מנור חתונמי חתונה ממבט ראשון מנור מחפשת אהבה. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

הקמפיינים, הפדיחות והשדרוגים - יש מנצח גדול לחתונמי

מיה אגסי

1.12.2021 / 12:11

חתונה ממבט ראשון הסתיימה, ומאחר וחסכו מאיתנו את הפרק האחרון שסוקר את מצב הזוגות אחרי חצי שנה, נאלצנו לעשות את זה בעצמנו - מי נשאר יחד, מי נפרדו ולמה, ומי נמצא בזוגיות חדשה

מנור מחפשת אהבה/קשת 12

בצער חלקי ושעמום קודר, הסתיימה עונה מעייפת של התוכנית שמוכיחה שהדבר היחיד ששווה התייחסות בחיי הנישואין, הוא מעמד החופה המרגש: הנשים חנוקות בשמלות לבנות עם מחוך מהסוג שמזיז איברים פנימיים ממקומם, הגברים מזיעים בחליפות פוליאסטר שעושות להם פלאשבקים טראומטיים לבר מצווש, כולם מחייכים כמו בפרסומת דלת תקציב להלבנת שיניים ומשם, הכול מתדרדר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נקודת הדמיון העיקרית בין שתי הסיטואציות היא מסתבר, אחוזי הגירושין. קמנו ביום שאחרי חתונה ממבט ראשון כדי לגלות שחלק מהמשתתפים והמשתתפות נמצאים בזוגיות פוטוגנית, רק לא זה לזו. מי הפרטנרים החדשים שלהם ומה הם עושים מאז? אז זהו, שיש כמה הפתעות וגם כמה אכזבות, שהופכות את הפרידות המתוקשרות לעגומות במיוחד. מה שכן, יש מנצח ברור לעונה הזו.

שני יוסיפון & דני סיזקינד
אין הרבה מה להגיד על הצמד ובמונחי פליטי ריאליטי, זה לאו דווקא דבר טוב. אומנם שניהם התראיינו לתקשורת: שני הרוחניקית העידה כי היא בעיקר מתגעגעת לכלבה המתוקה של דני - סאני ודני מצדו דיבר בפתיחות על חייו לאחר התוכנית, החרדות מהן הוא סובל כבר שנים רבות והחברות עם איתמר, המשתתף שכולן אוהבות לשנוא. שני ודני שניהם מקבלים מאתנו 0 מאופס בסולם ההשתדרגות. לסיכום: זוג מרגש כמו טיול עם הכלב ביום רביעי בצהריים.

לירון פז & עינת בן משה
מסתבר שלירון ועינת הצליחו להמשיך לסבול זה את זו עוד כחצי שנה אחרי שהצלמים הסתלקו באנחת רווחה וכמעט היה לנו עוד happy end מבית מדרשם של ניר והגר, אבל הזוג מיצה את עצמו ולא הצליח להציל את כבודם האבוד-ברמת-הטוטאל-לוס, של הפסיכולוגים/שדכנים בתוכנית. לירון רווק, ככל הידוע לזמן כתיבת שורות אלו והוא ושריריו המסוקסים נצפו ברחובות תל אביב, לבד. לא ברור אם לירון כל כך מנופח כי הוא מנסה להרשים בת זוג חדשה או כי הידיים שלו מאומנות בהחלקה ימינה ושמאלה בטינדר, אבל הוא מקבל 1 בלבד בסולם השדרוגים שלנו, אלא אם כן יקרה משהו דרמטי שישנה את זה. עינת בן משה מקבלת את אותו ציון, כי חוץ מראיון גנרי, היא התאיידה. לסיכום: פיהוק.

בן נדל & מנור בר-טוב
מדובר בצמד שהזדכה על הזוגיות שלו עוד הרבה לפני סיום התוכנית. נדל לא בזבז זמן אחרי שנזף בהפקת התוכנית על השידוך הגרוע וכבר לפני כמה חודשים נצפה בנוכחות אישה אחרת לפני שנעלמו עקבותיו, ככל הנראה לתוך הדירה המשותפת שבה עבר לגור עם אותה אישה, כך לפי השמועות. 2 בסולם השדרוג שלנו, מר נדל. אבל מנור, זה כבר סיפור אהבה אחר לגמרי. בניסיון נואש לסחוט עוד כמה אחוזי רייטינג (ואפילו להזיז לכבוד זה את שידורי תוכנית הזיופים "הזמר במסיכה"), קיבלה מנור תוכנית שלמה, רק לכבודה ולכבוד צבע השיער החדש שלה. לראשונה בתולדות חתונמי, הפגישה ההפקה אקס-משתתפת עם בחורים נוספים וזקני השבט לא זוכרים קרינג' טלוויזיוני כזה מאז "קחי אותי שרון". בר-טוב ראתה כי טוב ובחרה לבסוף להמשיך לצאת עם יוסי, רווק מצודד שזרם אפילו עם נשיקה לוהטת מול המצלמות. יוסינור תפקדו כזוג לעוד כמה דייטים, לפני שגם החבילה הזו התפרקה. מנור מקבלת מאתנו 0 בסולם ההשתדרגות, כי בחייאת, היינו בצד שלך ואנחנו לא רוצים לחשוב שבן צדק לגבייך. לסיכום: כבר היה עדיף לצפות בזמר במסיכה.

ד"ר/לורד עמרי קראוס & מעיין רובין
הנה עוד זוג שהשכיל להבין בזמן את המקצועיות המפוקפקת של הפסיכולוגית בתוכנית ומאז נצפה פה ושם במבחר תמונות פפארצי דלוחות, אבל לא הרבה מעבר לזה. לורד קראוס ממשיך לתפקד כרופא שיניים ואנחנו מאחלים לו טיפול שורש, שישקם את חיי הזוגיות שלו כמו שהוא משקם פה ולסת ויסתום את החורים שנותרו בחייו אחרי שמעיין התפוגגה מהם. יש עוד הרבה בדיחות רופאי שיניים שאפשר להכניס פה, אבל עמרי לא עד כדי כך מעניין כדי לחשוב עליהן והוא מקבל 0 בסולם ההשתדרגות. רובין, או נועה פילטר בשבילכם, מקבלת מאיתנו 3 בסולם ההשתדרגות, אחרי שנחשף כי היא מתחזקת כבר שמונה חודשים זוגיות חדשה עם יובל - אדריכל בן 37. מישהו אמר פטיש למקצועות חופשיים? מסתבר שאת הזוגיות הדנדשה נאלצו מעיין ויובל לבנות בין ארבעה קירות כדי לא לחשוף את הקלפים לפני סיום התוכנית וכעת העולם ממתין בקוצר נשימה לתמונת פפארצי של השניים. לסיכום: עוד יום שגרתי בתל הביב.

עמנואל "מנו" כהן & ניצן שיק
פתגם ידוע אומר: "כשהחיים נותנים לכם לימונים, הכינו מהם קפיריניה" ולא אחד כמו מנו יפספס את ההזדמנות להכין קוקטייל מדקות התהילה שלו. אחרי שבנה לעצמו תדמית קלילה בתוכנית והיה חלק מצמד שגם שבר את לבנו כי נשאר יחד רק זמן קצר אחרי סיום הצילומים (לכאורה), ממשיך כהן לכבוש את מסכי הטלוויזיה. הוא גייס את בלורית הסילבר פוקס ואת מיטב יכולות המשחק שלו, כדי להצטלם לפרסומת לסטארטאפ בו הוא עובד, עם קריצה ידידותית למערכון של ארץ נהדרת על התחום ואפילו לחיקוי שזכה לו באותה תוכנית. אתה מקבל מאיתנו 4 בסולם ההשתדרגות, עמנואל. את ניצן שיק לא ראינו באף מדור שיק או שוק, השקה או כל דבר אחר, אבל קיבלנו ממנה את התמונה שאומרת הכול - מיד בסיום הפרק העלתה שיק לסטורי תמונה מרגשת שלה בזמן אמת, אוחזת ידיים עם מנו, אתו צפתה בפרק. מעבר לתקווה שהתמונה הזו נטעה בליבנו המצולק, אנחנו נותנים לניצן 8 נקודות בסולם ההשתדרגות כי בכנות, לא נראה לנו שהיא תמצא שידוך מוצלח יותר ממנו. לסיכום: אתם אחלה חמודים.

שי יעקובוביץ' & הדס שוורץ
גם הזוג עם צמד שמות המשפחה הכי אשכנזיים שיש (יכול להיות שבגלל זה שידכו ביניהם? אין כל כך הסבר הגיוני אחר) לא צלח את התופת, אבל קבלו את השדרוג המפתיע ששי מתהדר בו מאז סיום התוכנית: מסתבר שהקוקו המקורזל והבחור שמחובר אליו פצחו בזוגיות לא פחות ולא יותר עם אחת, רומי נסט. אם גם לכם השם נשמע מוכר אבל אתם לא בטוחים מאיפה, אז אתם מניחים שהיא סלב סוג ד', אתם ממש צודקים. נסט בת ה 25 הגיחה לתודעת הקהל בעונת ה VIP של "האח הגדול" ב-2019, אליה נכנסה על תקן דוגמנית. לא שמענו עליה יותר מדי מאז, אבל זה לא הפריע לה כאמור להשתדך עם יעקובוביץ' בן ה 33, שמקבל מאתנו 10 נקודות על השתדרגות מהספייס של הדס, הישר לזרועותיה המחבקות של פרגית אינסטוש. הדס מקבלת מאתנו 0 נקודות על שדרוג סטטוס כי מאז סיום התוכנית לא שמענו ממנה ונותר לנו רק להבין כי היא חזרה לעבודה בחברת תמ"א ומעבירה את ימיה בלתכנן מספיק ספייס בין הבניינים.

איתמר עמי & קארין שניידרמן
באמת שכבר לא נשאר מה לכתוב או להגיד על הזוג ההזוי הזה, שמורכב ממי שהפך תוך זמן קצר לדוש המוכר ביותר במדינה וממכורה לאיפור שכל המייק אפ בעולם לא הצליח להסתיר את העובדה שהיא מעדיפה להיחנק מתסכול ומניחוח דגים, במקום להשתמש בכישוריה כטייסת ופשוט לעוף מהזוגיות הזו, פשוטו כמשמעו. הצופים האדוקים המתינו לפרק הסיום כדי לצפות בצמד מפרק את החבילה בטראשיות מתבקשת ובמקום זה קיבלו עוד קצת ממופע האימים של קיאתמר, שהחליטו שהם ממשיכים יחד למרות הכול. וב"הכול", הכוונה לכל אותן "תקריות" שגרמו לאיתמר לגייס שירותי יח"צ בניסיון כושל להציל את התדמית המפוקפקת שבנה לעצמו בכישרון. למרבה המזל, הספיקו לאיתמר שבועיים נוספים בלבד כדי לשלוח את קארין ומזוודת האיפור שלה לדרכן ובימים האחרונים נחשפנו לשדרוגים הזוגיים של השניים: קארין יוצאת כבר שמונה חודשים וגרה עם בן זוג דנדש, אותו היא שומרת לעצמה. אנחנו נותנים לה 2 בסולם ההשתדרגות, כי אחרי מה שראינו על המסך, כל דבר יהיה שדרוג. רק תסירי את האיפור לפני שאת הולכת לישון, כפרה. זה עושה קמטים.

והזוכה הגדול של העונה הוא - איך לא:
איתמר עמי, שעבר לגור עם אהובתו החדשה, אלינה לוטמן, מהנדסת בת 32. לוטמן הצליחה לעבור עם איתמר את התופת בעיקר כנראה על-ידי הימנעות מצפייה ברוב פרקי עונה המדוברת. צעד חכם, לינוש. לאיתמר אנחנו מעניקים 10 בסולם ההשתדרגות והוא המנצח הגדול של העונה, כי בריאליטי מציצני אתה לא צריך להיות חכם, צודק, או טוב לב כדי לנצח, אתה פשוט צריך להיות זכיר. לא פשוט לעבור להיות מאנונימי לידוע לשמצה תוך זמן קצר, בין שאתה מצדיק את הביקורת הארסית ובין שאתה טוען לעריכה מגמתית. אבל איתמר הוכיח שבחתונמי כמו בגירושין, החיים ממשיכים ואפילו לא צריך איש יח"צ כדי למצוא בלונדינית יפה שתסכים לסבול אותך. אם זה לא נותן תקווה לכל הרווקים והרווקות שם בחוץ, אנחנו לא יודעים מה כן. לסיכום: היו שלום ותודה על הדגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully