גבר עם ורד במכנסיים. ShutterStock
ShutterStock

"בא לי, תראי מה את עושה לי": מגיפת שליפת האיברים

רווקים נועזים 2.0

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 13:45

חשבנו שלשלוח דיק פיקס זאת מכת מדינה, אבל מסתבר שגם מחוץ לעולם הוירטואלי גברים נוטים לחשוף את איבר המין שלהם בלי שום אזהרה. חברים וחברות בקבוצת "הרווקים הנועזים 2.0" התוודו בפנינו, על הפעמים בהן הם חוו תופעה דומה

יש הרבה מאוד דברים מטרידים בפרשה של יהודה נהרי ואסי עזר, אחד מהם הוא האופן בו מספר נהרי על הקלות בה, לכאורה, נשלף איבר המין מהמכנסיים. ובכן, מסתבר שמדובר בתופעה, והיא הרבה יותר נפוצה ממה שאתם חושבים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראיתם?

כדי להבין עד כמה זה נפוץ, איך זה בכלל קורה ובאיזה מצב זה מעמיד את הבנאדם שנחשף לתופעה (תרתי משמע), החלטנו לפנות אל חוכמת ההמונים וליתר דיוק - אל קבוצת "הרווקים הנועזים 2.0" בפייסבוק, ולשאול את חברי הקבוצה אם מישהו מהם אי פעם חווה משהו דומה. הכמות הפתיעה גם אותנו.

גבר מצלם את איברו. ShutterStock
לצלם ולשלוח/ShutterStock

זה לא אקדח כפרה
"היום יותר קל להם לשלוף (ולצלם ולשלוח) - תראו את המסנג'ר שלי... הכי אהבתי את ההוא ששלח שתי תמונות בהפרש של כמה שנים. זה נראה שכל תמונה שייכת למישהו אחר. אני כן מרגישה מוטרדת מזה. לא ביקשתי. זה אינטימי. זה לא מקובל. לא לגיטימי. לפני עידן הנייד, אני זוכרת שהיה מישהו בשכונה שהיה מסתובב ברכב. יום אחד הוא קרא לי כדי לשאול איך להגיע לאנשהו. כשהתקרבתי הוא שלף.
זה לא אקדח כפרההההה.
זה דוחה,
לא סקסי,
לא מזמין,
וההיפך ממגרה (יותר גרוע מדוחה).
הא כן, היה גם את הבחור ששתה בפאב והזמין את עצמו אליי. היו עוד אנשים, לא חשדתי בו. בשלב מסוים הם הלכו, והוא אמר שעוד כמה דקות הוא גם ילך. הלכתי לשירותים, כשחזרתי הוא חיכה ללא חלק תחתון בסלון, ואז שעה ניסה להסביר לי למה אני רוצה אותו. הרצון שלי לא היה חשוב. בכלל לא. הוא הלך בסוף. אני הלכתי להקיא".

במעונות
"במעונות - הכנתי אוכל, שותף קרא בשמי וכשהסתובבתי ראיתי שהוא נחשף בפניי. זה לא היה משהו שרציתי לראות".

בא לי, תראי מה את עושה לי
"יש מקרה שזכור לי מגיל צעיר, סביבות 20 וקצת. יצאתי לדייט עם מישהו שפגשתי במועדון, חבר של חבר. ישבנו במסעדה, הכל טוב ויפה, בדרך הביתה הוא נוסע לכיוון הפארק ולא לבית שלי. יושבים באוטו, מדברים, קצת נשיקות ולא מעבר, ואני כבר רוצה ללכת הביתה. פתאום הוא שולף את הז**. אמרתי שזה לא מתאים ושאני רוצה שניסע הביתה, והוא התעקש: "אבל בא לי, תראי מה את עושה לי" ופה ושם. הייתי סופר תמימה ואיכשהו הוא שכנע אותי לגעת בו. לא רציתי, והיה ברור שאני לא רוצה ו"עושה לו טובה". בשלב מסוים פשוט הרגשתי איכסה והפסקתי ואמרתי: "די, אני רוצה הביתה". לקח אותי הביתה, ניסה לדבר איתי אחר כך שוב ושוב ואני נפנפתי אותו. הטראומה הזו נשארה איתי שנים רבות. כיום זה לא היה קורה לי.אבל זה כל כך מעצבן ומתסכל שגברים מתנהגים ככה ומנצלים מישהי תמימה שקשה לה לסרב.

פאסט פורוורד לשנים אחר כך - יש לנו מאץ' בטינדר. כמובן שאני זוכרת אותו והוא זוכר אותי. הוא ביקש טלפון, ובשיחה הזכרתי לו את אותו ערב. הוא זכר הכל חוץ מהקטע שהכריח אותי לגעת בו. התנצל מאה פעמים: "אני אפצה אותך, בוא נצא אני אוכיח לך, השתניתי, אני לא אותו בן אדם, עברו שנים" (עשור פלוס). לא הסכמתי בשום אופן. החוויה הזאת נשארה אצלי בזיכרון ואין סיכוי שאתן לו עוד הזדמנות".

עוד בוואלה!

קשת של מחדלים: מסתבר שההעצמה הנשית נפלה כבר בסטפר

לכתבה המלאה
גבר מביט על איברו. ShutterStock
ההיפך ממגרה/ShutterStock

בפארק בירושלים
"דייט בפארק בירושלים, הוא ואני מדברים, מחובקים, מסתכלים על הנוף של העיר העתיקה. באיזשהו שלב התחלנו להתנשק. ואז... מכירות את התחושה הזו, שהשערות על העורף סומרות ויש לך עור ברווז, כי את יודעת שיש כאן מישהו שמסתכל עליך... ככה? אז זה. מישהו הגיע בזמן שלא ראינו, נשכב על הדשא מולנו - מולי - והתחיל לאונן לי מול הפרצוף".

ניסה "להפתיע" והופתע בעצמו
"היה לי אקס שהחזיק משחק קופסה שלי כבן ערובה, כשבמשך חודשים התחננתי לבוא לקחת אותו. יום אחד הוא הסכים, ובדיוק בן הזוג שלי בזמנו היה אצלי. נסענו יחד לקחת את המשחק, אבל כמובן לא הודעתי לו שגם בן הזוג מגיע. דפקתי בדלת, וכשפתחתי ראיתי אותו שוכב על הספה בסלון עם מכנס פתוח ותחתון מבצבץ. ברגע שהוא קלט את הבן זוג שלי, הוא קפץ מהספה ורכס את הרוכסן. וואי, הפרצוף שלו היה פרייסלס. לדעתי הוא היה בטוח שאני באה בשביל סקס והמשחק היה רק תירוץ. ובנימה רצינית - שליפת איבר מין זאת הטרדה וזה לא מצחיק".

בגינה ציבורית בבת ים
"יושבת עם חברה בגינה, היינו בנות 20 נראה לי. אכלנו נשנושים כלשהם וקשקשנו על החיים. היה חלק במדשאה שהיה חשוך לגמרי, ופתאום החברה אומרת לי: "תראי". אני מסובבת את הראש ורואה צללית של גבר עומד ועושה ביד. אחרי 10 שניות שאני בוהה בו המומה, פתאום הוא קצת התקפל, שלף טישו מהכיס, ניגב את עצמו, סגר את המכנסיים ועלה הביתה. אל תשבו בגינות ציבוריות בבת ים".

גבר מסתיר איברו עם כרית. ShutterStock
שליפת איבר זה לא מצחיק/ShutterStock

מסובבת את הראש והוא אשכרה עושה ביד
"האמת שיש לי סיפור מזעזע. הייתי בת 17, דיברתי עם בחור שאני לא זוכרת את שמו ואת גילו, אני רק זוכרת שהוא היה מבוגר ממני ב-3 שנים לפחות, יש מצב שקצת יותר (קטינה או לא - תמיד אהבתי מבוגרים ממני וזה לא מה שהפריע). הוא אסף אותי מהעבודה ונסענו לכיוון הבית שלי, אמרתי לו שנשב ליד. היה חורף, והוא התעקש להישאר באוטו. בתור נערה סופר תמימה, לא הייתה לי בעיה עם זה. ישבנו במושב האחורי, שמתי ראש עליו ורגליים על המושב הקדמי של האוטו, כמו ששוכבים בערסל .דיברנו על מלא דברים, ובכל הזמן הזה הראש שלי היה מופנה כלפי החלונות ולא הסתכלתי עליו.

פתאום אני שומעת רעש לא מובן, מסובבת את הראש והוא אשכרה עושה ביד. אני זוכרת איך קפצתי לקצה המושב, צרחתי עליו את נשמתי. הוא התעקש לקחת אותי הביתה מתוך התנצלות על מעשיו, אמרתי לו שאני נשארת במושב האחורי ולא יושבת לידו. כל הדרך הוא התנצל ופשוט לא יכולתי לשמוע אותו. כשהגענו לקחתי את התיק שלי ויצאתי החוצה מהאוטו, וכל הזמן הוא רק ביקש סליחה והפציר בי שלא אחשוב עליו רע. מיותר לציין שחסמתי אותו מכל מקום אפשרי מיד כשהגעתי הביתה. אני כל כך שמחה שהוא נבהל מהסיטואציה ומהתגובה שלי, כי בשום היגיון זה לא סבבה .והוא לא היחיד, היו עוד המון הטרדות כאלה ואחרות, שלא נדבר על הטרדות מיניות שקורות בפניות ברשת. כולי תקווה שמתישהו זה ייגמר ושמין יחזור להיות הדבר הטהור והטוב שהוא, כשהוא נעשה בהסכמה, ברצון, באהבה, תשוקה וחיבור".

והפעם בצחוק
"בימי הצבא העליזים שלי שירתתי בפלוגת חימוש, שבסמוך לה הייתה מרפאה מרחבית. באחד הימים שבהם הגעתי למרפאה פגשתי מכר שלי, חובש, שהסתובב במרפאה כשהוא מחזיק קופסה וביקש מאנשים אקראיים (וגם ממני) לעזור לו למיין את התוכן שלה. מה שלא ידעתי זה שברגע שנפתחה הקופסה - בולבול. כך נחשפתי לראשונה ל- dick in a box (את ההשראה הוא לקח כמובן מהשיר של Lonely island)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully