רמקולים פיצי. חו"ל,
חו"ל

די להיות אגואיסטית - גם הוא רוצה דובי ובלונים

14.2.2022 / 12:39

כל שנה זה אותו דבר - את תוהה מה הוא תכנן לכם והאם זה מספיק כדי להוכיח לך שהוא אוהב אותך, ונשארת פאסיבית, מחכה לשמוח או להתאכזב. אז די. במקום להמתין ולעשות לו מבחנים הגיע תורך להשקיע בזוגיות ולקנות מתנה לגבר שלך בוולנטיין. לא יודעת מה לרכוש? הנה כמה הצעות

סתם, לא נראה לנו שדובים ובלונים זו המתנה הנכונה בהכרח, אבל גם זה יותר טוב מכלום. האושר שלו לא תלוי בזה, אבל מה את חושבת, שגברים לא רוצים לקבל תשומת לב? שמתנות זה כיף רק לנו? זה לא פייר שכל חג אהבה, לועזי או עברי, נשים מתחילו להתגודד בחבורות במשרד, בהמתנה "מה הוא יעשה לי השנה", ולא טורחות להשקיע בו בחזרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הרי זה רק הגיוני שאם לנו נעים שמתייחסים אלינו וקונים לנו דברים כדי להראות לנו אהבה והערכה, כנראה שגם הצד השני עשוי ליהנות מזה. בניגוד אלינו, אגב, גבר שיקבל מתנה לולנטיין יהיה כל כך שמח ומופתע, שלא יעלה על דעתו להתלונן שאת אמורה כבר "להכיר את הטעם שלי בתכשיטים". די להיות אגואיסטיות - השנה, במקום לחכות - תורך לקנות לו מתנה!

אוזניות ספורט. חו"ל,
אוזניות Jabra/חו"ל

המועילות

גאדג'טים תמיד עובד, לדעתנו (הלוואי שגברים יתחילו לקנות לנו כאלה במקום פרחים), ואלו אוזניות ספורט עמידות לזיעה וגשם, למי שרץ בחוץ בכל מזג אויר. הן נוחות, הסאונד שלהן טוב, ובזמן השמעת מוזיקה או שיחה אפשר להעביר אותן ממצב ANC - שם אפשר לבחור 5 דרגות של סינון רעשים, למצב HearThrough בו אפשר לשמוע את הסביבה מוגברת כדי לא לפספס כלום. כל אוזניה עובדת גם בפני עצמה, הטעינה מהירה ואלחוטית, ובסופה מקבלים 7 שעות רצופות של שימוש, ואופציה של הטענה מהירה - 10 דקות הטענה יתנו שעה מלאה של שימוש. תראו לנו מישהו שלא ישמח לקבל אותן.

עוד ביחסים וזוגיות

"חשבתי שאת יותר זורמת": הדייט שלי עם נוכל הטינדר

לכתבה המלאה
רמקולים פיצי. חו"ל,
רמקול PiZZi/חו"ל

עוד גאדג'ט חמוד, שהוא גם המצאה כחול לבן. מדובר ברמקולים ממש ממש קטנים, וממש ממש חזקים. קוראים לרמקולים PiZZi (פיצי) והוא משווק גם בחו"ל. אפשר לחבר רק רמקול אחד ולשמוע פודקאסט בזמן המקלחת, אפשר לחבר את שניהם לשמוע מוזיקה בסטריאו איכותי וסאונד מרשים, והפיצי מגיע בכמה גרסאות: דגם המיני-פיצי הוא בגודל קובייה קטנה (גודל פיזי של 3.5 ס"מ בלבד ובעל עוצמת סאונד מדהימה); דגם "פיצי בום" הוא מעט גדול יותר - בגודל 5.5 ס"מ, ואפשר לצלם איתם גם סלפי, כשהרמקולים משמשים כשלט רחוק. הדור הבא של "פיצי" ינגן גם מתחת למים. אנחנו מחכות

קעקוע ריחני. חו"ל,
קעקועים ריחניים/חו"ל

המפנקות

ריחות, קשה לנצח את הבחירה בבושם טוב לגבר. הנה כמה המלצות אישיות שלנו לריחות סקסיים במיוחד - ולא כבדים:

גוצ'י בייבי
Gucci Guilty Parfum Pour Homme הושק במיוחד לכבוד יום האהבה 2022, יחד עם בושם נשי תואם. אבל מדברים עליו עכשיו, תניחי לנו. הריח הוא עצי, ענברי וארומטי שמשלב לבנדר צרפתי, לימוני, ערער, ענבר, ניצת התפוז ושמץ של אגוז מוסקט חריף. הריח סקסי, האריזה יפיפיה. לא צריך יותר.

Y LE PARFUM
בושם בעל ריח ייחודי - גם סקסי וגם נקי. אין הרבה כאלה. ולמרות עץ הארז העוצמתי שמופיע בין תוויו - הוא לא כבד. זו הוריאציה הכי עשירה של Y עד כה, ושילוב ריחוחות הטבק והחציר, הריח עדיין מחובר לצד הנשי שלו בכלל תווים של פריחת תפוז וגרניום. מה שבטוח, את החולצה שלו את תמשיכי לרחרח הרבה אחרי שהוא יפשוט אותה.

Acqua Di Giò Profondo
נוצר על ידי המאסטר הבשם אלברטו מוראליס' nakc תמציות של מנדרינה ירוקה וברגמוט, ואילו גוון כחול-עז, כמעט קפוא, מתקבל על ידי תווים ימיים שמתמזג עם תווי הרוזמרין, הלבנדר, הברוש והלנטיס. תווי בסיס של פצ'ולי עצי ומוסק מוציאים אופי גברי של עומק ועוצמה, ומתמזגים לבסוף במליחות של אקורד מינרלי ענברי.

מארז טום פורד אומברה לדר- TOM FORD OMBRE LEATHER, שמכיל גם בושם גדול וגם בקבוקון של ספריי גוף. הריח הוא גברי ועוצמתי במיוחד, והוא העשיר ביותר מהבשמים שההוזכרו פה, והכי ייחודי. מה בטוח הוא לא יוכל להגיד שלא פיזרת עליו.

YSL, בושם. חו"ל,
YSL, סקסי ולא כבד/חו"ל
טום פורד, בושם. חו"ל,
טום פורד - עשיר, לגברים מיוחדים בלבד/חו"ל
גוצ'י, בושם. חו"ל,
מתוחכם ורומזני, גוצ'י החדש/חו"ל

השובבות

יש כל מיני אופציות לבילוים זוגיים, וחלקם נולדו ממש לא מזמן, בתקופת הסגרים - אפשר להזמין סל פיקניק זוגי ולעשות לו טיול הפתעה, אפשר לרכוש איזה צעצוע מין נחמד ולעשות לו, ובכן, הפתעה, ואפשר גם להזמין מארז שיש בו בקבוק יין, שוקולד ונשנושים, לצד משחק זוגי רגוע ומקרב שיכול למלא ערב. אם נתעלם לרגע מהשאלה מי מכם יהנה יותר ממשחק שבו חופרים אחד לשני, נגיד שם שמשחק כזה יעבוד גם בפעם הבאה שתיתקעו עם הזוג המשעמם הזה שגרים לידכם ומתעקשים לקבוע אתכם ארוחת ערב.

אם אתם זוג הייטקיסטי או שלגמרי שכחת לקנות משהו, נה פתרון לא רע בכלל: תכירי את באשערט, סטארט-אפ ישראלי שבא לעשות טוב בעולם בו 50% מהזוגות מתגרשים בגלל חוסר בתקשורת. מדובר בפלטפורמה לחוויות זוגיות מגוונות, והכו זמין בנייד מכל מקום בכל שעה ובעלות לכל כיס. לא צריך לתכנן מראש, לא צריך להמתין למשלוח או לשלם מאות שקלים בשביל רעיון מצחיק וקליל לדייט. המוצר החדש ביותר של באשערט הוא דייט אינטראקטיבי, הכולל עשרות דייטים לשנה שלמה וכולל מגוון רחב של תכנים מצחיקים, מפתיעים, ומרגשים המאפשרים לזוגות להיפתח, לדבר, לגלות ובעיקר ליהנות.
זה ספונטני ולא מחייב היערכות מראש. תודו שזה פתרון גאוני.

קלפים זוגיים. .,
קלפי משחק זוגיים במארז של toMix/.
ערכת טיפוח לגבר. חו"ל,
ערכת טיפוח BOXSR/חו"ל

השונות

ערכת טיפוח
טיפוח זה מפנק, ויש הרבה גברים שמעוניינים להיכנס לזה ולא יודעים בדיוק מה לקנות ומאיפה (כן, מדובר בזה שגונב לך את הקרם היקר שלך אחרי מקלחת). אז תקני לו. למשל, באתר הקוסמטיקה אינדי Oh glow תמצאי חידושים וטרנדים העדכניים ביותר מעולם הביוטי הבינלאומי, ומגוון מותגי אינדי בלעדיים. סט האנטיאייג'ינג של BOXSR הוא ערכת טיפוח 3 שלבים של סרום פנים מזין, קרם עיניים ממצק וקרם לחות מחייה. להשיג באתר

בושם קעקוע. כן נו. AMKIRI היא חברה ישראלית שרשמה פטנט על הבושם הוויזואלי הראשון בעולם: הוא מורכב מדיו ריחני בפורמולה תואמת בצבעים שונים, וקונים אותו עם שבלונות. מתאים לכל גווני העור והוא מגיע בריח יוניסקס נעים שנשאר על העור 24 שעות ו/או עד שתחליטו שנמאס לכם מורד לבן ואתם רוצים ירח שחור. חמוד, בעיקר אם אתם זוג צעיר שקעקועים תואמים עושים לכם את זה. כאן תוכלו למצוא את כל העיצובים וההסברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully