חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

לא לפני הסופ"ש: כולנו רוצים שאיתמר יישאר עוד קצת

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 10:37

איתמר לא תיאר לעצמו שבמרתון ליום ה-42 הוא ימעד על חוט שדרה לא צפוי, קארין חתכה אבל נתנה לו עוד צ'אנס, ולא בטוח שמהסיבות שאתם חושבים. דוד רוזנטל מנסה לצפות מה יקרה בגזרה בסופ"ש הזוגות ותוהה: היה לנו יותר טוב לו הייתה הולכת עד הסוף?

"חתונה ממבט ראשון": הארוחה של דני ושני/קשת 12

אם תחפשו בגוגל את חמש המילים "The only thing better than" תמצאו המון משפטים שיודעי דבר מכנים אותם "מעוררי השראה". נניח, בתרגום לעברית, "הדבר היחיד שיותר טוב מנשיקה הוא הרגע שלפני", או הגרסה העסקית המעיקה, "הדבר היחיד שיותר טוב מפידבק הוא עוד פידבק". בקיצור, קחו איזו שטות, תנו לה טוויסט קטן ויצאתם רוחניקים (ששש... אסור להגיד את המילה הזאת).

הכיף הוא שזה יכול ללכת לכל כיוון. אם אתם איתמר אפשר, למשל, לנסות את "הדבר היחיד שיותר גרוע מבידוד הוא בידוד עם קארין". במהלך שיחת יחסינו לאן שיזמה הכלה החבוטה בפרק האחרון, גלגול העיניים שלו שידר עוד וריאציה של המשפט: "הדבר היחיד שיותר גרוע מלהיזרק בחתונמי הוא להיזרק לפני שבוע הזוגות".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בפעם הראשונה מאז שיצא השידוך הזה לדרך נשמטה הקרקע מתחת לרגליו. הוא נראה כמו דג מחוץ לאקווריום של מעין ועומרי, בוהה באוויר, מסיט מבט למצלמה, מרגיש מובל ולא מוביל, מובך ולא מביך. ברגעים הללו, כשקארין אמרה "אני הייתי רוצה שנסיים", הייתה תחושה של קתרזיס. המגיבים והמגיבות שהשקיעו את כל מרצם כדי להפוך את "גזלייטינג" למילת השנה של 2021 כבר חלצו את השמפניה, הנה מגיע הניצחון על סמל הרשע והפשע. אבל בתוכניות ריאליטי המשתתפים לא אוהבים להיפרד מגיבורים, טובים או רעים, ובאורח פלא קארין החליטה לתת לזה עוד צ'אנס. לא הופתענו כך מאז שדני אמר לשני בפעם ה-1,000 שהיא "מכילה" ו"אדם מדהים". לא בטוח שבמקרה הזה הייתה פה כניעה. יכול להיות שהפעם נקודת המוצא הייתה רחמים.

מהרגע הראשון של ההיכרות עמו, איתמר והיקום חלקו את אותה תשובה: 42. הוא נראה כמו אחד שבא רק לסיים את המסלול בן כמעט חודש וחצי כדי לקרוע את המדינה עם צילומי פפראצי ונשים שייפלו שדודות לרגליו. קארין לא ממש מעניינת אותו, ואחרי שהודה בפניה שאלמלא התוכנית כבר היה אומר לה ביי ביי בעצמו, לא נותרה פיסת אמפתיה כלפי האגרסיביות שלו והרפיסות שלה. הוא לא לקח בחשבון שבמרתון לקו הסיום של 42 הימים הוא ימעד פתאום על חוט שדרה לא צפוי.

המבט של איתמר כשקארין נתנה את נאום האני מאשים שלה היה חלול. הוא לא חשב שרגע כזה יכול בכלל להגיע כשגירש אותה בתחילת הבידוד עם מבט ה"לכי כבר" של גבר שמרגיש שלפניו ארבעה ימים של פסטיבל צפייה בפורנו וספורט. הגירוש הזה היה נקודת השבירה שלה. אופיר סגרסקי כתבה בטור האחרון ש"קארין נכנעת למניפולציה בקלות כי עדיין, בעומק לבה, היא משוועת לאהבתו". ייתכן שזה נכון, אבל אני דווקא זיהיתי משהו אחר. למרות הצחוקים והדחקות סביב השקשוקה ה-247 שהכינו מאז תחילת העונה, הפעם נראה שהיא משוחררת מתמיד. "רציתי לשבור את הכלים ופשוט לקום וללכת, אבל החלטתי - אני פה אז אני פה, אני נותנת לזה צ'אנס אמיתי". במילים אחרות, רוצה לומר: אני את שלי עשיתי ואמרתי, שנינו יודעים שאין לחרא הזה סיכוי אבל אם הוא כל כך רוצה להגיע לסוף, או לפחות לסופ"ש הזוגות - יאללה, ניתן לו את זה.

ראוי להערכה. מכל ההקרבות שעשתה עד כה, זו הגדולה ביותר.

איתמר כנראה לא יכול היה לצייר לעצמו תסריט רע כל כך כמו לעוף מהתוכנית לפני סופ"ש הזוגות. לא נרקיסיסט כמוהו יחמיץ הזדמנות להגיד לחמש נשים שונות "בובל'ה" ו"מיידלע" (אגב, איך זה עובד? מתי זה "בובל'ה" ומתי זה "מיידלע"?) או לשכשך בג'קוזי עם הזכרים ולהכריז "מי רוצה צ'ייסר? יאללה, עלי, מביא לכולם". הרי לכל המשתתפים ברור שזו תחרות, ובתחרות הזאת הוא צריך לנצח, אם כי נראה שכולם יזהו את הרומנטיקה השקטה והיעילה של לירון ועינת, ובגזרה הזאת אין לו סיכוי. התסריט ההגיוני למפגש המפתח הזה הוא בוסה לקארין בכל רגע נתון והשתלטות על המסיבה כדי להיראות כמו הגבר הכי מאגניב בה. פשוט קשה להניח שזה יהיה אחרת, אבל בשביל זה נצטרך להמתין לפרק המכונן.

אז מה יהיה ההמשך עם קארין ואיתמר? כנראה שזה ייגמר סתמי כמו שתי קבוצות כדורגל שסגרו על תיקו ומתמסרות באמצע המגרש עד שריקת הסיום. "עכשיו אנחנו קמים מהשיחה הזאת, את הולכת לארוז את הדברים שלך?" הוא שואל אותה בנימה של אולטימטום, ובעצם השאלה שלו לא מכוונת אליה אלא אלינו:

באמת היינו רוצים להיפרד ממנו כבר עכשיו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully