אדל. Alasdair McLellan לווג האמריקני,
Alasdair McLellan לווג האמריקני

מקללת, שותה, משחירה: המוזיקה זה הדבר הכי משעמם באדל

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 14:16

אדל ממשיכה לחגוג את החזרה שלה עם קליפ חדש לשיר "Oh My God" שיוצא היום, אבל אנחנו אוהבות אותה מסיבות אחרות לגמרי. יש לה פה גדול, היא אוהבת לשתות, לקלל ולהעריץ מפורסמים כמו טינאייג'רית, ואם תשאלו אותנו - זו הסיבה העיקרית שהיא עושה 2 מיליון דולר להופעה

לראשונה מאז 2017 אדל חזרה לבמה עם אלבום חדש והופעות בלאס וגאס. הכרטיסים לכל 24 ההופעות נמכרו תוך 6 שעות, ואמש הודיעה שהיא מתכננת להוציא אלבום נוסף השנה. אדל היא ללא ספק אחת המוזיקאיות המצליחות בעולם, שאגב, מרוויחה לא פחות מ-2 מיליון דולר לכל הופעה, ובתור מישהי שהמוזיקה שלה אף פעם לא הייתה הקאפ אוף אפטרנון טי שלי, הייתי שמחה לשלם ולהגיע להופעה שלה ממיליון סיבות אחרות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי בזמן שאדל הזמרת נראתה עד לא מזמן כמו דודה טובת לב עם שיער נפוח ושמלות מקסי כבדות בצבע שחור, שרה בלדות שוברות לב וממלכתיות והייתה מי שנאמר עליה אחרי האלבום הקודם שהיא "מאושרת מדי" ולכן האלבום הבא שלה מתעכב, אדל האישה היא אחד הדברים הכי כיפיים, הכי מצחיקים והכי פחות לוקחים את עצמם ברצינות שראינו בשנים האחרונות, בטח בכזה סדר גודל של הצלחה ופרסום. עם כל הכבוד לשירים ובעיקר לקול ששר אותם, האופי שלה הוא כנראה הקסם האמיתי שלה ויש אפילו כאלה שאומרים שבלעדיו היא לא הייתה מגיעה כל כך רחוק.

אם מעולם לא נחשפתם לצד הזה של אדל, זה בטח לא בגלל שהיא התאמצה אי פעם להסתיר אותו. ההיפך הוא הנכון. אבל אם איכשהו פספסתם, קבלו כמה פרטים מעניינים:

היא ממש אוהבת לקלל
בכל תוכנית אירוח שאדל מגיעה אליה ובכל טקס פרסים שבו היא משתתפת, כנראה מכינים מראש מישהו עם אצבעות זריזות שיספיק ללחוץ על ה"ביפ" במהירות שבה היא מקללת. היא בעצמה מספרת כמה היא אוהבת לקלל, ונוהגת לעשות את זה גם בהופעות בכל פעם שהיא שוכחת את המילים של השירים שלה - וזה קורה הרבה.

היא ממש אוהבת לשתות
והיא לא מפסיקה לדבר על זה. היא אומרת שהיא תמיד בהנגאובר ושהיא לא שותה כדי לגרום לעצמה להשתחרר אלא כדי שאנשים אחרים יהיו מעניינים יותר. אני ממש מאמינה לה. ב-2008 היא ביטלה סיבוב הופעות בארה"ב כדי לבלות יותר זמן עם החבר שלה. מאוחר יותר היא הסבירה שהיא שתתה אז יותר מדי, ושעל זה התבסס כל הקשר ביניהם.

היא הרביצה לחבר שלה
את השיר chasing pavement היא כתבה על הלילה שבו גילתה שהחבר שלה בוגד בה, יצאה לחפש אותו ומצאה אותו באיזה בר. אחרי שהיא נתנה לו אגרוף וסולקה משם, היא שוטטה במשך שעות ברחובות ומשם ההגיעה ההשראה לשיר.

עוד בוואלה!

סולקה מהחתונה של חברתה כי "היא נראית טוב מדי בשמלה שהכלה בחרה"

לכתבה המלאה

היא משחירה על אקסים
בראיון מלפני כמה שנים היא סיפרה שהיא עושה סטוקינג על כל החברות החדשות של האקסים שלה. מתי שמעתם מישהי כל כך מפורסמת (זה לגמרי היה בשלב שהיא כבר הייתה "אדל") מרשה לעצמה להודות בדבר כזה? ואם כבר להודות, בראיון אחר בנוגע לשיר מסוים היא סיפרה ש"הבחור שהשיר נכתב עליו, לא עבר מספיק זמן מאז שהוא היה מניאק מזדיין כלפיי". ואם זה מה שהיא אומרת בטלוויזיה, אני רק יכולה להתחנן שמישהו כבר יסדר לי להיות הזבוב על הקיר של החברה ששומעת את ההשחרות המלאות.

יש לה פחד במה
זו הסיבה, לטענתה, שהיא שוכחת הרבה פעמים מילים של שירים. הרבה פעמים היא גם מקיאה מרוב לחץ מאחורי הקלעים, ובאחת הפעמים זה קרה על אחד מעובדי הבמה שלה, שבמקרה מצא את עצמו בנתיב הריצה שלה לשירותים.

היא לא מפחדת לצחוק על עצמה
והאמת היא שהיא עושה את זה כמעט בכל הזדמנות. לאחרונה היא השתתפה בסרטון יוטיוב של בלוגרית הביוטי ניקי דה ג'אגר וסיפרה שאם היא לא צובעת את הגבות היא נראית כמו וולדמורט, באחד מאינסוף נאומי הזכייה שלה עד כה היא סיפרה לקהל שיצאה לה נזלת מרוב התרגשות, בנאום אחר סיפרה שהגיעה עם חברה, שתיהן אימהות טריות, ושהיה ערב כל כך מדהים שהן השתינו על עצמן מרוב צחוק, ובטקס פרסים אחר היא אמרה למגישת הפרס הדקיקה והענוגה שהיא מרגישה כמו דראג קווין לידה.

היא עושה מלא פדיחות
כמו שהבנתם, לאדל יש פה גדול ומעט מאוד צנזורה עצמית, וגם המנהלים שלה יודעים את זה. לאחרונה היא סיפרה שאף פעם הם לא נותנים לה את הסיסמה לרשתות החברתיות כי הם מפחדים שהיא תהיה שיכורה או תתעצבן ודואגים מהשטויות שהיא עלולה לכתוב. בקורונה, היא סיפרה, נתנו לה את הסיסמה באופן חד פעמי וזה נגמר בתמונה שלה בביקיני בפסטיבל נוטינג היל, רגע אחרי שרזתה בצורה משמעותית. כמובן שביקום הפוליטיקלי קורקט להחריד של ימינו היה מי שהתעצבן על זה שהיא לובשת בגד ים עם הדפס של ג'מייקה בפסטיבל שמוקדש לתרבויות אפרו-קריביות, והאשימו אותה בניכוס תרבותי. זה הספיק בשביל המנהלים שלה שמאז מונעים ממנה לגשת לרשת שוב.

היא מתלהבת ממפורסמים
כאילו היא בעצמה לא אחת הזמרות המצליחות בעולם, אדל מתלהבת ממפורסמים כמו אחרונת הטינאייג'ריות. היא מעריצה ידועה של ביונסה ובטקס הגראמי של 2017, כשהתמודדה מולה בכמה מהקטגוריות, היא הקדישה את כל הנאום שלה בשביל להגיד לקווין בי כמה היא הייתה צריכה לזכות, ביקשה ממנה להיות אמא שלה ושברה את הפסלון ל-2 כדי לחלוק איתה. היא גם טענה בהזדמנויות אחרות שהיא לא הייתה רוצה לשיר איתה כי היא מפחדת שלא תצליח לתפקד ורק תבהה בה. אז את הסגידה לביונסה אני ממש מבינה, אבל את ההערצה שלה לדוויין ג'ונסון, דה רוק, שלטענתה אם תפגוש אותו היא תבכה - קצת פחות, וגם את העובדה שיש לה בבית, ממוסגר ועם הקדשה, מסטיק שסלין דיון לעסה. אבל הסיפור הכי חמוד על ההתלהבות שלה מסלבס מגיע דווקא מתחילת הקריירה שלה, כשהיא סיפרה שנכנסה לאותו חדר שירותים עם ג'ניפר אניסטון, קראה לה בטעות רייצ'ל מרוב התרגשות ואמרה, וזה ציטוט: "שמעתי את הפיפי של ג'ניפר אניסטון יוצא". תודו שגם כשהיא קריפית זה יוצא לה סופר חמוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully