נועה קירל יהונתן מרגי תמונה ראשונה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

ברוך שפטרנו: הזוגות שנפרדו השנה ואשכרה שמחנו בשבילם

עדי דנטס

3.12.2021 / 11:40

כמו בכל שנה, גם השנה החולפת מלאה בזיווגים חדשים וכמובן גם בפרידות - זוג הולך, זוג חדש מגיע, כך עובדת שרשרת המזון של הביצה הקטנה שלנו. עצוב, אבל היו כמה זוגות שאפילו שמחנו בשבילם

2021 היתה שנה לא פשוטה לרובנו. כאילו, לא יותר מכל שנה אחרת, ואחרי שהצלחנו לשרוד את 2020 הכל נראה פתאום הרבה יותר פשוט וקל. ועדיין, יש משהו משמח בשנה שנגמרת ומסמלת התחלה חדשה ואפשרויות בלתי נגמרות (גם אם רובן לא באמת ריאליות). בכלל - לפעמים סוף זה דבר נהדר, תשאלו את הזוגות האלו, שלפי מה שאנחנו חושבים, הדבר הכי טוב שקרה להם השנה היה להיפרד:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ג'וזי זירה וקארין עליה
לא יודעת למה לא התרגשתי כשהשניים האלו העלו תמונה מחובקת מחוף ים כלשהו כקאבר ההשקה הרשמי של הזוגיות שאמורה היתה להביא להם קמפיין זוגי או לפחות שוטף+90 בתוכן שיווקי באינסטגרם. אולי זה לא מרגש אותי כי אני עדיין זוכרת את המשפט "התוכן האנושי לא מספק אותי" שאמר ג'וזי לקארין או בגלל שהשניים האלו מרגשים בגדול בערך כמו תור לרופא שיניים. אבל מה שכן מרגש הוא מה יגיע עכשיו - כי אם יש משהו שהם רוצים זה להישאר בתודעה, ועם כל הכבוד לכתבת השער של ג'וזי בה דיבר על אמא שלו ועל כמה הוא מאוהב בקארין, עכשיו הם הולכים להתחיל לשפוך לנו את כל הרפש שהיה במערכת היחסים הזו, ולזה ממש שווה לחכות.

ירדן ועומרי
פרידות שבהן מעורבים ילדים תמיד שוברות את הלב, וכשירדן הראל ובעלה הודיעו על פרידה כולנו היינו קצת בהלם - בעיקר בגלל שמה שנחשפנו אליו עד היום היה אידיליה משפחתית מושלמת שמצליחה להתגבר על כל הקשיים האפשריים. כולנו היינו בעד הזוג שחגג יחד במשך עשורים והתמודד עם אינספור מהמורות. אבל הפרידה הזו הביאה איתה שני דברים שבהחלט שיפרו לכולנו את המצב רוח. הראשון הוא הפיצוץ האטומי שחטף (שוב) שקר האינסטגרם - נכון, כולנו יודעים להגיד שהרשתות החברתיות מזיופות ולא יכול להיות שהכל מושלם, אבל כשזה מתפוצץ ככה, בפרצוף, זה פוגע אחרת. סליחה על השמחה לאיד - אבל זה גורם לנו להרגיש קצת פחות עלובים כשאנחנו גוללים. והדבר השני הוא האינסטגרם של עומרי, שהתמלא פתאום במשפטי העצמה מטורללים, תמונות עירום מקועקעות ועוד שלל התנהגויות שהוצנעו בזמן הזוגיות, ואיזה כיף שאנחנו זוכים להיחשף לכל הטוב הזה.

יהודה לוי ושלומית מלכה
אמנם יהודה ושלומית הם שני אנשים שקרובים לשלמות גנטית והפרידה שלהם גרמה לכולנו לחשוב מחדש על האמונה שלנו בסוף טוב מהאגדות - אבל אולי שכחתם מה קרה מהרגע שהשניים הלו נפגשו. להזכירכם, שלומית היתה דוגמנית עולה ונוצצת ויהודה שחקן טלוויזיה מוערך וחתיך שקיבל תוויות שיק וסטייל מכל מקום שאליו הגיע, אבל מהרגע שהם הפכו לזוג כל מה שזכינו לראות היה שלל פיג'מות מהוהות, כפכפים עם גרביים, שיער מדובלל ומראה כללי שמזכיר יותר תמונות "לפני" מאשר את אחד הזוגות הנוצצים בביצה. עכשיו, כששלומית עקרה לניו יורק, יש סיכוי שהיא תחזור לימי הזוהר וסידור התלתלים. ויהודה - נו, כולנו יודעים איך נראה גרוש תל אביבי ממוצע ומצפים לחזרתן של חולצות הוי העמוקות וניחוח האפטרשייב המוגזם, וזה אולי לא אידיאלי אבל בהחלט טוב יותר מהאלטרנטיבה.

נועה קירל ומרגי
כן, מדובר בפרידה עצובה - אבל עם כל הכבוד, זה היה צפוי. השניים האלו גדולים מדי, מצליחים מדי וצעירים מדי להשאיר את כל הזוהר הזה בתוך זוגיות מונוגמית. עובדה: 5 דקות מהפרידה נועה כבר נצפתה עם האקס ברחבי ארה"ב ומרגי התחיל לגזור קופונים על כל דמעה שנפלה על הבמה. היה להם רומן צעיר ומקסים שכנראה היה מקום בטוח בתקופת קורונה ואי הוודאות ועכשיו הגיע הזמן לטרוף את העולם בנפרד, וזה עושה טוב לשניהם. לא צריך להיות עצובים בשביל השניים האלו, חוץ מזה בעוד 15 שנים כשהקריירות שלהם יתקררו הם לגמרי יכולים עוד לעשות לנו ג'יי לו ובן אפלק ולחזור. תזכרו מי אמר את זה קודם.

מעיין ועומרי, איתמר וקארין, שי והדס
(וכל יתר הזוגות של חתונמי): לא נעים להגיד אבל אין פרידות צפויות יותר מאלו של הזוגות של חתונמי. נכון, יש את הגר וניר, היוצאים מן הכלל, אבל מעבר לזה לפעמים נראה שהמומחים בתוכנית מחפשים רייטינג הרבה יותר משידוך טוב - והאמת, אנחנו לא מתלוננים על זה. מספיק להסתכל על לירון ועינת (אתם מגרדים את הראש כדי להבין מי הם? זה הזוג הדביק - בבקשה) כדי להבין שאהבה מדהימה ומרגשת עובדת רק כשהיא מתוסרטת טוב בקומדיות רומנטיות, וגם אז צריך כמה קשיים טובים ואיזה גבר שלא מאמין באהבה כדי להוסיף לה עניין. אבל אתם יודעים מה כן עובד? כעס, עצבים, וואנזי בצבע טורקיז וקפיצות ראש מגמלים, זה לגמרי זהב טלוויזיוני. זוגיות טובה? פחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully