איתמר עמי. טוויטר, צילום מסך
צילום מסך/טוויטר

אפס קלאס בים מאמץ: איתמר עמי חייב לרדת למחתרת

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 15:28

המהלך היח"צני החדש של איתמר עמי מ"חתונה ממבט ראשון", הוא גם הגרוע ביותר עד כה. עדי דנטס מסבירה למה הוא צריך פשוט לשתוק ולחכות שזה יעבור

או מיי גוד.
לצפות בניסיונות של איתמר עמי מ"חתונמי" לצאת טוב, או לפחות סביר, מהתוכנית, זה כמו לצפות בתספורת גרועה. יצא עקום? אז נגזור משמאל. גם זה יצא עקום? נגזור עוד קצת מימין, עד שבסוף נחבוש סיר. נגזור מסביבו, ונפנים שאין לנו הרבה מה לעשות כדי לתקן את הנזק, רק לחכות שהשיער יגדל ועד אז להיות יצירתיים עם תסרוקות וכובעים ולהוריד את הראש עד שזה יעבור.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם אתם תוהים על מה אני מדברת, אז קבלו: איתמר עמי לקח משרד יח"צ מסוג כלשהו, כדי לעזור לשפץ את תדמיתו, כפי שהיא נראית אחרי עריכה. ייאמר לזכותו שאני מבינה את המצוקה שלו - הוא באמת יוצא הכי רע שאפשר, והפרשנים והמגיבים גם אוהבים לשנוא אותו, מפאת היותו הטייפקאסט של הבחור התל אביבי הזה שהרבה בחורות רוצות כמותו, בעוד הוא מעדיף להמשיך לפזר את זרעו.

בזה הוא לא אשם, כמובן. בראיון שערך איתנו לפני כמה שבועות ניתן לראות בבירור שהוא ממש לא הטיפוס האגרסיבי והשתלטן שהפכו אותו להיות, אלא להיפך. במשך רוב הראיון הוא נראה מבוהל, חלק מהזמן הוא מגמגם, וניכר עליו הדיכאון של מי שהיה בטוח שצופי התוכנית יתאהבו בו עד מעל לראש, וקיבל מראה כל כך לא מחמיאה, שמצבו הנפשי כבר גובל במשבר זהות שדורש טיפול יותר עמוק.

ואחרי שאמרנו את זה, לקחת משרד יח"צ שינהל את ה"משבר" היה אחד הצעדים הגרועים שעמי יכול היה לעשות עבור עצמו. עצם העובדה שכולם יודעים שכל דבר שהוא מפרסם "נגוע" בסאחיות הקיצונית שבה מטופלים לקוחות של חברות פרסום מורידה מעצמתם, וכאן מדובר בסוג הכי גרוע של סאחיות - זו שאינה מודעת או לא מודה בקיומה. מדובר בסאחים שבטוחים שהם הכי מאגניבים, ומבלים את חייהם כשהם מזיעים ממאמץ להיראות זורמים, קולים, ומתנהלים בחברה כמו דיספנסרים של כסף, אלכוהול והזמנות למסיבות.

מילא סדרת הראיונות המאולצים והמדוקלמים שעשה עד עכשיו, אבל מה שקורה כרגע בטוויטר שלו, זה שיא השיאים.

לא יודעת מי מנהל את זה במקומו, שהרי הוא מצולם באולפן מקצועי ולא בביתו באמצעות האייפון, מקריא מפרומפטר, והסרטונים המביכים האלה גם עברו עריכה מקצועית, אבל הוא עושה עבודה נוראית. במידה ולא הבנתם את הקטע (גם לי לקח איזה רגע לקלוט), מדובר בניסיון להתייחס בקלילות והומור לתגובות הקשות שהוא מקבל ברשת, מ"גיבורי מקלדת", אם להשתמש באוצר המילים הבומרי של מי שכתב לו את הטקסטים המביכים שהוא מקריא.

וואו, זה גרוע. קשה לתאר עד כמה. קודם כל התגובות שבחר להקריא פושרות מאד - אם כבר עונים, אז תענה על הדברים הקשים, אלה שבאמת מכאיבים לך. דבר שני, התגובות כל כך עשויות ומלאות פאנצ'ים גרועים מנשוא, עצירות לצחקוקים שמנסים להיראות שרמנטיים וחבריים, ובאחת מהן אפילו יש הזמנה מקריפה של המגיבה לקפה, כדי לתקן את המציאות המעוותת שבה היא כותבת עליו מבלי "להכיר אותו". איכס.

החשיבה שעומדת מאחורי הסרטונים הללו היא "if you cant beat them, join them" - להצטרף לצחוקים במקום להיות קורבן שלהם. זה יכול היה לעבוד אם התגובת הנבחרות היו קיצוניות יותר, אם התשובות של איתמר היו אותנטיות יותר, או חכמות יותר, או מרגשות יותר, או לפחות ספונטניות ולא מדוקלמות. אם המטרה הייתה לחשוף את הצדדים ה"אנושיים" של איתמר, ולהראות שהוא בסך הכל "בחור טוב", המטרה לא רק שלא הושגה, אלא הפכה אותו אפילו לפחות נגיש ויותר דושי ממה שהוא יוצא בתוכניות הערוכות. רק חסר שהוא יסיים את ההקראות האלה במילים "תביאי נשיקה, בובה" כדי להכתיר את ניהול המשברים הזה ככישלון מוחץ, ולקלוט כבר שהדבר היחיד הנכון לעשות במקרה שלו הוא להיות יצירתי עם תסרוקות וכובעים ולהוריד את הראש עד שזה יעבור. ובונוס - זה חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully