סקס. ShutterStock
ShutterStock

תתקדמו: דברים שפשוט אסור לעשות בסקס הראשון

11.3.2022 / 10:34

אם אתם עומדים להיכנס למיטה עם מישהו חדש ואתם גם ככה בלחץ, אתם בטח לא צריכים שנוסיף לכם. אבל אנחנו קקות - קבלו את הטעויות שאסור לכם לעשות בסקס הראשון

סקס ראשון, ואני לא מדברת על מצב שבו התנזרתם עשור ובעצם אין לכם מושג מה האופנה העכשווית בתספורות שיער ערווה - זה כבר דורש כתבה אחרת לגמרי (אם תהיה דרישה נעשה גם אחת כזאת) אני מדברת על סיטואציה קצת פחות קיצונית, שבה צפוי סקס ראשון עם מישהו חדש, ואנחנו רוצים להרשים, או בעיקר, לא להוריד להם, או חלילה להיזרק כי היינו מביכים במיטה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אתם יכולים להגיד לעצמכם בראש שזה לא ביג דיל וזה רק סקס, אבל בואו, רק אנחנו כאן. כולנו יודעים שזה קשקוש. סקס ראשון עם מישהו יכול להיות מאד מלחיץ, אפילו רק כי מביך להתפשט בפעם הראשונה לפניו, ועם כל הכבוד לזה שכולם יודעים שהפעם הראשונה היא לא אינדיקציה, לכולנו חשוב לרצות (אפילו אם בדיעבד אנחנו אלה שלא נהיה מעוניינים) והצורך הזה עולה אחרי בילד-אפ של כמה דייטים, עשרות שיחות, והמתנה טקסית של שבועיים. אז אין לנו דרך לדעת מה הם אוהבים, אבל אנחנו בהחלט יכולים לדעת מהן חמש הטעויות שבשום פנים ואופן אסור לעשות:

חפירות. ShutterStock
הקדמות והסברים/ShutterStock

הקדמות

בלי הקדמות ובלי אזהרות. כמו כשהולכים לשחק פול עם מישהו והוא מקדים ואומר: "וואי, כמה זמן לא שיחקתי, איזה קטע. שנים!", וזה ממש ברור לצד השני שהוא פשוט מפחד להפסיד לבחורה (שזה גם סקסיסטי), זה בעיקר מיותר ונורא לא סקסי. אני לא אומרת שזה לא הגיוני לחשוש קצת - זה טבעי לגמרי, אבל סתמו.

בניגוד למשחק פול שלמי אכפת מה יקרה בו - אין יותר גרוע משיחה מקדימה לסקס. כבר שמעתי כל מיני סוגים של התנצלויות מראש, וכולן גרמו נזק. למשל, גם אם יש לך נטייה לגמור מהר, להצהיר על זה מראש זה מטופש משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שזה נשמע כאילו היא צריכה לקחת החלטה מה לעשות עם זה, וזה לא פייר, והכי חשוב - ניסיון העבר שלך לא בהכרח מעיד על העתיד - גם אם משהו קרה עשרות פעמים לפני, תמיד יכול להיות שזו תהיה הפעם הראשונה שזה לא יקרה, ולהודיע מראש גם יבטיח שזה יקרה שוב, או לכל הפחות יגרום לצד השני לחשוב על זה כל הזמן, להיזהר מלעשות פעולות מסוימות, ובגדול, סתם להרוס. בקיצור, בלי הקדמות, בלי התנצלויות מראש ובטח בלי ניתוחים של אחרי - אם זה לא זז ויש לזה פתק על הרגל, כנראה שזה מת.

עוד בוואלה!

טרנד חדש וסקסי - גברים שדורשים החזר על דייט לא מוצלח

לכתבה המלאה
נתיחה שלאחר המוות. ShutterStock
אם זה לא זז ויש לזה פתק על הרגל, כנראה שזה מת/ShutterStock

להיטות יתר

מעבר לזה שזה גורם לכל אחד לשדר וייב של לברדודל צמא ששכחו לפתוח לו חלון באוטו ביום חם, להיטות יתר להגיע לעניין מבאסת כל בחורה. קודם כל כי - היי - מעליב. דבר שני, כי בזמן הזה אמורים לעשות הכנות. לוותר על פור-פליי שווה זה מטופש כמו לאכול פסטה מהקופסה עם בשר טחון נא וכמה חתיכות סלרי מעליה כי לא מתחשק לכם לבשל את הבולונז.

פור-פליי זה לא בזבוז זמן - תשאלו כל בחורה וכולן יודו בשנייה שסשן נשיקות טוב יכול לגרום לנו לצפצופים באוזניים וחולשה בברכיים. מה אכפת לך, אתה שואל? אל תהייה סתום. פור-פליי הוא החבר הכי טוב שלך.

באמת שאתה המרוויח העיקרי מהעניין - זה חותך לך לפחות 20 דקות של ליטופים ושינויי תנוחות, ומטשטש את העובדה שאתה לא בדיוק יודע מה לעשות שם עם הלשון. אז קח את הזמן. ככל שתשבו בסלון, תדברו, ותתלטפו יותר זמן, ככה היא תגיע למיטה מוכנה יותר, והסיכוי שהיא תתבאס יפחת משמעותית.

שאלות ותשובות

כן אני יודעת שחפרו לך שתקשורת זה הדבר הכי חשוב בסקס, וזה נכון, אבל גם לא צריך להגזים ולהתחיל ערב הרצאות מדע על הבר, בטח לא בפעם הראשונה. ברור שזה מגיע ממקום טוב - אתה רוצה להיות מתחשב, לדעת מה אתה עושה, לדעת מה לא לעשות, ושכולם ייהנו. אבל יותר מדי שאלות ושיחות בפעם הראשונה זה לא לעניין.

לא משנה עד כמה אתה מתכוון לטוב, ואתה בסך הכל רוצה לדעת אם היא גומרת על הבטן או על הגב, הסיכוי שהיא תרגיש נוח לתת לך הדרכה מפורטת ברגע זה, בסקס הראשון שלכם, נמוך עד אפסי. חוץ מזה, קיימת הסכמה בשתיקה בין כולם, שהפעם הראשונה היא מעין גישוש עיוור של שני הצדדים, וזה בסדר - הפתעות זה חלק מהכיף.

מה אתה דואג? אם תישארו יחד עוד הולך לשעמם לכם, והיום הזה הרבה יותר קרוב ממה שאתה חושב, אז למה לזרז את התהליך? לא צריך לדעת הכל על ההתחלה. קצת גמלוניות והתנגשויות מוזרות בסקס ראשון זה חלק מהקסם, ומבין שתי האופציות האלו, הפאשלה הקשה יותר היא לא לדעת לסתום את הפה כשצריך.

סקס עם גרביים. ShutterStock
חוסר ביטחון זה משעמם/ShutterStock

להישאר עם גרביים

נשמע מוזר? יש דברים יותר גרועים מאנשים שנשארים עם גרביים במיטה. לאנשים יש את המבוכות הכי הזויות בעולם. פעם שמעתי על גבר שלא הוריד את כובע הצמר שלו במיטה. מה כבר יכול להיות מביך בקרקפת שלו אלוהים יודע, אבל עובדה.

בגדול, כל סוג של חוסר ביטחון מוגזם מעיד או על חוסר מוכנות או על התעסקות יתר בעצמך. עיסוק אובססיבי בעצמי, במיוחד אם הוא שלילי או מיועד לסחיטת מחמאות, מוריד, ולמען האמת, משעמם. כל העניין בסקס, במיוחד אם הוא טוב, הוא לדעת ליהנות מהגוף שלך וממה שהוא יודע לעשות, והאויב הכי גדול של הנאה מינית הוא חוסר הביטחון.

אז אלא אם כן אתם מתחת לגיל 22 התנהגות כזאת במיטה מעידה על חוסר בשלות ואמורה לרמוז לכם שאולי כדאי ללכת לטיפול לפני שעושים סקס עם אדם נוסף, כי אם אתם נכנסים למיטה כדי לאשרר לעצמכם את רמת הנחשקות שלכם, זה אומר שאתם לא מוכנים.

להישאר לישון

אלא אם כן נפגשתם הרגע בבר ואתה גר קרוב, סבירות גבוהה שהסקס הראשון שלכם יהיה אצלה בבית. היא מרגישה נוח שם, המקלחת, הויברטור, וואטאבר, ואחת השאלות החשובות אחרי סקס ראשון היא האם ומתי ללכת. התשובה היא בדרך כלל כן, ואחרי לא יותר משעה. למה? כי היא רוצה להתקלח, היא רוצה לסמס לארבע חברות שלה, והיא רוצה לישון במיטה שלה בנוח.

עכשיו, בדרך כלל אחרי סקס ראשון התחושה יותר נינוחה מאשר לפניו, במידה והסקס היה סביר ומעלה, אבל זה לא אומר שצריך להישאר לישון. אז אלא אם כן היא מזמינה אותך, תגיד יפה שלום בתוך שעה מקסימום, ולך הביתה. אם אחרי הסקס נשארתם עם תחושה קצת לא נינוחה, אז בוודאי ובוודאי שצריך להפריד כוחות, ובעיקר, לא לנסות לברר מה קרה ולמה. אז אל תשאל כלום. לא אם היא גמרה, לא כמה פעמים, לא איך הזין שלך בהשוואה לאחרים, ולמען השם, אל תנסה לברר עם כמה גברים היא הייתה. פשוט תניח לה.

אגב, אתה יכול להיות רגוע - גם אם היא לא עפה עד השמיים, כנראה שזה לא יעצור אותה מלפגוש אותך שוב, מהסיבה הפשוטה שהיא יודעת שזו פעם ראשונה, ושהדברים עוד ישתנו וכנראה ישתפרו בפעם השנייה. רוב הסיכויים שהיא רק צריכה זמן עיכול, אז תן לה ספייס, ודבר איתה מחר, או שלא. גם זה קורה, וגם זה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully