הילה קורח. צילום מסך, צילום מסך
צילום מסך/צילום מסך

יד ראשונה מרופאה: דברים שלא ידעתם על הילה קורח

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 18:59

היא רופאה, מגישת חדשות, בעלת תארים רבים, מגדלת שלושה ילדים ובקרוב תנחה את מהדורת החדשות היומית של רשת 13. בעוד נשים ברחבי הארץ שואלות את עצמן בתדהמה איך זה יכול להיות שהיא מספיקה הכל, אנחנו חיטטנו לה בגוגל וגילינו עוד כמה דברים שלא ידעתן

טוב, הבנו. באמת. הילה קורח היא האישה המושלמת. לא שזה לא נכון, זאת אמת לאמיתה, אבל בכל פעם שהיא מגיעה לעוד הישג ומתקדמת עוד צעד במקצוע (אחד מהשניים שהיא מטפחת, כן?), מיד כולם ממהרים לעשות את ספירת המלאי של כל מה שהיא הספיקה לעשות בחייה בזמן שאנחנו צפינו בנטפליקס עד 2 בלילה ונשבענו בפעם המיליון שממחר נתחיל לקום יותר מוקדם כדי "להיות פרודוקטיביים".

בטח נמאס לה כבר להתנצל על כמה שהיא מוצלחת, במיוחד בעידן הפוליטיקלי קורקט שבו מהר מאוד הדעה הציבורית על פרטי החיים האישיים שלה מתפתחת מבדיחות על רגשי נחיתות של ה"אנשים הפשוטים" לסיסמאות שחוקות כמו "לכל אחד יש את הדרך שלו" ואפילו לטענות על האובר-הישגיות שהיא מעודדת. בזה שהיא פשוט חיה. את החיים שלה. איף.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם פספסתם, ובגלל שזה באמת ראוי להתפעלות ומי שלא טוב לו יום טוב לו, קבלו: בת 37, נשואה ואמה ל-3 ילדים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המדינה, תואר שני בדיפלומטיה, ותואר דוקטור, שנמצאת עכשיו בעיצומה של התמחות בגריאטריה, מנהלת כבר שנים קריירה של עיתונאית ומגישה בטלוויזיה וברדיו ובקרוב תתחיל להגיש את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 13 יחד עם אודי סגל. מעבר לזה היא גם יפהפייה, אינטליגנטית ולא שמעתי על מישהו/י שלא אוהב אותה, ואפילו את בקשת המעקב שלי באינסטגרם היא תקתקה ואישרה תוך עשרים דקות. בום.

אבל לא באתי לפה כדי להמשיך להרים לד"ר קורח. הרמות יש לה מספיק וכולנו כבר יודעים לדקלם בעל פה את קורות החיים שלה. מצד שני, גם לא באתי לפה כדי לנסות לסדוק את החזות המושלמת שלה ולנסות להוציא אותה רע (בינינו - ניסיתי, לא מצאתי עם מה). ובכל זאת לכבוד התפקיד החדש שלה, הנה כמה דברים שלא ידעתם על הילה קורח:

היא אנושית #1 - בשביל שנסגור את הפינה הזאת ונתקדם
כל מי שמתקשה לפרגן - הסעיף הזה בשבילכם. היא מעידה על עצמה שהיא מבלגנת את הבית ולא יודעת לסדר ("הנה, אפילו היא לא מושלמת"), ושבעלה אחראי לזה בבית וגם לקיפול הכביסה ("אה, עכשיו ברור איך היא מצליחה לעשות הכל"). היא אפילו אמרה פעם בראיון שהציונים שלה בלימודי הרפואה היו בסדר, אבל היא לא הייתה מצטיינת ולא שאפה להצטיין. פוי, איזה בינוניות.

היא אנושית #2 - הפעם באופן שרק יגרום לכם לאהוב אותה יותר
היא טענה פעם בראיון שהיא לא מסוגלת לראות את עצמה או לשמוע את עצמה כי היא רואה את כל הבעיות שלה, במיוחד כשהיא לחוצה ואז כל הדיקציה שלה נעלמת והיא חוזרת להישמע כמו ילדה צפונית בכיתה ט' שלא מבינים אף מילה שהיא אומרת.

לפני חודש העלתה לאינסטגרם שלה פוסט שבו היא מספרת שהיא לא מצליחה להעלות לשום מקום את הרצאת הטד שלה כי היא נבוכה ופחדנית ו"לא מסוגלת לראות את עצמי שם, כמה חוסר ביטחון יא אולוהים?! והאנגלית - הו האנגלית!". לא תתאהבו? ובכן, אני צפיתי בהרצאה הזאת שעוסקת, כמה ראוי, בנושא ניהול זמן והישגיות ובשאלה האם זה בא על חשבון אריכות ימים. נכון, המבטא ישראלי, אבל הווקאביולרי זה מה שבאמת חשוב, וכשהיא מודה בעשר שניות הראשונות שיש לה פחד במה, אין מה לעשות - זה שובה לב ומקסים. כשאני חושבת על זה, יש משהו ממש מנחם באנשים מושלמים שחושבים שהם לא מספיק מושלמים, כי כולנו הרי ביקורתיים כלפי עצמנו וחסרי ביטחון. אז אם אנחנו כאלה, והמושלמים גם כאלה, יכול להיות שגם אנחנו בעצם מושלמים ופשוט לא יודעים את זה?!

עוד בוואלה!

ב ב י ט ח ו ן - 6 שיטות אסרטיביות שיקחו אותך רחוק

לכתבה המלאה

היא זכתה ב-350 אלף שקל בשעשועון
זה היה ב-2005, בערוץ 2 הישן מאוד, בשעשועון בשם "המוח" בהנחיית ארז טל. הילה הגיעה למקום הראשון ואת 350 אלף השקלים שבהם זכתה היא ניצלה כדי לקנות אוטו ולחסוך לדירה. אה, עכשיו ברור איך היא מצליחה לעשות הכל.

היא הותקפה במאה שערים בזמן צילומים
ב-2016 היא הגיעה עם צוות צילום ומאבטחים לצילומים בשכונת מאה שערים בירושלים עבור פרויקט חינוכי. היא הייתה לבושה בצניעות, כמתבקש, אבל לקראת סיום הצילומים התחילו כמה אנשים להתאסף מולם, לירוק עליהם, לזרוק עליהם ביצים ושקיות מים עם סבון מהחלונות, ולא נתנו להם לעבור. הילה סיפרה אחר כך שזה היה ממש מפחיד, אני מניחה שלשם היא לא תמהר לחזור.

היא בעצם גם אשת עסקים ממולחת
כשהיא הייתה בת 4, היא שמה לב שליד הבית של סבתא שלה יש המון בתים שעוברים שיפוצים. היא הבינה שמדובר בתחום רווחי והחליטה שהיא רוצה להיות בעלת מפעל לבלטות כשתהיה גדולה. כמה שנים אחר כך, היא החליטה לנצל את הזמן עד להקמת המפעל בשביל להרוויח קצת כסף קל בבית, על חשבון האחיות שלה. הן היו מבולגנות, השולחן כתיבה שלה היה תמיד מסודר, אז היא השכירה להן אותו לטובת הכנת שיעורי בית, תמורת שקל אחד, ואילו את החדרים שלהן היא הסכימה לנקות תמורת עשר אגורות. הבנה מעולה של כמה שווה נדל"ן לעומת כמה שווים שירותי ניקיון.

יש עוד ד"ר הילה קורח - וגם היא ממש מוצלחת!
יכול להיות שזה משהו שבא עם השם? מסתבר שיש ד"ר הילה קורח נוספת בישראל, וכל מה שהצלחתי לגלות עליה זה שגם היא מוצלחת, ונבחרה ל"מתרגלת מצטיינת פקולטית מתמידה"! לא סתם מצטיינת! בפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון בטכניון.

בעלה היה קב"ט במירוץ למיליון
בעלה, דרור שלפמן, הוא רואה חשבון במקצועו שעבד גם כמאבטח אישים. גם הוא אוהב לעשות המון דברים במקביל והיא מספרת שהוא ההשראה שלה. הם הכירו דרך שידוך שעשתה דודה של הילה, שחשבה שהם יתאימו, יצאו שלוש פעמים אבל אז הילה החליטה לחתוך כי בדיוק סיימה קשר אחר ולא הייתה בעניין. אחרי שלושה חודשים הם החליטו לנסות שוב והפעם זה הצליח.

עד לא מזמן, בעלה עבד גם כקב"ט במירוץ למיליון. לאורך כל העונות. אתם מבינים מה זה אומר? שאת כל מה שהיא עושה, היא עשתה לגמרי לבד במשך חודש וחצי של צילומי כל עונה (והיו 8 כאלה), כשבעלה מלווה את התוכנית מסביב לעולם. מצטערת, ניסיתי שלא לסיים בזה שהיא וונדר וומן, אבל זה היה בלתי נמנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully