הישרדות VIP, מועצת השבט שבה הודח אוהד בוזגלו. רשת
רשת

הבנות מדברות: למה פספסנו את ה"צ'ארם" של בוזגלו

שרון בלום

20.10.2021 / 15:00

אוהד בוזגלו הודח אמש מהתוכנית "הישרדות" ובניגוד מוחלט למה שציפה, זה קרה מאד מהר. כנראה שהצ'ארם המיוחד שלו לא עבד על הצופות. ביקשנו מהן בפייסבוק לכתוב לנו מה הן חושבות על ההדחה הזאת, במסגרת פרוייקט "הבנות מדברות" והנה מה שלשרון בלום יש לומר

"הישרדות VIP": מועצת השבט שבה הודח אוהד בוזגלו/רשת 13

השמש הפציעה מעל שבט אפולאקי בו נמצא אדון אוהד "אני מכבד נשים" בוזגלו. ג'קי משמיעה קולות של תרעומת על ההתבטאויות של אוהד בימים האחרונים והוא בתגובה ממשיך ומתעקש שהוא הכי ג'נטלמן בארץ. "למה מביאים נשים יפות? כדי שיהיה כיף לעיניים" אוהד אומר כאילו שכח שרק לפני רגע טען שהוא "מכבד בחורה יותר מכל גבר אחר". הוא מקשיב לעצמו לפעמים?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?
רוצות לכתוב את דעתכן ב"הבנות מדברות"? שלחו לכאן ואולי תתפרסמו!

פיצול האישיות מחמיר כשג'קי מתעמתת איתו ואומרת לו שזה נשמע שהוא מתייחס לנשים כמו אל כלי. אוהד חוזר ואומר שזו טעות בהבנה שלה ושהיא רק מחפשת לעשות פרובוקציות. מישהי הולכת להזכיר לו שרק לפני רגע אמר שכשהוא רואה בחורות באינסטגרם הוא מרגיש כמו "ילד שנכנס לחנות ממתקים?"

אוהד בוזגלו לא עובר לי בגרון. הוא מייצג את כל הרעות החולות בתרבות שקדמה לתנועת METOO. השוביניזם, חוסר המחויבות, השטחיות, הזלזול באינטליגנציה, הדיבור המאצ'ואיסטי הזה שכאילו אמור לקבל טפיחה על השכם מגברים אחרים אבל בפועל הם מביטים אל הרצפה (חול) במבוכה ולא מאמינים שהוא כרגע אמר את זה בקול רם.

"זה לא נשמע טוב" ג'קי אומרת ואשמח לחדד את דבריה: לא רק שזה לא נשמע טוב - זה פשוט לא טוב. בוזגלו, הצליח במספר פרקים כה קטן, להחזיר את כולנו המון שנים אחורה. להשטיח אותנו למראה חיצוני, לאובייקטים שנמצאים סביבו כדי להנעים לו את הזמן. הכי גרוע זה שהוא לא מבין איפה הוא טועה, מבחינתו, אם הוא סוחב את אלה על הידיים כשכואב לה, או מביא למעיין ז'קט מהקצה השני של החוף - זהו, הוא הג'נטלמן של העונה. הוא לא מבין שגישה שוביניסטית היא הרבה מעבר למעשה אחד או שניים.

עוד בוואלה!

מחאת המכנסונים: למלצריות של "הוטרס" נמאס לחשוף יותר מדי

לכתבה המלאה

10 שנים הוא היה נשוי לאישה אחת והביא איתה 4 ילדים. הוא מנפנף בנתון הזה בכל הזדמנות כאילו להוכיח עד כמה הוא נשמה של בנאדם. כרגע הוא פנוי ושמח לצאת מידי יום עם אישה אחרת. אז מה אם יש לו ילדים? "הם לא צריכים לדעת מה אנחנו עושים" הוא אומר. אבל כשהבת שלך רואה שאבא נמצא כל יום עם אישה אחרת, אני לא יודעת מה היא לומדת על מקומן של נשים בעולם. במיוחד כשכבר מזמן הפסקת לזכור למי עשית לייק ולמה.

זחוח ובטוח בעצמו יותר מאי פעם, אוהד בוזגלו הגיע אל מועצת השבט רק כדי לגלות שהוא לא כזה אסטרטג שחושב כמה צעדים קדימה. בעודו טוען שהוא מכבד נשים (וצועק על שירה "אני מדבר עכשיו!"), אוהד הצליח להראות לכולנו למה אין לו כבר מקום על האי הזה. אז מה היה לנו עד עכשיו? שורד שמדבר רק על עצמו, טוען שמכבד נשים אבל לא זוכר עם איזה אישה התחיל ומתי, לא תורם מעצמו במשימות (השריר! ברגל!) ובעיקר עסוק בלכרות בריתות עם כל מי שסביבו תוך שימוש באפס אסטרטגיה (עם הצלם באי כבר כרתת ברית?).

כדי להוסיף חטא על פשע, אוהד התראיין אמש ב"צינור", מיד בתום שידור הדחתו, יחד עם ג'קי אזולאי ודאג להדגיש שהוא לא מצטער על שום אמירה שלו בתוכנית. ג'קי הסבירה שיש פער מאוד גדול בין מה שאוהד אומר לבין איך שהוא מתנהג, כלומר, נכון שהוא מתבטא מזעזע, אבל היי, הוא נתן לאלה לישון לו על הכתף שיהיה לה נוח. אולי אלה אנחנו שלא מבינות את הסיפור, ובכל מקרה, אוהד, מקווה ש"נהנית מהדרך".

מסכימות עם שרון? הצביעו

צודקת לגמרי. טוב שהלך
טועה. בוזגלו הוא מלך
אוטלי שווה לתת לו עוד צ'אנס
1660 משתתפים
  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully