אישה באורגזמה. ShutterStock
ShutterStock

לא תאמינו מה גרביים ומטלית יכולים לעשות לאורגזמה שלה

17.2.2022 / 13:18

המסע ארוך השנים אחרי האורגזמה הנשית, נקודת הג'י והתנאים האופטימליים הצליחו להתיש את כולנו. אז אני לא אומרת שהכל פתור, אבל יש התקדמות - הנה עשר דרכים למקסם את הסיכויים שלה לגמור יותר מהר ויותר חזק. או בכלל

מדברים על האורגזמה שלה, ברור, את מי מעניינת שלכם. אצלכם זה כל כך פשוט שזה כמעט מגוחך, והנדירים מביניכם שיש להם בעיות גמירה כבר מצאו את האופן (הפורנוגרפי בדרך כלל) להתגבר עליהן. אז איך משיגים את האורגזמה הנשית הכי חזקה, ארוכה ובמילים אחרות בלתי נשכחת? בבקשה:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אוקסיטוצין!
לא יודעים מה זה? תעשו גוגל, למען השם.
סתם, אני אגיד לכם. אוקסיטוצין הוא הורמון שמופרש במוח, יותר אצל נשים מאשר אצל גברים. ההורמון הזה אחראי על תחושת חיבור בין אנשים, והוא מופרש במגע, בסיטואציות של אהבה ואפילו באמצעות דברי קילוסין. ההורמון הזה אחראי בין היתר על הנאה מינית. איך דואגים שהוא יופרש? עושים את כל הדברים שנשים אוהבות וגברים חושבים שזה סתם בגלל שהן מאוהבות וקצת נידיות - מתחבקים הרבה, מתנשקים, אומרים דברי אהבה, נותנים מחמאות, ודואגים באופן כללי לפעילויות נעימות משותפות שמאפשרות חיבור וצחוקים - כדאי לזכור שבמקרה של האוקסיטוצין, הפור פליי הפיזי לבדו לא מספיק, בטח שלא אם הוא נעשה על אוטומט. תתחיילו את הפור פליי כמה שעות לפני הסקס, ותדאגו שיהיה לו גם חלק לא פיזי.

גיף סקס לא נכון. Giphy
המממ.. לא ככה./Giphy

דחיית סיפוקים
כן, כן, אבל לא בקטע של טיזינג. דחיית סיפוקים אמיתית, שנמשכת כמה שיותר זמן, עד לרמה של תחנונים מצידה. זה דורש הרבה מאד איפוק מהצד של הגבר, אבל זה שווה את זה. למשל, אם כבר בפור פליי עסקנן, עניין פעוט כמו ליטוף סקסי או נשיקה טובה בזמן עשיית הכלים, כשאחריה אתה חוזר לענייני סידור הבית, יכולים להצית אותה יפה יפה ולגרום לתהליך ההתחרמנות להתחיל כבר אז. גם תוך כדי הסקס, אל תיכנס ישר לעניינים. תסתובב כמה שיותר זמן במקומות הפחות רלוונטיים. בייסיקלי תעשה בדיוק ההיפך ממה שאתה עושה בעבודה - אל תהיה ענייני ויעיל, ואל תהיה מהיר. בלעז קוראים לזה אדג'ינג, שזה אומר להיות על הסף, אבל לא להגיע אליו, ודווקא זה מה שייתן כאן תוצאה טובה יותר.

ספורט
זה מדעי, הסיפור הזה של הספורט. מעבר לזה שזה משפר את מראה התחת פלאים, אצל נשים ספורט גורם להפרשה של טסטוסטרון, שאחראי על הליבידו והחשק, ומזרים את הדם ישירות לאברי המין, מה שגורם להן להיות יותר חרמניות ולהגיע לאורגזמות מהירות יותר. אם תעשו את זה ביחד, כמו למשל משחק פינג פונג נמרץ בפארק או ריצה משותפת, זה נחשב לכם גם כספורט וגם כבונדינג שהוזכר בסעיף 1, ואם תזרקו לשם כמה מגעים נחמדים שאין להם כביכול מטרה, אתם משלבים בזה גם דחיית סיפוקים. מה שאני קוראת Win Win Win.

מטלית חמה
על איבר המין. לא שלך, שלה. כאילו, גם לך זה יכול לעזור, אבל כמו שאמרתי, אתה פחות מעניין. חימום קל של איברי המין שלה (לא טיגון, במחילה) גורם לדם לזרום לשם, והחום גם מגביר רגישות, בעור, בעצבים, ובכלל. כמו שקור משכך תחושה והופך הכל לקהה, חום עושה בדיוק ההיפך. אם מטלית נראה לכם דבר מגוחך, אז גם אמבטיה חמה זה טוב, למרות שחימום מקומי עושה עוד משהו נחמד - ההבדל בין החום שם לבין הטמפרטורה בשאר הגוף, נותנת טוויסט נחמד ומגבירה עוד יותר את האפקט.

עוד בוואלה!

צילמה את גופה כל יום בשבוע - צפו בהבדלי המידות המדהימים

לכתבה המלאה
גיף סקס רומנטי. Giphy
פור פליי טוב? תלמדו מנשים/Giphy

טיימינג
ולא סתם טיימינג מעפן של קומדיות רומנטיות שבו יש לה כוס יין ביד ושניכם רגועים ולא צריך לקום מחר. אשכרה טיימינג מדעי. שימו לב. ביום ה-14 למחזור (כלומר בביוץ, כמה לא מפתיע), קורים כמה דברים שגורמים לנשים להיות יותר חרמניות, ולפיכך מקבלות אורגזמה מהירה יותר וחזקה יותר. כל זאת כמובן כדי לעודד אותנו להתרבות ולמלא את הארץ, אבל אנחנו עבדנו עליהם, והמצאנו קונדומים, גלולות ומשגל נסוג. שימו לב מה קורה לנו בגוף: 1. הדגדגן גדל. כן, הוא מתמלא בדם וגדל ב-20%. זה קורה כי העורק שמזרים לתוכו דם מתרחב באותו זמן.

גרביים
מוזר, אני יודעת, אבל מדענים בדקו את הנושא, ומסתבר כשהרגליים שלה חמות, זה מגביר ב-30% את המהירות שבה היא תגיע לאורגזמה. אז מסאז' רגליים עם שמן חמים, וגרביים. סקסי, הא? אבל למי אכפת? בטח לא לכם. מצידכם שתלבש גם כובע גרב תרמי.

נקודת הג'י
לא רק, אבל גם. הדרך ברגילה להגיע לנקודת הג'י היא כשהיא שוכבת על הגב, עם האצבע פונה כלפי מעלה ועושה תנועה של "בואי הנה" באיזור שמתחת לפופיק. אבל למי יש כוח לזה, נכון? אז הנה דרך מצוינת, פחות חודרנית ויותר תחמנית, שאפשר לשלב עם סקס רגיל. בזמן שאתם עושים דברים אחרים, גם תוך כדי חדירה, הפעילו לחץ קל עד בינוני על הבטן התחתונה שלה, רצוי בתנועה סיבובית. ככה נוגעים בנקודת הג'י מבחוץ, ומגרים אותה בלי להרגיש כמו מגלי ארצות. אני מוצאת שזה לא פחות יעיל וגם הרבה פחות מביך.

גיף סקס - תנוחת המריצה. Giphy
סתם, תנוחה מבאסת, אל תנסו אותה/Giphy

תרופות
השתדלו להימנע ממשככי כאבים, למשל, כי הם משככים גם גירוי מיני, אם לא ידעתם. הם גם מרעילים את הגוף ומרדימים, אבל אם זה לא גרם לכם להתרחק מהם כמו מאש, אז הנה עוד תופעת לוואי מבאסת. גם אנטי דיכאוניים גורמים לגוף להיות פחות רגיש לגירוי, ולפעמים אפילו מרדימים את הליבידו לגמרי, תלוי באדם. ואם זה לא תמריץ שיגרום לכם לרצות להתמודד עם השדים שלכם, אני לא יודעת מה כן.

לוב
לא המדינה, לא הירק, הנוזל. יש נשים שמתייבשות יחסית מהר תוך כדי סקס, וזה כואב. אם מעשנים ג'וינט או שותים אלכוהול, יש להם השפעה מייבשת גם - הרוק, וגם נוזלי הסיכה הטבעיים של הוגינה. אז לא להתבייש - להשתמש בלוב. זה יותר נעים, מרגישים הכל יותר בחדות, ולפעמים גם יש לזה טעם של תות. כן, זה היה רמז. לא היה ברור מספיק? אה, אוקיי - תרד לה, נבלה עצלה שכמותך.

צעצועים
אם יש לכם עדיין רתיעה מצירופו של ויברטור (קטן! קטן!. איף) למיטה שלכם, אז תתגברו עליה בבקשה, כי זה כל כך ניינטיז. זה גם יעזור לה, וגם ישווה בין המקצבים השונים שלכם. אתה יותר מהיר, היא יותר איטית, וקצת רטט על הדגדגן ברגע הנכון יכול לעשות את כל ההבדל, במיוחד אם אתם לא בעניין של להתאמץ עכשיו 30 דקות. בכל זאת, עובדים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully