שחקנית הפורנו אדריאנה צ'צ'ניק. @bratnasty69, צילום מסך
צילום מסך/@bratnasty69

כוכבת פורנו חושפת את הפציעות הקשות שספגה בצילומים: "רופא דרש ממני להפסיק - אבל אין לי כוונה כזאת"

7.12.2021 / 23:47

כוכבת הפורנו אדריאנה צ'צ'יק שסיפרה מוקדם יותר השנה שהיא מתכננת אורגיה המונית עם מעריציה, חשפה שהיא סובלת מפציעות קשות בגב, בצוואר ואפילו בראש - אך כבר מתכוננת לצילומי סרט הפורנו הקיצוני הבא שלה

כוכבת הפורנו אדריאנה צ'צ'יק שעובדת בתעשיית הפורנו כמעט עשור חשפה בתחילת החודש שצילומי סצנות מין ברוטליות בהן השתתפה בשנים האחרונות הותירו אותה עם פציעות קשות בגב, בצוואר ובראש.

לצ'צ'יק בת ה-30, שסיפרה מוקדם יותר השנה שהיא מתכננת אורגיה המונית עם מעריציה, יש 3.3 מיליון עוקבים באינסטגרם ודף OnlyFans עם אלפי מנויים, שם היא מציעה תוכן פרטי ייחודי ונועז במיוחד למשלמים. הכוכבת סיפרה בפודקאסט "The Plug Podcast" שהיא לא מתביישת לפרוץ גבולות בסרטים שלה, אך השתתפותה בכמה סצנות קשות גרמו לה לפריצת דיסק ולפגיעת מוח מסוכנת. היא אמרה: "הצוואר שלי ממש שבור עכשיו. יש לי עצב פגוע וה-C6 וה-7 שלי (חלק מעמוד השדרה) לא במקומם - כלומר, יש לי פריצת דיסק. חוץ מזה, גזע המוח שלי, כך מתברר, זז קצת ממקומו".

באופן לא מפתיע, השחקנית חשפה שהרופא שלה הביע את דאגותו כשסיפרה לו על תוכניותיה לפרויקט עתידי - סרט ארוך, לא חתוך, בהשתתפות מספר כוכבי פורנו ועם סצנת אורגיה המונית סוערת במיוחד.

היא סיפרה: "הרופא אמר לי: 'את יכולה בבקשה לחכות לפחות שנה אחת עם זה? את יכולה לתת לגוף שלך להחלים כראוי?' ואני השבתי: 'לא, אני חייבת לעשות את זה'. הוא אמר לי: 'בבקשה, פשוט תשמרי על עצמך!'". על אף ההמלצה הרפואית, צ'צ'יק מתכוונת להמשיך בתכניות שלה, אמרה שהיא אינה מוטרדת מזה והשוותה את אורח חייה לאלה של ספורטאי מקצועי. היא הוסיפה: "אני מרגישה שזה בדיוק כמו היאבקות, רק סקסית יותר". למעשה, היא חשפה גם שכמו כוכבי ספורט - היא נוהגת לעשות אמבטיות קרח כדי להירגע אחרי יום צילומים.

צפו בה מספרת על הפציעות שספגה במהלך הצילומים:

וצפו בריאיון המלא:

צ'צ'יק, שגדלה במשפחה אומנה, נכנסה לתעשיית הפורנו בשנת 2013. התעשייה הזו ידועה פחות בפציעות הפיזיות של משתתפיה ויותר בבעיות הנפשיות שפוגעות בכוכבים רבים. שחקני פורנו סובלים לעתים קרובות מדיכאון והתמכרות לסמים. בשנת 2018, הפוסט דיווח כי כוכבי פורנו מתים בקצב מדאיג, כאשר 7 כוכבות פורנו צעירות נמצאו מתות בטווח של חמישה חודשים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully