בחורה דורכת על גבר. ShutterStock
ShutterStock

לא מסובך: אלו הדברים שהופכים אותך לסקס בלתי נשכח

עודכן לאחרונה: 9.12.2021 / 9:30

להיות מעולה במיטה זה עניין טריקי שמשלב כימייה, חיבור ועוד כל מיני דברים שקשה לכמת ולהגדיר, אבל יש כמה דברים שמשותפים לכל הנשים באשר הן. הנה כמה ממאפייניו של הגבר שרובנו נגדיר אותו כסקס מעולה

מאיה ורטהיימר עונה על שאלון "סקס והעיר הגדולה", פרימיירת "השבאבניקים", 20 ביולי 2021/מערכת וואלה!

כן, אני יודעת מה אתם חושבים, אבל להיות סקס טוב הוא מכלול של דברים שלא בהכרח קשורים לטכניקות, לגודל של איברים או לידע בנושא (למרות שיש כמה דברים בסיסיים שמאד חשוב לשלוט בהם) אף פעם לא מזיק גם להיות בכושר, חתיך וגם מצוייד, אבל כבר יצא לכל הנשים בעולם להכיר אחד כזה שיש לו כביכול את כל הנתונים להיות מעולה במיטה, מאמן כושר/דוגמן/שחקן פורנו, ומצאנו את עצמנו בוהות בתקרה ומחכות שנוכל לסיים עם זה כבר ולהחליף מצעים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, לכולנו יצא גם להכיר את החנון הרגוע והשקט שנראה כאילו כל מה שהוא יכול לעשות לנו זה לפרמט את המחשב, ובסופו של דבר (אחרי תקופת ידידות ארוכה, כמובן) נכנסנו איתו למיטה והוא איפס לנו את הויי-פיי כמו שאף אחד לא איפס מעולם. אז זה קצת מסובך - כלום הוא לא כמו שהוא נראה, והגבר שנחשב בעיני רוב הנשים לסקס מעולה הוא לא בהכרח מה שהייתם מצפים. בקיצור, כמו תמיד אצל נשים, אין לאף שאלה תשובה אחת ישירה. ככה זה, מה לעשות.

גבר מוריד את התחתונים. ShutterStock
אם אתה לא נהנה מזה - גם היא לא. תזרום/ShutterStock

לוקח את הזמן
גבר שסקס הוא לא מטרת העל שלו הוא האיירון מן של התחום. למה? כי אף בחורה לא אוהבת להרגיש כאילו מי שהגיע אליה הביתה עושה את כל מה שהוא עושה כדי בסופו של דבר להגיע למיטה. נכון, כולם יודעים שזאת המטרה, כולם רוצים להגיע לשם, אבל יש משהו מאד מחרמן בגבר שגם רוצה להיות איתך, או יותר נכון, יודע ליהנות ממך ומכל מה שיש לך להציע, בלי קשר. איך מזהים כזה אחד? הוא לוקח את הזמן, אם זה כדי להקשיב למה שיש לך להגיד, לצחוק יחד, לדבר על נושאים שלא קשורים אליכם ולמה שאתם עומדים לעשות, שותה יין, ולא מסתכל בשעון כל שנייה, מסמס לחברים וגולש בפאקינג פייסבוק. סמכו עלי שגבר כזה כל אישה תרצה יותר מאשר את זה שמצפה שתחכי לו מגולחת במיטה.

לא מודד
בגדול (או בקטן, אבל הוא לא יודע בדיוק כמה סנטימטר) פשוט יש לו ביטחון עצמי. הוא לא מתייחס לאיבר המין שלו כאל יישות נפרדת ומכובדת עם רצונות משלה, הוא לא מודד אותו, לא מעריץ אותו, לא צריך מחמאות לגביו, לא מבקש ממך להעריך אותו יחסית לאחרים שפגשת. ביטחון עצמי מגיע עם הרבה מאד יתרונות. למשל, הוא לא מתחרפן מזה שלא בא לך היום, לא לוקח אישית דברים שעוברים רק עלייך אבל משפיעים גם עליו, יודע להרגיע, יודע לגרום לך לצחוק כשאת מבואסת, ומאחר וגם יש לו חיים משלו, הוא לעולם לא יהיה סמרטוט רצפה שאי אפשר לכבד, וכידוע, זוהי התכונה הכי סקסית בגבר.

אוהב לרדת
כידוע, אין יותר כיף מפרנטר שנהנה ממה שאתם עושים יחד. זה ברור, נכון? עכשיו, בגלל שהרבה נשים לוקות בסוג של חוסר ביטחון בכל הנושג לוגינה של עצמן, ובסתר ליבן מפחדות שזה לא אסתטי, מריח לא טוב, וחוששות שאולי משהו בהן מגעיל את הגבר שאיתן - מאד מאד חשוב, שלא לדבר על עוזר להשתחרר וליהנות מהסקס, לדעת שהגבר שיורד לך נהנה מזה בעצמו. יש הבדל עצום בין מישהו שיורד לך כי צריך, כי את מצפה, וכי זה חלק מהפורפליי, לבין מישהו שנהנה מזה, שזה מחרמן אותו - זה אומר שבאמת אכפת לו מההנאה שלך ושהוא לא חושב רק על עצמו.

בחורה מלקקת סוכריה על מקל. ShutterStock
אם זה מה שעושה לה את זה, תזרום/ShutterStock

יודע אנטומיה בסיסית
לא נעים, אבל יש לא מעט גברים שחושבים שהדגדגן נמצא במקום אחר מאיפה שהוא ממוקם באמת, וכשהם מנסים לענג אותך הם מתעסקים באיזור שקצת מעליו - שהוא למעשה עצם שהיא די נטולת עצבים, וממש לא רלוונטית להנאה מינית או אורגזמה. ביננו, זה סתם מביך. לא לדעת איפה הדגדגן זה סוג של דיל ברייקר. אף אישה לא רוצה להגיד לבחור שכרגע נמצא בין הרגליים שלה "אהה, חמוד, סליחה, אבל זה נמצא שני סנטימטר למטה. לא, לא כאן. קצת שמאלה. נו הצ'ופצ'יק המשולש הזה". זו לא שיחה שאנחנו רוצות לנהל. עם אף גבר. אף פעם. תודה.

זורם ומתקשר בחופשיות
אין כמו גבר שמדבר. לא יותר מדי, אבל מספיק כדי להגיד לך מה הוא רוצה שתעשי לו, ועצם העובדה שהוא מרגיש בנוח, אוטומטית גורמת גם לך להרגיש בנוח לבקש מה שאת רוצה ולהרגיש הכי סבבה עם עצמך. זה קצת נגזרת של ביטחון עצמי, אבל גם מעיד על נסיון מיני ועל העובדה שלא משנה מה תעשי במיטה, הוא לא יובך ולא ייבהל, וידע לצחוק על דברים ולהעביר הלאה כשצריך. אם תחליטי להוציא ויברטור הוא לא ייעלב, ואחד כזה גם לא ייכנס לסרט לא משנה גם אם תחשפי בפניו את כל הסטיות הקטנות שלך. אם משהו לא בא לו טוב - הוא יגיד לך. סביר להניח שזה לא יקרה, כי הוא פתוח, ואנשים פתוחים לא מסתובבים מבוהלים בעולם, נהפוך הוא - הם שמחים לנסות דברים חדשים, נהנים מגילויים ומורכבויות, ומעניין איתם. כן, ברור שגם במיטה צריך להיות מעניין.

לא חי בסרט פורנו
כן, ברור שכולם רואים מלא פורנו. אבל יש רואים ויש רואים. ואנשים שלמדו כל מה שהם יודעים מסרטי פורנו, ולא מניסוי וטעייה תמימים עם נשים אמיתיות, הם אנשים בעייתיים. אחד הסימנים הכי בולטים לסקס גרוע, זה אחד יש לו מניירות של פורנו. ממנו כדאי להתרחק כמה שיותר מהר. החדשות הטובות הן שלא בעיה לזהות אותו. הוא זה שיורק לך הדגדגן. תגיד, על חומרי סיכה על בסיס מים שמעת פעם? ג'יזס.

בחורה עם ויברטורים. ShutterStock
חברו הטוב ביותר של האדם/ShutterStock

לא מפחד מחדירה
אליו, הכוונה. זה כל כך ניינטיז, וקצת הומופובי. ורצוי שלא יהיה הומופוב גם אם את לא שוכבת איתו, כי גם ידידים הומופובים זה מבאס. גבר שמפחד מאצבע קטנה בפי הטבעת שלו, זאת בעיה. קודם כל כי אם אלוהים לא היה רוצה שזה יקרה, הוא לא היה שם שם את נקודת הג'י שלהם. לא נראה לי שהכוונה היתה רק לאפשר להם ליהנות כשהם מחרבנים. אני חושדת, אגב, שזו הסיבה שהם מבלים שם כל כך הרבה זמן. אבל לעניינינו - גבר שלא מוכן שיתעסקו עם פי הטבעת שלו בכלל, אף פעם, קודם כל, בוודאות לא ניסה (או שהוא ניסה על קיבה מלאה, ועם טראומות אני לא מתעסקת), או שהוא מפחד ממה שזה אומר עליו. וזה לא אומר עליו כלום. זה שהוא מפחד ממה שיגידו עליו אומר עליו הרבה יותר.

זורם על הכל
סקס הוא המקום שאמור להיות הכי חופשי, במיוחד במערכת יחסים רצינית וארוכת טווח. לדעתי, במיטה, ובמיוחד בין שני אנשים שאוהבים אחד את השני - שום דבר ושום מקום לא אמור להיות טאבו. במיוחד אחרי כמה פעמים. באופן עקרוני, לשלטי 'עצור' אין מקום בסקס. עזבו דברים ממש קינקיים, פעם הכרתי מישהו שלא אהב שמוצצים לו. קודם כל, מה זה הדבר ההזוי הזה? לא ברור לי עד היום. ודבר שני, זה היה חייב להיגמר, כי אין מבאס יותר ממשהו שאת יודעת שאסור לך לעשות במיטה, בטח כשמדובר בדבר כל כך בסיסי. כאילו, מה הבחורה אמורה לעשות, כל פעם לצייר מפה ולחשב מסלולים כדי להימנע מהאיזור? יותר מדי מחשבות בשביל זיון, סורי.

נכנס אחרון
מכירים את העיקרון "הזין נכנס אחרון"? זה עיקרון מאד חשוב, שכל גבר צריך ללמוד אותו. לא משנה מה - הזין נכנס אחרון. היא גומרת ראשונה, ברור, וזה לא משנה מה צריך לעשות בשביל זה. אם זה כולל לחבוש כובע ירוק עם נוצה וורודה ולרקד סביבה במעגלים תוך כדי זעקות "יוהו" - שיעשה את זה - אבל היא גומרת ראשונה, ורק אז הוא. זה כלל אצבע, לא כלל ברזל, כמובן שאם זה חלק מההנאה שלה, אפשר גם להיכנס לפני, אבל הוא יכול גם לצאת חזרה החוצה ולהישאר שם עד שיגיע הרגע הנכון. ברוב המקרים רצוי לחכות שהיא תתחנן. זה עוד כלל אצבע, ולא פחות חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully