בדיקת הריון. ShutterStock
ShutterStock

גנבה לי זרע, ולא נותנת לי להיות בקשר עם הילד שלי

18.5.2022 / 13:59

השבוע בקבוצה "וידויים TLV" עלה פוסט מטלטל של גבר טוען כי זרעו נגנב על ידי בחורה שיצא איתה. לו כבר יש חברה וכמעט שנה עברה מאז שנפרדו, אבל התוצאות עדיין הרסו לו את החיים

קבוצת הוידויים הקבועה שלנו הפציצה בעוד וידוי שאתם חייבים לקרוא. הנה הוא כלשונו:

גניבת זרע - הפוסט

לפני שנה וחצי בערך הייתי בקשר של 3 חודשים עם מישהי, בתור בחור שחושש ממחלות מין לא פחות מהריון שכבנו בהתחלה רק עם קונדום, למרות שהיא הבהירה שהיא לוקחת גלולות באופן קבוע ואין לי ממה לחשוש. אחרי משהו כמו חודש הרגשתי מספיק בטוח להוריד את הקונדום ושכבנו בלי זה וכל זה בידיעה ברורה שהיא לוקחת גלולות הריון.. כעבור 3 חודשים היא פתאום נעלמה ואחרי כמה הודעות ששלחתי לה היא כתבה לי שהיא התחילה קשר עם בחור אחר ואיחלה לי בהצלחה. הייתי די בשוק מזה, מחקתי אותה מכל פלטפורמה אפשרית והמשכתי הלאה.

לא מזמן חבר שלי סיפר לי שראה אותה בבית קפה ושיש לה ילד ושהוא נראה כמוני בקטן. בהתחלה לא התרגשתי מזה, אבל מתוך סקרנות הסתכלתי בפייסבוק שלה ואיך שראיתי את הילד נפל לי הלב. יש לי תמונות שלי תינוק והוא באמת נראה כמוני אחד לאחד, חיפשתי את האבא שלו אצלה בפייסבוק וניסיתי לחפש מערכות יחסים קודמות ולא מצאתי כלום, אז החלטתי לבקש מחבר משותף שלי ושל אחת מהחברות שלה לבדוק מי האבא.

מפה לשם הבנתי שאין אבא בתמונה וחברה שלה חשבה שהילד מתרומת זרע. לא הצלחתי להירגע, מצאתי תמונה מהלידה והתחלתי לחשב 9 חודשים אחורה מרגע הלידה וזה נפל על התקופה שהיינו יחד, הגוף שלי התחיל לרעוד וניסיתי להשיג אותה אבל היא ניתקה לי בפרצוף כשאמרתי לה שזה אני וחסמה אותי, מצאתי את עצמי כמו סטוקר מחכה לה בכניסה למשרד שלה עד שתפסתי אותה. שאלתי אותה על הילד והיא הכחישה, אמרה לי שאני חולה נפש ואיימה לקרוא לאבטחה אז פשוט הלכתי ופניתי לאחותי שהיא עורכת דין.

ביוץ. ShutterStock
גניבת זרע או חוסר בגרות?/ShutterStock

לא אפרט על כל ההליך והוצאת הצו לבדיקת אבהות אבל שורה תחתונה, יש לי ילד ואני נמצא מולה בהליך משפטי נוסף רק כדי שאוכל להיות חלק מהעולם של הילד שלי. כל הקטע המשפטי הזוי כי אני אבא שלו ואני רוצה לקחת אחריות על הילד הזה ולגדל אותו, גם למה למנוע מהילד לגדול עם דמות אב לצידו?? מה אכפת לה לקבל עזרה ומזונות??? אין גם סיבה מוצדקת לזה. אני לא אלכוהליסט/מסומם, לא אלים, אני מתכנת עם עבודה טובה, אני לא ילד ואני יודע שאני יכול להיות אבא טוב.

מאז אותו גילוי החיים שלי התהפכו, לפני רגע הייתי גבר בן 31 עם חברה מדהימה, עובד בהייטק, אנרגטי, שאפתן שרק מנסה לבנות את החיים בצורה הטובה ביותר לרגע שאהיה מוכן להקים משפחה והיום נהפכתי לשבר כלי. אני כל הזמן עצבני, יש לי התפרצויות זעם בעבודה, אני לא ישן טוב, לא מצליח להתרכז, לחברה שלי כבר קשה איתי ובכללי היא לא מתלהבת מהרעיון שיש לי ילד אבל מה אני כבר יכול לעשות?

התחושה שגנבו לי זרע היא נוראית, עוד יותר נורא שיש לי ילד שאני לא מכיר ואני אוהב אותו למרות שאפילו לא החזקתי אותו ואני מת להיות איתו.

כתבתי את הוידוי כי אני משתגע והייתי חייב לפרוק, אבל לכל הגברים כאן - תפיקו לקחים.

התגובות חלוקות:

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מסכימים - גניבת זרע לכל דבר

  • גניבת זרע קלאסית. כמה סיפורים כאלו הגיעו אליי, נורא! היא תרחיק ממך את הילד ותתבע מזונות ומבחינת בית הדין לענייני משפחה במדינת ישראל החשוכה אתה מחוייב לשלם לה. נשים מהזן הנחות ביותר שמחפשות להיכנס להיריון בלי הליכים רפואיים וגם לקבל כספומט על הדרך. התופעה הזו רחבה הרבה יותר ממה שחושבים והיא תלך ותתעצם לאור העובדה שיותר מאיתנו נשארים רווקים עד גיל מתקדם. צר לי שנפלת עליה. בהצלחה במאבק.
  • לצערם של כל הגברים- לא. ממש לא נדיר. ביום שכתבתי על זה פוסט הגיעו אליי עשרות סיפורים, וזה רק מפוסט אחד. יש המון אנשים עם ילד מגניבת זרע שהסביבה הקרובה אליהם בכלל לא מודעת לזה.
  • תאמין לי, יש סיבה לחשוש.
  • עצוב מאוד. מקווה שכל הגברים שקוראים את זה ילמדו שיעור חשוב. נכון לרגע זה, על אף שזה דבר לא מוסרי בעליל!!!! החוק לא מכיר בעבירה בשם "גניבת זרע". האחראיות על מניעת היריון מוטלת על גבר לא פחות מעל האישה, לא משנה מה היא הצהירה בפניך. בהצלחה בתביעות זכויותיך
  • שמע, העובדה שהלכת ורדפת אחרי בדיקת אבהות מראה שאתה גבר על. מזל של הילד שיש לו אבא כמוך ומסכן שיש לו אמא כמוה.
רופא מחזיק מיכל עם דגימת זרע. ShutterStock
רופא מחזיק מיכל עם דגימת זרע/ShutterStock

טעות, אבל לא גניבת זרע

  • מה מה מה? זה בערך הסיפור ההפוך מגניבת זרע...היא מנסה לברוח מהאבא ולא לתבוע ממנו כסף, נשמע שהיא בחרה שהיא לא רוצה שהוא יהיה בחיים שלה. אכן יש כאן איזה חוסר מוסריות אבל בסך הכל בחירה שאפשר לנסות להזדהות איתה. בחורה שנכנסה להריון מבחור שלא הייתה רוצה לבלות איתו את שארית חייה ובחרה שלא לעבור תהליך הפלה שהוא תהליך שנוי במחלוקת, וכמו כן, בחרה לעשות את כל זה לבד ולא לערב אדם שהיא בקושי מכירה בשארית חייה. אכן לא 100% מוסרי אבל אפשר לנסות להבין. בחירות מפוקפקות ועצובות של בחורה פחדנית ולא בוגרת, אבל לא תכנון מראש של שקר ומרמה. אלא בריחה מבעיות וחוסר התמודדות.
  • זה לא גניבת זרע כי גם מגלולות יש סיכוי להיכנס להריון. מספיק שיש אחוז אחד שכן, אף אחד לא יכול לטעון כאן על גניבת זרע ושלא ידעת שיש סיכוי להריון.
  • נשמע לי מוזר כל הסיפור הזה... אין ספק שיש נשים שגונבות זרע, אבל אם יצאתם 3 חודשים והכל היה טוב ויפה למה להעלם אחרי שנכנסה להריון? ולמה לסרב לכל עזרה אפילו מינימלית ממי שאמור להיות אבא של הילד שלה? מקווה לבשורות טובות (וגם לתשובות שבהחלט מגיעות לך)
  • עצוב מאוד, היא עשתה בחירה אנוכית ומגעילה לא לומר לך. אבל דבר אחד זה לא- גניבת זרע. היית מודע לזה שאתה בלי קונדום וזה החלק שלך באחריות. כל הכבוד על המלחמה שלך לראות את הילד, אני מכירה סיפורים הפוכים מקרוב מידי
  • אני מכירה לא מעט מקרים של בחורות שנכנסו להריון על גלולות או על התקן ואפס מקרים של בחורות שגנבו למישהו זרע, לכן הסיפור שאני קראתי זה על בחורה שנכנסה להריון לא מתוכנן נבהלה וברחה ועשתה בחירות גרועות אחרי זה

קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי. כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully