אילוסטרציה. Shutterstock, ShutterStock
ShutterStock/Shutterstock

טרנד חדש וסקסי - גברים שדורשים החזר על דייט לא מוצלח

וידויים TLV

עודכן לאחרונה: 15.3.2022 / 17:15

טרנד חדש ודי מכוער מסתמן בעולם הדייטים. והפעם בקבוצה וידויים TLV מספרת אישה (השם שמור במערכת) על הבחור שדרש ממנה להחזיר לו את הכסף על הדייט מאחר ולא הצליחו לממש את היחסים לשביעות רצונו

בקבוצה "וידויים TLV" בה אפשר לפרסם וידויים בצורה אנונימית, עלולים לעלות לפעמים נושאים מאד שנויים במחלוקת. בשבוע שעבר התנהל הדיון המרתק שעסק בבעל הבוגדני ובאחריותן של הנשים ששיתפו עמו פעולה, באישה שסיפרה על אונס שעברה בנעוריה שגרם לה להפוך לשפחה בזוגיות המשמעותית שלה. בכל פעם כשעולה וידוי כזה, מסתברת האמת הכואבת, והיא - שהנשים האלה לא לבד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הפעם נגלה לפנינו נדבך מתוך עולם הדייטינג, טרנד חדש אם תרצו, ולא טרנד חיובי במיוחד. אישה שיצאה עם מישהו מהטינדר ועברה הלאה, התבקשה על ידו להחזיר לו את הכסף ש"בזבז" עליה בדייט. התגובות נחלקות לאלה שמתרעמים עם הבקשה להחזיר את הכסף, ומצד שני יש את אלה שטוענים שבדייט הראשון לא מזמינים אוכל במאות שקלים, אלא מבזבזים בצניעות, על כוס משקה או שתיים.. כמובן שיש גם את אלה שאומרים ששוויון צריך להיות הדדי ולהתחיל בדייט. לא מאמינים? תקראו:

עדיין המומה, בפוסט המקורי

פוסט. פייסבוק, צילום מסך
פוסט/צילום מסך, פייסבוק

אחרי שהספיקה לעכל...

נראה שהענין המדויק הראוי לדיון כאן הוא
א. ציפיה לתמורה או עיסקה מסוימת של החלפת טובין שאינה מתוקשרת.
וב. התנהלות אלימה, סחטנית, מתלהמת, מאיימת, מקטינה ומשפילה שלא בוחלת בדרכים להשגת המטרה כתוצאה מאגו פגוע בעקבות דחיה לאחר מפגש.
שני הסעיפים קשורים באופן הדוק לדרך בה גבר תופס ומתייחס לאישה, לציפיה ממנה ולתפקידה השירותי ביחס אליו ועל היעדר זכותה לסרב או לדחות אותו.

לכל המדקדקים: סך כל הפגישה היתה בערך 250 שח, רציתי מרצוני להחזיר לו כסף, כי אני זו שצרכה את רוב הסכום, הזמנתי אותו לארוע ארוחה של חברים אצלי בבית לאחר המפגש (שעולה הרבה יותר מהסכום המדובר אם אתם נהנים ועסקינן בחשבונות, פחות אני) ציינתי שרוצה גם להחזיר לו כסף באותו מעמד.

הוא הציע במקום שנלך למסעדה בהזדמנות אחרת- לא יצא לנו ללכת, או להיפגש שוב מפאת עיסוקיו והתזמון ביננו. כשהציע ללכת לים וביקש שאכיר לבני משפחה שלו עוד בחורות תוך כדי הערות לא במקום והביע רצון להיפגש איתי לבד ולא במקום ציבורי ולא ליד אנשים באופן שהתפרש אצלי לא מכבד, מוזר ולא נעים, הערתי על כך וכשלא הרפה והדבר נהיה מטריד - חסמתי.

לאחר החסימה הוא שלח לי הודעות ממקור אחר בפייס, להחזיר לו את הכסף, מייד הסכמתי. לאחר שהחזרתי את הכסף הוא המשיך לשלוח לי הודעות אגו פגוע דוגמת "מי את בכלל" "מי רוצה אותך" "חכי חכי" "נפלת על הבחור הלא נכון" ועוד פנינים יפות נמוכות ודוחות. הודעתי שבמידה וימשיך תוגש תלונה במשטרה.

רוב הזמן אני פוגשת בחורים מדהימים, נדיבים וטובים בדייט אחר לא מזמן, אני הבאתי יין יקר ותותים ודייט לאחריו הזמנתי גלידה וחלקנו מונית אז לא לבכות לי על קיפוחים וחוסר שוויון. רחוק מהמקרה ומהמציאות.

אי אפשר לקחת אשפה באופן אישי, רק לרחם ולכן לכך ייעדתי את ההעברה.

עוד בוואלה!

תכירו את הגברת הראשונה אולנה וולודימיריבנה זלנסקה

לכתבה המלאה
פוסט. פייסבוק, צילום מסך
רחמים זה לא השם שלו, אלא הסיבה להעברה/צילום מסך, פייסבוק

התגובות

בלי טובות
כל הכבוד שהחזרת לו את הכסף ויחד עם זה את כבודך העצמי. זה מעיד עליך שאת בחורה טובה עם ערכים. את לא צריכה טובות ממנו או מאף אחד אחר. בכללי מומלץ בדייט ראשון להזמין משהו סמלי (קפה) וכך להימנע מהמבוכה הזו. בדייט ראשון באים להכיר ולא לאכול ארוחת ערב.

שנות ה-30
וואי לכל הלוזרים פה בשרשור שיורדים עליה- אם נראה לכם שזה עושה רושם או מקנה לכם איזה זכויות כאילו שילמתם על מנוי חופשי חודשי, אתם חיים בסרט משנות ה-30. אל תציעו לשלם אם זה לא מגיע ממקום נקי ונטול ציפיות. בחורה שמגיעה להכיר אתכם ולא את הארנק שלכם, לא תתרשם מהמחווה הזאת וגם אין סיבה. ואם כבר שילמת, ואחרי שהקשר לא המשיך ביקשת כסף חזרה, מוציא אותך לוזר ברמות בלתי נסבלות, ורק מראה שה"מחווה" הזאת הייתה הצגה בנסיון נואש לקנות עוד נקודות בונוס ולצאת "גנטלמן". חיבור לפני הכל, גם לפני כרטיס אשראי מפלטינה. תעבדו על האישיות שלכם ולא תצטרכו לנפנף במחוות מהמאה הקודמת

פמיניזם
אתמול היה יום האישה כולן צעקו כמה הן עצמאיות וכמה הן מסוגלות להכל לבד אבל מראש לשלם על עצמן בדייט ראשון לא. שוויון צריך להיות הדדי לכל כיוון. אם את עובדת ומממנת את עצמך למה שמראש בדייט ראשון לא תשלמי על עצמך?

חצי חצי
אחד כזה היה צריך לבקש להתחלק בחשבון. אבל הוא לא עשה את זה כי הוא ציפה לתמורה, אז במקום להפיק לקחים ולהבין שהוא כנראה היה צריך להוציא את הכסף על נערת ליווי, הוא ביקש החזר. סמרטוט

תירגעי
מה את מתעצבנת? הנשים שמחו ללכת על הקו המטומטם הפמיניסטי לפיו כל מחווה גברית "ג'נטלמנית" הופכת את האישה למוצר צריכה ו"מקטינה" (חולה על הביטוי המטומטם הזה) נשים.
אם כל מה שאתן זה מוצר, ככה גברים יתייחסו אליכן.

בומרים
חשבתי זאתי קבוצת בומרים לשניה, אילו תגובות דוחות ואיזו גישה ילדותית להשפיל דרך הפייסבוק, זכותו לבקש זכותך לסרב כמו שזכותך לדחות אותו

מה אתם חושבים?

היא אכלה יותר מדי
דייט ראשון צריך להיות זול
דייט ראשון תמיד חצי חצי
הוא פתאטי
4354 משתתפים

המדור בשיתוף קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי.
כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully