השדיים הגדולים שלי הפריעו לסועדים במסעדה. craydrienne, צילום מסך
צילום מסך/craydrienne

"הושפלתי במסעדה - רק בגלל החזה הגדול שלי"

12.5.2022 / 15:10

אישה בעלת חזה גדול חגגה יום הולדת במסעדה כשלפתע אישה שישבה לידה העליבה אותה ועברה מקום, הרשת כולה יצאה להגנתה ונשים רבות סיפרו סיפורים דומים על מקרים שהן עברו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

אישה שיתפה ברשת את האופן בה בויישה והעליבו את הגוף שלה אחרי שאמרו לה ש"החזה הגדול שלה" מפריע לסועדים אחרים במסעדה. אדריאן איירהארט מלוס אנג'לס חגגה את יום הולדתה כשאישה שישבה בשולחן לידה גינתה את המחשוף שלה והחליטה לעבור לשולחן אחר - רק כדי לא לראות אותה ואת המחשוף.

כשהיא משתפת את החוויה שלה ברשת סיפרה האישה בת ה-38 כי היא הרגישה ששופטים אותה אחרי שההערות המרושעות נשמעו. "זה היה בזמן ארוחת יום ההולדת שלי והורדתי את השל שלי והאישה בשולחן ליד פתאום אמרה: "טוב, הם מפריעים לי", ועברה שולחן. אני עדיין מעכלת את זה. שפטו אותי והפלו אותי בגלל החזה הגדול והטבעי שלי".

כשהיא משתפת סירטון של עצמה נושפת על נרות יום ההולדת במסעדה היא סיפרה: "זה היה הלילה שלי אמש. אני לא כזאת לוהטת כמו שהאישה הזאת הייתה הייטרית (למרות שהדייט שלה דיבר איתי כשהיא הלכה לשירותים)".

זה מה שהיא לבשה - מה אתם חושבים?

מה שהיא לובשת

זה אחלה
המחשוף באמת מוגזם
10069 משתתפים

הפוסט שלה צבר יותר מ-34 אלף לייקים כשרבים תמכו בה: "תארי לעצמך שהיא עד כדי כך חסרת ביטחון שהיא עוזבת בגלל יופי של מישהי אחרת וקשה לה להתמודד עם זה". בחורה נוספת אמרה: "אני בתהליך של כריתת שני השדיים שלי, והחלטתי שלקחתי את החזה שלי כמובן מאליו כל השנים. אני כל כך עצובה לוותר עליהם, שמחה שאת יכולה לחגוג שיש לך אותם, אני אחגוג את שלי כל עוד יש לי".

ככה היא סיכמה את הנושא

הפוסט גרם לנשים אחרות לחשוף את הסיפורים שלהן על העלבות שספגו בעקבות גודל החזה שלהן. "לא אשכח איך עבדתי בגיל 15 אצל מישהי והיא רשמה בהערכה שלי שהתלבשתי 'לא בסדר'. זה לא נכון, לבשתי את מה שהם אמרו לי ללבוש, פשוט היה לי חזה גדול". שנייה הוסיפה: "כנערה, עבדתי כל כך קשה כדי לתת לחברה הכי טובה שלי ביטחון לוותר על החולצה שלה תמורת בגד ים חתיכה אחת בחוף הים. זה היה קיץ וחם. שתי דקות אחרי שהיא עשתה את זה, כמה נשים אמרו: "זה פשוט לא נורמלי", והיא החזירה את החולצה".

  • עוד באותו נושא:
  • שדיים
  • חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully