חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

הסוף של חתונמי מתקרב, ואנחנו יודעים בדיוק איך זה ייראה

15.11.2021 / 9:10

חתונה ממבט ראשון עומדת להיגמר. יש זוגות שנפרדו כבר, ויש כאלה שהצליחו למשוך עד השבוע האחרון של "התהליך", אבל חלקם עשו את זה בקושי - אלה האנשים שהכי שמחים שנגמרת העונה הזאת סוף סוף

חתונמי עם ג'ני/מערכת וואלה

הזוגות של חתונמי יצאו לסופ"ש האחרון שלהם יחד - רגע לפני שהם מודיעים למומחים, לנו, ובעיקר אחד לשנייה האם הם רוצים להמשיך להיות יחד או להיפרד ולחסום אחד את השניה בכל הרשתות החברתיות. כבר בפרק האחרון אפשר לראות שיש כאלו שנלחצים מהאפשרות לוותר על המצלמות לעומת כאלו שלא יכולים לחכות שהתוכנית תיגמר. ואנחנו סופרים את החמישה שממש, אבל ממש שמחים, שהם בסוף:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מקום 5 - הזוג הדביק

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
האופק קרוב מתמיד/צילום מסך, קשת 12

כן, אני יודעת שקוראים להם עינת ולירון, אבל אני בטוחה שגם אתם קוראים להם "הזוג הדביק" ולא טורחים לשנן את השמות שלהם. ברור לכולנו שהשניים האלו רוצים להישאר ביחד לנצח ולרכב על סוס לבן לעבר השקיעה, ועם זאת - כל העניין הזה של "האפילי אבר אפטר" קצת מסובך יותר כשיגמר המימון של דירת האייר בי אנד בי המפנקת, החופשות, הטיפול הזוגי ותזרים המשקאות המוגזים והסבונים הריחניים. אחרי שהם יגידו אחד לשניה "איי דו" על ספת הפסיכולוג לירון יחזור לדירת השותפים שלו ועינת למגדל, ואז כל מה שיישאר לאישה שאמרה שהיא יוצאת רק עם גברים "מבוגרים" (זה שם קוד למשהו אחר?) זה פיקניקים עם גיטרה ופוייקה ובן זוג שמעודד אותה לקחת מעיל אחד כי הוא לא שילם על מזוודה נוספת בטיסת לואו קוסט לבולגריה. אז כן, יש מצב שהשניים האלו ממש מתבאסים שזה נגמר.

מקום 4 - שי

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
בוכה מבפנים/צילום מסך, קשת 12

אמנם הוא הביט למצלמה במבט מלא תקווה וסיפר כמה מדהים זה שהדס מרשה לו לגעת לה בכפות הידיים, אבל אין לי ספק ששי שמח ש-42 ימי הסירוס שלו עומדים להיגמר. אני יודעת שהוא נראה מאושר רוב הזמן ופשוט שמח להיות לצידה של הדס, אבל זה רק בגלל שהאופי שלו מורכב מ-50% התפתחות אישית ו50% גולדן רטריבר, ושניהם מאולפים לחפש את הטוב בכל סיטואציה, שזו תכונת אופי נפלאה שמאפשרת לו להתנהל כמו אדם מקסים גם כשהוא חוטף עלבון אחרי עלבון בלי להתפרץ על הדס או לזרוק משהו על המומחים שהכניסו אותו לעינוי הזה. אז כן - כרגע הוא מחייך גם כשהוא בוכה מבפנים, אבל כשהכל ייגמר והדס תשחרר אותו לחופשי הוא יוכל סוף סוף באמת להיות מאושר, אולי אפילו לפגוש מישהי שתתאים לו - או לפחות מישהי שתוכל להיות איתו באותו החדר בלי לחפש את פתחי היציאה.

מקום 3 - איתמר

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
לא עף/צילום מסך, קשת 12

הריב שחוו השניים האלו בפרק האחרון צריך להופיע כתוצאה ראשונה כשעושים גוגל למילה "גאסלייטינג". מצד אחד יש את קארין, שמרגישה בכל הגוף שאיתמר לא בעניין שלה - שהוא לא רוצה אותה, לא "עף עליה" ומתכנן כבר את מסיבת הרווקים שלו, ומצד שני יש את איתמר, שמסביר לה כמה הוא בעניין. הדיסוננס הזה, בין מה שהיא מרגישה וחווה ממנו למילים שלו, שאומרות בדיוק את ההיפך, הוא כנראה מה שזורק אותה לתוך הבאסה העצבנית והממורמרת שאנחנו רואים על המסך. במקרה הזה אין מה להאשים את איתמר - הוא באמת מנסה. הוא אומר את כל מה שהוא צריך להגיד ועושה הכל כדי לגרום לה להרגיש טוב כי הוא באמת מחבב אותה ורוצה שהיא תהיה שמחה, אבל כולם יכולים לראות את מה שקארין מרגישה - וזה שהוא פשוט לא יכול לחכות להיות כבר ביום ה-43, ולהתחיל לחפש לעצמו מישהי חדשה, רצוי כזו שנשרה ממיונים ל"מאסטר שף", שתכין לו מנות שמבחינתה הן טעם של בית.

מקום 2 - דני

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
שמח ושבע/צילום מסך, קשת 12

מערכת היחסים של דני ושני ידעה לא מעט עליות ומורדות, רובן, אגב, בגלל הלופים והבלבלות שדני נכנס אליהם בכל כמה ימים. וזה העניין - שהוא ממש מחבב את שני, ויש סיכוי טוב שהוא דווקא ממש ירצה להמשיך את מערכת היחסים הזאת. הבעיה שלו היא לא שני, אלא הפורמט - המצלמות, הטיפול ובעיקר כובד הציפיה שהוא מרגיש על הכתפיים שלו, שגורמת לו לקפוא במקום. אולי כשהכל ייגמר והוא לא "יצטרך" להיות בן הזוג של שני, אלא יוכל לבחור אם להיות איתה או לא, הוא יתחיל לאפשר לעצמו להתלהב ממערכת היחסים הזו וליהנות עד הסוף. ואם לא - לפחות הוא הכי שבע שהיה בחיים שלו.

מקום 1 - הדס

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

כן, הדס נראית מאושרת יותר בפרקים האחרונים. נכון, היא הזמינה לשי מסז' והחזיקה לו את היד, ואחרי ניסיונות הירואים לנסר את המיטה לשניים היא אפילו הסכימה ששי יישן לידה בלי להניח ביניהם כרית או גדר תיל. הכל נכון, אבל רוב הסיכויים שמה שגורם לפרץ האושר והחיבה הזה הוא לא שי אלא ההבנה שהסוף קרוב, ושממש בעוד ימים ספורים היא תוכל רשמית להעביר את הבחור המאוהב הזה לפרנד-זון. אז כן, אתם רואים נכון, הדס באמת מאושרת יותר ואוהבת יותר, אבל זה בעיקר בגלל שבכל דקה שעוברת היא מתקרבת יותר ויותר לעבר האושר האמיתי - שנמצא בדירה שאותה עזבה לטובת המגורים המשותפים, זו שלשי אין מפתח אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully