מייקל לואיס שרון גל איתי לוי עמיחי שיקלי. אביב חופי, ראובן קסטרו, שלומי צ'יקונה, ניר פקין, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אביב חופי, ראובן קסטרו, שלומי צ'יקונה, ניר פקין

חתיך חתיך אבל סופר מביך - הקראשים הכי סודיים שלנו

לירון איתן

9.11.2021 / 21:21

בכל פעם כשעמיחי שיקלי נמצא בכותרות, כולנו נזכרות בדבר הזה שניסינו להדחיק, והוא שמעבר לדעות הפוליטיות ולהתנהגות השנויה במחלוקת, הרבה מאד מאיתנו מודות רק בפני עצמן שהאיש, ובכן, סמל מין. אז אספנו עוד כמה קראשים שמביך להודות בהם

האנשים שמסירים בגדים ברשת/צילום: חדשות 13

כמה פעמים מצאתן את עצמכן מביטות לחברה טובה בעיניים, מושכות כתפיים וממלמלות "אבל הוא חתיך"? מה לעשות שמסתובבים ביננו גברים שהאל פינק אותם (ואותנו) בכתפיים רחבות, ישבן גבוה ומבט שלא מאפשר לך להרכיב משפט שלם, אבל כבר בשיעור תורה הראשון בכיתה ב' לימדו אותי שאלוהים נתן ואלוהים לקח. כל עוד הטלוויזיה על מיוט, את מביטה במסך בחיוך מטופש ועיניים מזוגגות. בשניה שאת מגבירה ווליום, אליה וקוץ בה - חתיך חתיך אבל מביך מביך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

חשוב שתדעו שאתן לא לבד, כולנו חוטאות בחטא הרדידות וגם אני ביליתי פעם דייט שלם בלהתנשק עם בחור כי לא היה על מה לדבר איתו (אלא אם גלשנים בגדלים שונים זה נושא שיחה לגיטימי). אז עם בחור טיפש עוד אפשר לתקשר באמוג'יז, אבל הגברים שהמשיכה אליהם גורמת לך להתאכזב מעצמך באמת הם אלה שמתנהלים בעולם בדרך שהיא, איך לומר? נעה בין 'וואוו אתה בלתי נסבל' לבין 'וואוו שאף אחד אף פעם לא יידע ששקלתי אפילו לרגע איך אתה נראה אחרי מקלחת'. קבלו את הקראשים שנשארים סודיים מטעמי מבוכה ציבורית:

עמיחי שיקלי

האמת היא שהוא ההשראה לכל הרשימה הזאת (כל עניין הפינטו והוירוס שקרה השבוע), ואולי אחד המקרים הקשים בה מפאת הפער בין רמת החתיכות לבין ההתנהגות הציבורית. שיקלי הוא איש חינוך ואידיאולוג אמיתי, ומצד אחד לראות גבר כל כך חתיך עם דעה מפיל אותי מהרגליים כל פעם מחדש. מצד שני, אני מבינה מכל ליבי את ח"כ פינטו על התסכול מהתנהגותו של שיקלי. מצד אחד הוא לא רוצה, מצד שני הוא לא עוזב. בקיצור, דוש קלאסי - מעיין זרקה את עומרי בפרק האחרון של חתונמי מאותן סיבות בדיוק. לצערנו, הוא אולי מעצבן אבל מר שיקלי הוא חתיך מזן אחר, הזן שלא רואים בכנסת כל יום. כן, יש משהו מעט מרובע במראה הכללי (רפרנס ליאיר לפיד, עוד מישהו שנחמד להסתכל עליו) אבל אין ספק שמדובר באחד הוירוסים השווים. מיי גאד, בא לי להיות חולה שבוע.

איתי לוי

במחוברים גילינו בחור מוכשר עם טונות של סקס אפיל וסיפור חיים שלא מבייש מקום ראשון במאסטר שף. וכי מה יותר סקסי בעולם הזה מגבר שדואג באמת לבני משפחתו (עד החתונה, אחר כך זה מפריע)? כשהכאב של איתי הצטרף לקול המושלם ולעיניים החומות והגדולות האלה גם אני נשרפתי, ולא רק מאהבה. איזה גבר. בפעם הראשונה שהוא התארח כשופט בכוכב הבא הוא היה מתוק ומלא בקסם אישי, מאלה שאת חושבת עליהם ביום שאחרי. חבל שימי החמידות עברו ונשכחו כאשר ההצלחה גדלה ואיתה הגיעו הקמפיינים וההופעות הגדולות. פתאום הוא התחיל לעמוד על השולחן כל תכנית. כל התכנית. למה בעצם? זה מוגזם ומתאמץ ולא מושך בעליל. הבחור הצנוע שנדמה היה שיש בו מעבר לתדמית הרגילה של זמר מזרחי הפך לנגד עיניי לטווס. והאמת? מאלה יש לנו מספיק. פתאום זה כבר לא כיף להנהן עם חברה ולהגיד יואו איזה שווה הוא, עכשיו הוא כמו כולם. תחזור אלינו. מתגעגעות.

מייקל לואיס

במקרה של מייקל לואיס המבוכה למעשה מתחלפת באכזבה. העונה הנוכחית של הישרדות, מגלה לנו מייקל לואיס שלא הכרנו, מי היה מאמין שבתוך האל היווני הזה יש... אינטיליגנציה? עד היום הייתי בטוחה שמדובר בגדול בפסל של דה וינצ'י שיודע גם לדבר. וואלה לא ציפיתי, מודה. מייקל לואיס שאני הכרתי (והכרתי ברוך השם כי התעניינתי ברוך השם) היה שחקן טלנובלות שהצטלם נהדר אך לא הותיר את חותמו, אחר כך שמעתי שהוא מנעולן בניו יורק והפעם האחרונה ששמעתי עליו הייתה באותו סרטון מפורסם שבו הוא פותח בקבוק מים בעזרת איבר מינו המפואר (מסכן היה צמא).

אחרי צפיה (שלא לומר צפיות) באותו סרטון התרשמתי מאוד ממייקל לואיס אבל לא באמת ייחסתי לו תכונות חיוביות כמו חכמה, הגינות או חמידות ותראו מה זה, מסתבר שמייקל לואיס הוא בחור ממש מתוק, החברות שלו עם יובל המבולבל כיפית לצפיה - אמנם הליטופים בינהם קצת מוזרים אבל יאללה, זורמת.

ופה בדיוק מגיעה האכזבה. למה בחור עם כל כך הרבה פוטנציאל בוחר לייחצן את עצמו לעולם רק דרך הבילבל (קרדיט לשחר חסון) שלו? סבבה, אחלה בילבל, אבל בחייאת, כשאנחנו מפנטזות אנחנו צריכות יותר. ואם כבר יש לך גם תכונות נוספות חוץ ממנו, אז למה להסתיר אותן?

שרון גל

שניה רגע רק תסתכלו בלי להקשיב. הוא חתיך נו. גבוה, בטוח בעצמו, מדבר על כסף וצועק על פוליטיקאים. לאחרונה אפילו ראיתי אותו במציאות ואני אומרת לכן, כשהוא שותק הוא אטרקציה. כמובן שהוא לא שותק, כי הוא שרון גל. כשהוא לא נעלם פתאום מהתכנית שהוא עצמו מגיש וכולם בטוחים שהמאפיה הקווקזית חטפה אותו או משהו כזה אז הוא סתם מתאהב במקימי אינדיג (מה. זה. היה.) ומתראיין כל זה לחיים אתגר בפאתוס, רק כדי שנבין אחרי חצי שעה של תכנית שכל הסיפור נמשך כולה חודש. הוא מבריז משידור, עובר בתזזיות בין אמצעי תקשורת, מתחיל קריירה פוליטית, פורש מקריירה פוליטית, מעליב את השמאל (ואת דפני ליף) מתגרש מתחתן מתגרש מתחתן, יוצא עם אביבית בר זוהר, נכנס לאח הגדול, מתחתן שוב ומביא ילדים, אמאלה קיבלתי סחרחורת. אז כן, שרון גל מכור לדרמות והחיים שלו זה בעצם פרק בלתי נגמר של היפים והאמיצים וברור שאם הייתי עכשיו בבית קפה ושמו היה עולה הייתי מגלגלת עיניים ונושפת בהתנשאות, אבל בואו, כנראה שיש שם פוטנציאל וקסם שהפיל לא מעט מאיתנו (כבכל זאת, האיש התחתן והתגרש כמה וכמה פעמים). אז אני בוחרת ללכת עם האמת שלי, לצאת מארון הקראשים המביכים, ולהתוודות: שרון גל חתיך בעיני. הנה אמרתי את זה. סתמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully