מצאה הוכחה לבגידה בכביסה. mrs.divinity, צילום מסך
צילום מסך/mrs.divinity

"ידעתי שהוא בוגד בי כשמצאתי ריסים בכביסה"

9.6.2022 / 23:38

בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק, בחורה חשפה ריסים מלאכותיים של אישה שמצאה בערימת הבגדים של בן זוגה. הגולשים הסתלבטו, אבל היא חשדה בבגידה והכריזה: "אני מתכוונת להתעמת איתו על זה"

מצאה הוכחה לבגידה בכביסה/mrs.divinity

אישה החלה לחשוד שבן זוגה בוגד בה אחרי שהיא מצאה ריסים מלאכותיים בסל הכביסה שלו. בסרטון שהיא העלתה לטיקטוק, הבחורה טענה שהיא כיבסה את הבגדים של בן הזוג שלה, כאשר במבט נוסף לעבר הסל היא זיהתה פריט חשוד. בגיגית של הכביסה, הבחורה המוטרדת מצאה סט של ריסים מלאכוציים שללא ספק לא שייכים לה - או לבן הזוג שלה. אז למי כן?

צפו בסרטון שלה

היא עדיין לא התעמתה עם החבר שלה

וזה הסרטון שהיא פירסמה לפני החשיפה - כשהחבר שלך רואה את חשבון הבנק וכל ההוצאות שלך על קניות ואת צריכה להסיח את דעתו

בסרטון, שלה, שצבר מעל 7 מיליון צפיות מאז שהוא הועלה לרשת (9.4), צופים רבים הטילו ספק אם הריסים היו אכן סימן למשהו, או פשוט טעות ומנגד היו כאלו שסברו שהאישה השנייה שתלה בכוונה את הריסים האלו בבגדים של הגבר. "היא ניסתה להשאיר לך רמז", כתבה אחת המגיבות. היו גם כאלו שהסתלבטו עליה וכתבו לה: "יהיה לך פחות כביסה לעשות עכשיו".

אבל את הבחורה זה לא כל כך הצחיק והיא כתבה לעוקביה: "אני מתכוננת לעימות איתו. אני רוצה לרדת לשורש העניין של זה ולהבין מה קרה". מאז היא לא עידכנה האם באמת התעמתה עם בן זוגה ומה קרה בעימות - אבל מהסרטונים שהעלתה בהמשך עולה הרושם שהיא כבר לא בזוגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully