בחורה בטינדר. Teerawit Chankowet, ShutterStock
ShutterStock/Teerawit Chankowet

תגובת הגבר לבחורה שחיפשה בטינדר גברים גבוהים הרגיזה רבים

24.1.2022 / 23:39

גבר עורר ויכוח ברדיט לאחר שסיפר כי סירב לצאת לדייט עם אישה נמוכה וחטף ממנה בראש - על אף שלה בעצמה יש דרישת גובה. היא בתגובה: "אני אישה. זה שונה". ברשת יצאו להגנתו: "אם לנשים יש העדפת גובה, גם לגברים מותר". מחקר בנושא מראה שהוא טעה

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

משתמשת טינדר נותרה רותחת מזעם לאחר שנדחתה בידי הדייט הפוטנציאלי שלה רק כי היא נמוכה לו מדי - על אף שבביו שלה באפליקציה היא מציינת שהיא בעצמה מחפשת גבר גבוה. משתמש רדיט פרסם את ההתכתבות ביניהם כדי להבין האם הדרישה שלו מקובלת או מוגזמת, וציין שאם לה יש העדפות גובה - מותר שגם לו יהיו. הדעות ברדיט היו חלוקות.

בפוסט שיתף הבחור את חילופי הדברים בינו לבין האישה אותה הכיר בטינדר, במהלכם הודיע לה שזה לא יעבוד ביניהם בגלל הפרשי הגובה. הבחור ששמו לא פורסם התחיל איתה בשאלה מהי הדמות האהובה עליה מ"שר הטבעות" ולמה זה גולום - שאלה ממנה היא התעלמה, ובמקום זאת שאלה אותו על גובהו. כשאמר לה שגובהו 1.91 מטרים, היא הייתה מרוצה. "זה הגובה המושלם לגבר", היא השיבה, "אני 1.55 מטרים וקטנה". למרבה הפתעתה, הוא החליט שהפרש הגובה ביניהם משמעותי מדי: "אופס," הוא כתב, "זה הפרש גבהים יותר מדי גדול, אני מניח. אני לא חושב שזה יעבוד, סליחה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?


תשובתו הפתיעה אותה: "אז אתה דוחה אותי בגלל הגובה שלי? החוצפה". הוא הסביר ברוגע: "לכולנו יש את ההעדפות שלנו. אפילו בביו שלך בפרופיל כתוב 'מטר שמונים ומעלה'". זה רק הכעיס את הבחורה אפילו יותר, כשבשלב מסוים היא עברה לעלבונות וקראה לו אינסל עם קטן. "במה זה שונה מזה שיש לך דרישת גובה?" הוא שאל והיא השיבה: "אני אישה. זה שונה". לצד התמונה כתב הבחור: "היא לא יכלה להתמודד עם העובדה שיש לי העדפת גובה - בדיוק כמו שלה יש".

התכתבות בטינדר בין בחור לבחורה על הפרשי הגובה ביניהם. REDDIT, צילום מסך
זו ההתכתבות שלהם/צילום מסך, REDDIT

מאז פורסם הפוסט, הוא קיבל מעל 51 אלף הצבעות וכמעט אלפיים תגובות ממשתמשים שחלקו את דעתם. "לנשים זה חוק ברזל לצאת עם גברים גבוהים מהן. לגברים אין סיבה להתבאס מזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה מביך להסתובב עם גבר נמוך. אני גם ככה מרגישה ענקית אז עוד יותר?".

אחרים חשבו אחרת: "אני אישה בגובה 1.55 מטרים ואף פעם לא טרחתי אפילו לשאול לגובה כי כל דבר מעל מטר שבעים מרגיש לי גבוה". אחר כתב: "אתה מתייחס לאחרים כפי שהם מתייחסים אליך ובסוף הם מתרגזים". גולשת נוספת כתבה: "אם לנשים יכולה להיות העדפה לגובה, אז גם לגברים מותר. זה צריך להיות שוויוני. מי בכלל משתמשת בתירוץ שהיא אישה? זה אותו דבר. התייחסו לאחרים איך שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם". משתמש נוסף כתב: "אני 1.88 מ' אבל כשהשתמשתי בטינדר, כל מי שהייתה לה 'דרישת גובה', זה מבחינתי היה ישר 'לא'. זה דגל אדום די גדול, גם אם אני 'גבוה מספיק' עבורה".

עוד על טינדר

הסוד הגדול: המעשה שגברים עושים בטינדר ולא מספרים

לכתבה המלאה

בצד של מי אתם?

שלו
שלה
1649 משתתפים
גבר איש גבוה אישה נמוכה פערים. ShutterStock
מחקר קבע: זוג שבו הגבר גבוה יותר מהאישה הוא זוג מאושר/ShutterStock

הוכח מדעית: זוגות מאושרים יותר כשהגבר גבוה והאישה נמוכה

הידעתם שהשילוב בין אישה נמוכה לגבר גבוה עשוי להיות אחד הסודות לנישואים מאושרים? מחקרים הראו שנשים אכן מעדיפות גברים גבוהים וכי הזוגות המאושרים ביותר הם אלה בהם האישה נמוכה והגבר גבוה. במחקר משנת 2017, חוקרים סקרו מעל 8,000 משתתפים ומצאו כי יש מתאם ישיר בין היחס שבין גובהו של גבר לזו של אשתו לבין האושר והסיפוק הזוגי שלהם. כלומר ככל שאתה גבוה יותר מאשתך, כך מערכת היחסים שלך תהיה טובה יותר.

באופן לא מפתיע, הסיבה לתופעה זו קשורה לאבולוציה, ביולוגיה ופסיכולוגיה. כפי שכולנו יודעים, לזכרים ולנקבות יש מאפיינים פיזיים ונפשיים שונים למטרות אבולוציוניות מאוד ספציפיות. גברים גדולים יותר מנשים מכיוון שהם מגינים ומפרנסים את בנות זוגם וילדיהם מאז התקופה הפרהיסטורית. כשאדם גבוה וגדול יותר מהפרטנר שלו, זה אינדיקציה לכך שהוא חזק ודומיננטי ומסוגל טוב יותר להגן על משפחתו, מה שגם עושה פלאים לאגו שלו ומשמח אותו. זה גם משמח אותה לדעת שהגבר שלה מסוגל לספק לה את ההגנה שהיא זקוקה לה. על אף שאנחנו בשנת 2022 וכבר לא חיים בזמנים פרהיסטוריים, ההסבר הזה עדיין תקף לחלוטין כי הוא ממש מחובר ל-DNA שלנו.

יתר על כך, מחקר קודם מראה גם שככל שגבר גבוה יותר, כך יש לו פוטנציאל גבוה יותר להרוויח - וכסף הופך כל זוגיות למאושרת. מחקר אחר מצא כי נשים אוהבות גבר עם ארנק נפוח, מה שאמור לתת לכם, הגברים, מושג עד כמה הביטחון הכלכלי שלכם חשוב. זה לא מצביע על גולדיגריות - אבל תודו שלכסף בהחלט יש יתרונות. המחקר מצא שגברים גבוהים יותר מרוויחים יותר מאחר שמעסיקיהם רואים בהם טיפוסים אמינים יותר ובעלי יכולות מרשימות יותר. זו הסיבה שמעסיקים נוטים לתת העלאות וקידומים לגברים גבוהים יותר מאשר לנמוכים.

יש כאן נמוכים בקהל? קבלו בשורה מנחמת: החוקרים גילו ירידה משמעותית בשביעות הרצון מזוגיות לאחר 18 שנים ביחד - לא משנה כמה גבוה הגבר, מה שאומר שהגובה לא משמש קלף מנצח לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully