.. פעם ראשונה טסנו ביחד.. אמרתי לו בוא במטוס! הוא אמר לי אה.. עשיתי את זה, זה לא כיף!"
קארין ניסתה לשקף לה את המשמעות של גילוי מסוג זה "לא באמת את אומרת את זה.. את חושבת שאת לבד פה!?"

אבל גל חתמה ב"מה אכפת לי, סיפור פיפי הם יכולים גם לשדר את זה! אמרתי לו בוא נעשה במטוס, זה כיף!"

אי אפשר להאשים אותי בעודף אמפתיה לטום אביב, להיפך, אני מגדולות מעריצותיה של גל, כפסע מהצטרפות ל"חמ"ל ג'יג'י" הפאנדום הוירטואלי שלה, אבל שיח פולשני מצד אקסים הוא סיטואציה מצלקת, היחשפות שלא בשליטתך, עם כל ההקלות שמגיעות לגל גברעם מפאת הגיל, אם גבר היה מדבר על הרגליה המיניים של זוגתו לשעבר כנראה היה צורם לנו יותר להיתקל באימרות כאלו, לאף אחד לא מגיע להירדף בקביעות על ידי עברו הרומנטי, גם לא לדושים מפוקפקים, ועל אף שאני מתנערת מן ההערות האלימות של אביב בסטורי, אני שותפה לתסכול שלו מהפומביות הבלתי נלאית של חוויותיו הרומנטיות עם כוכבת הרשת. וכפי שהיא מציינת בסטורי "אני עומדת מאחורי כל מה שאמרתי, כי אני ילדה בת 20 וככה בא לי, אני מקווה שהתשובה תואמת את גילי" גברעם צריכה להבין שעם הפריבילגיות המגיעות לה על בגרותה, כגון מערכות יחסים עם גברים מבוגרים ומבוססים, חוזי טאלנט שמנים, ושיתופי פעולה עם חברות מריהוט הבית כלה באיפור והלבשה, עליה ללמוד אחריות מהי, על המילים שיוצאות לה מהפה, על הפרטנרים המיניים שלה, על הקהל שלה. מי שרוצה מקום בשולחן של הגדולים צריך גם לדעת לפנות אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully