בוכים בסרט. ShutterStock
ShutterStock

טענה שהדייט ביקש ממנה החזר כספי, ואז ראינו צילומי מסך

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 14:44

כאשר שמענו על אישה שהדייט שלה ביקש את הכסף חזרה כי הדייט לא התנהל לשביעות רצונו, מיד האמנו לה. אולי זה יפליא אתכם, אבל מסתבר שזה לא רעיון טוב להאמין אוטומטית לכל אישה. קבלו את הצד השני של הסיפור ואת הקרבן האמיתי

אולי קראתן את הכתבה שפרסמנו השבוע, ואתן יודעות על מה מדובר. במקרה כזה אתן יכולות לדלג על הפסקה הזאת. מי שלא קראה (וחבל) הנה ריקאפ של האירועים: זה התחיל בפוסט של אישה שכתבה וידוי בקבוצת "וידויים TLV" (השם שמור במערכת), שדיברה על תופעה שקיימת כביכול בטינדר - גברים שיוצאים לדייט ואם הוא לא מסתיים לרוחם, הם מבקשים את הכסף על הדייט בחזרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בפוסט המקורי (הנה, צילמנו מסך) היא ציירה סיטואציה שבה היא בסך הכל יצאה לדייט ולא התאים לה להמשיך איתו מסיבות כלשהן, והוא ביקש ממנה את הכסף על הדייט בחזרה. באמת נשמע מגעיל, וגם קצת מגוחך, והתגובות בפוסט כמובן היו בהתאם.

ג', הבחור שבוייש ונפגע אנושות, לטענתו ללא סיבה מוצדקת, פנה למערכת sheee במיוחד כדי לספר את הצד שלו בסיפור העגום הזה. אז נכון, יש האשטאג כזה 'מאמינות לך', וכבודו במקומו, אבל כשהצד השני מביא צילומי מסך שמוכיחים את ההיפך, אולי הגיע הזמן לשאול את עצמנו כמה שאלות קשות. קבלו את אחד מסיפורי הדייטים המגעילים ששמענו לאחרונה:

צילום מסך שיחה. באדיבות המצולמים, צילום מסך
הרגע שלפני החסימה/צילום מסך, באדיבות המצולמים

אז מה בעצם קרה שם, מתי נפגשתם ואיפה?
"הכרנו בטינדר", מספר ג' כשהייאוש ניכר בקולו "הלכתי, אספתי אותה מהבית שלה, היא רצתה לנסוע לאיזה חנות מיוחדת שמוכרים דברים בריאים לקנות תותים ויוגורט לפני המסעדה שהיא בחרה, ולמזלי הייתה סגורה. עצרתי לפני החנות ואמרתי לה ללכת לקנות ואני אחכה באוטו. היא התעקשה שאני אבוא איתה פנימה. היא קנתה לעצמה תותים ויוגורט, כשהגענו לקופה אנחנו עוצרים והיא מסתכלת עלי, כאילו - יאללה תשלם. לא נעים לי, אני משלם. אנחנו יוצאים משם, הולכים משם למסעדה, שהיתה סגורה. משם הלכנו לחוף, ישבנו, היא הזמינה קפה, אני הזמנתי קולה, וסך הכל ישבנו שם אולי 20 דקות, בלחץ."


היה נחמד? איך הרגשת?
כן, הרגשתי בסדר. ממש לא היה אכפת לי לשלם עלינו בדייט, גם על התותים וגם על המסעדה. היה לי נחמד, היא מצאה חן בעיני. דיברנו, היא סיפרה לי דברים, וסוג של עשתה איתי תוכניות לעתיד, דיברה על נסיעה משותפת לסיני, וכאלה. היינו זמן קצר אבל לא האשמתי אותה כי לילה לפני לא ישנתי והייתי די עייף, אז התאים לי שנדבר מחר."

עוד בוואלה!

גל של גועל: מודעות שמפתות פליטות אוקראיניות לעבוד בזנות

לכתבה המלאה
צילום מסך שיחה. באדיבות המצולמים, צילום מסך
"בחורה נחמדה, יש לי חבילה של כסף בכיס, הוצאתי ונתתי"/צילום מסך, באדיבות המצולמים

הסיפור

ג' הסיע את הדייט שלו חזרה, ואז הסתבר לו שהיא רוצה לרדת במלון כלשהו, ולא בדירה משם אסף אותה. "הגענו לשם, היא יורדת מהאוטו, ומשום מקום, בלי שיחה בלי כלום היא עושה 'אתה יכול להביא לי 200 שקל? אני אחזיר לך עוד כמה ימים". הייתי בשוק אבל ריחמתי עליה. מה אני יודע אולי באמת יש לה כמה ימים שהיא לא יכולה להוציא? מה אכפת לי, בחורה נחמדה, יש לי חבילה של כסף בכיס, הוצאתי ונתתי."

אז אלה ה-200 שקל שהיא החזירה לך בביט?
"כן. לא על הדייט, על מזומן שנתתי לה, וגם זה רק אחרי שהיא חסמה אותי ונפגעתי."

איך זה המשיך?
"למחרת כשדיברנו, היא ביקשה ממני מחשב נייד כי היא צריכה אחד לעבודה שלה".

מה? לא הבנתי. במתנה?
"לא הבנתי גם באותו הרגע אז אמרתי לה שיש לי מחשב למכירה בזול - אני מוכר אותו ב-2500 שקל. ואז היא אמרה שלא, שהיא רוצה שאני אתן לה מחשב. יעני בלי כסף".

ונתת לה?
"וואלה, כמעט. אבל אז כבר התחלתי להבין שיש שם מישהי לא תמימה, אז אמרתי לעצמי טוב נו, לא מתאים, אני אמשיך הלאה. יום למחרת קבעתי עם דוד שלי בים, היא שולחת לי מה איתך מה קורה, בא לך לעשות משהו? אז רשמתי לה שאני הולך עם דוד שלי לים, והיא כזה הזמינה את עצמה. לא כל כך התאים לי שהיא תבוא לדייט שני איתי ודוד שלי יהיה גלגל חמישי, אז הצעתי לה שתביא איתה חברה שנשב כולנו ביחד, שלא תהיה אי נעימות עם הדוד".

צילום מסך שיחה מצונזר. באדיבות המצולמים, צילום מסך
"מאמי, אתה מפורסם"/צילום מסך, באדיבות המצולמים

כאן החל הבלגן. היא כנראה החליטה לסיים את העניין, וחיפשה סיבה. לפי צילומי המסך, זה לגמרי נראה כאילו היא הבינה אותו בכוונה לא נכון, וההאשמות שלה אותו שהוא כביכול מבקש ממנה להעמיד "שורה של נשים" בשבילו ובשביל הדוד שלו, נשמעות מונפצות למדי, מה גם שהיא חסמה אותו מיד אחרי ההתכתבות הזאת, בלי לתת לו הזדמנות להסביר את עצמו.

תוך כדי שג' מנסה לכתוב לה הודעת הסבר הוא ראה שהוא כבר חסום. הוא ניסה לשלוח הודעה קולית ולא הצליח, ניסה להתקשר והיא דחתה את כל השיחות, וזמן לא רב אחרי השיחה האחרונה הזאת הוא כתב לה שלפחות תחזיר לו את הכסף (הכוונה הייתה ל-200 השקלים שלוותה ממנו במזומן אחרי 20 דקות של דייט)

"איך שהיא שמעה כסף היא פתחה את החסימה, והיא רושמת לי 'אתה שולח לי איומים, כדאי לך להיזהר'. ואיימה עלי בתלונה במשטרה. אמרתי לה שתחזיר לי את הכסף אחרת היא זו שתקבל תלונה במשטרה ושתהיה לה פדיחה בגלל 200 שקל, ושהיא חצופה. ועוד חשבתי לתת לה מחשב. אז היא אמרה שתשאיר לי את הכסף באיזה מקום שאגיד לה, ועוד תוך כדי שאנחנו מדברים היא שולחת לי את הפוסט מהקבוצה וכותבת לי 'מאמי, אתה מפורסם', וממשיכה לשלוח לי תמונות מסך של התגובות. רשמתי שם את האמת שלי בתגובה, והיא מחקה את זה ישר, ותוך כדי היא ממשיכה לרשום לי 'אתה כוכב פייסבוק'. 'בשבילי זה ממתקים'. אשכרה נהנית מזה'".

צילום מסך שיחה מצונזר. באדיבות המצולמים, צילום מסך
"אתה כוכב פייסבוק"/צילום מסך, באדיבות המצולמים

למה בכלל נתת לה כסף כשהיא ביקשה? זה לא הדליק לך נורה אדומה?
"בחורה שאני יוצא איתה לדייט ואני חושב שזה ימשיך, למה שאני אתחשבן איתה? גם לא תכננתי לבקש חזרה עד שהיא לא חסמה אותי ודיברה אלי ככה. אם באמת הייתי מבקש את הכסף על הדייט עוד מילא. אם זה היה נכון, אבל היא ביקשה ממני כסף מזומן, ואני חמור שבכלל נתתי לה. ורק בגלל שהיא חסמה אותי אמרתי לה שתביא לי את הכסף. זה לא שביקשתי ממנה כסף חזרה על התותים שקניתי לה. זה מגעיל אותי אפילו להגיד את זה."

קיבלת את הכסף - למה היה חשוב לך לתת את הצד שלך בסיפור הזה?
"כי גם אם הדייט לא היה טוב, למה לרשום עלי דבר כזה? למה לעשות נזק לבן אדם? מחר אני יכול להכיר מישהי ומישהו ישלח לה את הפוסט הזה. אני כל כך רוצה אהבה, אני חייב לעשות משהו שימזער את הנזק שהיא עשתה לי. ולכי תדעי יש מצב שהיא מגישה עלי תלונה - היא איימה עלי שיש לה עשרה עורכי דין. העורך דין שלי ייעץ לי ללכת להגיש עליה תלונה כדי להתגונן. אז חשוב לי שישמעו את הצד שלי, וזה חשוב לי שאנשים בקבוצה שהיא לכלכה עלי בה, יראו את האמת."

צילומי המסך שסיפק לנו ג' פרושים לפניכם (השאר שמורים במערכת). רואים שם בבירור שהיא לא מכחישה שביקשה ממנו 200 שקלים במזומן, וגם קיבלה, וגם האכזריות וחוסר הכבוד, ניכרים היטב מסגנונה. העצירה בחנות לפני הדייט, ההתעקשות שהוא ייכנס איתה, ההתעקשות ללכת למסעדה מסוימת, וכמובן הבקשות המוזרות - החל בכסף וכלה במחשב מתנה, כולן מצביעות על התנהלות בעייתית.

מהשיחה שניהלתי עם ג', ההתרשמות האישית שלי מדבריו היא שהוא דובר אמת, ושפשעו היחיד היה תמימות יתר ופענוח מוטעה של המציאות. בתור אישה, ההתנהגות של הדייט בסיפור הזה לא רק גרועה ומרושעת, אלא גרוע בהרבה - היא עושה נזק חמור לכל הנשים שמתלוננות על פשעים אמיתיים, ותוקעת מקל בגלגלי המאבקים המוצדקים שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully