זוג ישן. ShutterStock
ShutterStock

"גיליתי שבעלי חודר לתוכי ללא ידיעתי כשאני ישנה"

מוח כוורת

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 9:57

פוסט שעלה בקבוצת הוידויים "וידויים TLV הפך ויראלי ומסעיר את הרשת, ומצביע על תופעה שאולי צריך להתחיל להתייחס אליה - גברים ששוכבים עם בנות זוגם בזמן השינה, במחשבה שהסכמה היא עניין גורף. הנשים מרגישות קצת אחרת

בקבוצה "וידויים TLV" בה אפשר לפרסם וידויים בצורה אנונימית, עלולים לעלות לפעמים נושאים שנויים במחלוקת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"גיליתי שבעלי חודר לתוכי ללא ידיעתי כשאני ישנה" כתבה אחת המנויות היום וחשפה מציאות שבה נשאלת השאלה האם הסכמה לסקס יכולה להיות גורפת, או שהיא חייבת להינתן בכל פעם בנפרד, גם כשמדובר בבני זוג? הפוסט שעלה לפני זמן קצר הפך ויראלי באופן מיידי, והדיון שהתעורר בעקבותיו סוער לא פחות, ועדיין נמשך:

"אנחנו כבר הרבה שנים יחד, שוכבים כמה פעמים בשבוע." חלקה המנויה "אחרי שאנחנו שוכבים אני בד"כ כבר נשארת לישון ערומה. בד"כ אני בן אדם שישן ממש חזק (במיוחד אחרי סקס) אבל לפני כחודש הייתי מאוד טרודה במחשבות לגבי משהו בעבודה שלי ולא הצלחתי להרדם במשך שעות. שכבתי עם הגב לכיוון בעלי ועצמתי עיניים בנסיון להרדם אבל המחשבות עוד העסיקו אותי ואז פתאום משום מקום הרגשתי את הידיים שלו סביב המותניים שלי, חשבתי שהוא התעורר ושם לב שאני טרודה ובא לחבק אותי אבל אז פתאום הרגשתי שהוא נכנס לתוכי. קפאתי לחלוטין מההלם ולא הצלחתי להגיב. זה נמשך בערך 20 שניות עד שהוא גמר והסתובב שוב לצד שלו. הרגשתי כל כך מושפלת, כאילו אני איזה צעצוע מין שמאוננים לתוכו ולא אשתו האהובה שהוא מקיים איתה יחסים. בבוקר קצת התאפסתי והתעמתתי איתו על מה שקרה ואיך הוא עושה לי דבר כזה והוא בכלל לא התרגש ולא הבין מה הבעיה עם זה.. אמר שהרבה פעמים הוא מתעורר חרמן באמצע הלילה ושאני שם ואני כזאת סקסית אז הוא נעזר בי... אמר שלא חשב שזה יפריע לי כי הרי הוא בעלי ואם רק לפני כמה שעות שכבנו אז למה שעכשיו פתאום תהיה לי בעיה עם זה ושאם הוא היה יודע שהתעוררתי אז הוא היה דואג שגם אני אהנה אבל אם אני ישנה הוא לא חשב שיש צורך להעיר אותי בשביל זה. והודה שהוא עושה את זה כבר שנים בערך מאז שהתחלנו לצאת. פתאום לא הבנתי למה זה בעצם הפריע לי כי הוא באמת צדק בכל מה שאמר ואם כבר זה אמור להחמיא לי שהוא נמשך אלי וכל זה כמו שהוא אמר, אז השתתקתי ובעצם הרגיש שנתתי לו אישור לא רשמי להמשיך עם זה.. זה כביכול באמת לא אמור להפריע לי, הרי הוא חדר לתוכי בידיעתי והסכמתי אינספור פעמים וכאילו מה איכפת לי בעצם? אבל עכשיו אני משום מה ישנה בחרדות כל לילה מפחד שזה יקרה שוב, מנסה להיות לבושה או להתעטף טוב בשמיכה משלי מתוך כוונה שלפחות אתעורר ואהיה מודעת אם הוא יעשה את זה שוב."

זוג צעיר ישן במיטה. ShutterStock
זוג צעיר ישן במיטה/ShutterStock

הפוסט, שמאז צבר יותר מאלף תגובות וממשיך, זכה לתגובות מכל גווני הקשת. מגיבה אחת כתבה:
"אני מצטערת לבשר למקרה וזה לא היה ברור, זה אונס לכל דבר. כשאתם עושים יחסי מין כשאת ערה, את מודעת, את רוצם אותם. כשהוא עושה את זה בזמן שאת ישנה, הוא פשוט מנצל את הגוף שלך ואונס אותך ללא ידיעתך. זה לא בסדר. התגובה שלו מאוד לא תקינה, הניסיון להפוך את זה לבסדר כי כשאת ערה את מסכימה אז למה לא כשאת ישנה היא לא תקינה. את ישנה מאוד עמוק והוא ניצל את זה לטובתו המינית. את לא נתת הסכמה מפורשת, יותר מזה, את לא רצית בזה. אני יכולה להשוות את זה לעובדה שאם אני עושה סקס עם הבן זוג שלי ואז שותה ממש לילה אחד ונרדמת ממש עמוק והוא ינצל אותי מינית, היית חושבת שזה לא תקין וזה על אותו עיקרון...."

מגיב נוסף כתב: "יש נשים שאוהבות להפתיע את הגבר שלהן במיטה עם ירידה על הבוקר/באמצע הלילה כשהן חרמניות .זה גם אונס או הטרדה? אם כך אז לא מעט נשים צריכות לשבת בכלא.
אני חושב שכשמתחתנים יש הסכמה לא כתובה לגבי מיניות וסקס יש "אישור" להרגלים מיניים מסויימים וכל עניין לגופו, זה שהוא חדר ללא ידיעתה זה לא בסדר בכלל וזוועתי בעיני, ובמקרה זה היא צריכה להסביר לו שזה לא בסדר ושזה לא נעים לה ושלא יעשה את זה יותר. מפה ולקחת את זה לאונס זה נראה לי קיצוני… קל לכם לבוא ולצעוק אונס אונס כי הוא חדר ללא רשותה מבחינה חוקית אבל מדובר פה על בעל ואישה להזכירכם לא מדובר פה על אנשים זרים. אתם משווים פה אדם נשוי לאישה שהוא אוהב לאדם כמו בני סלע. אני די בטוח שבעלה לא התכוון לאנוס את אישתו, אני חושב שהוא חשב שלדעתו זה לגיטימי היות והם נשואים..."

"מי רוצה בכלל לעשות סקס כשהפרטנר/ית במצב של שינה?!?!?!" שואלת מגיבה נוספת "מה זאת התופעה המזעזעת הזאת יחסי מין עושים ברצון ובציפייה ובהתלהבות ולא בגניבה ובטח שלא כשישנים, מה זה צריך להיות בכלל?! לא משנה אם זה בני זוג או לא. מה סקסי בזה שהבחורה לא איתך בשום צורה אלה ליטרלי ישנה שינה עמוקה אני באמת בהלם. ברור שסקס מחייב הסכמה (לדעתי מחייב גם רצון פעיל ובהתלהבות) אבל ללא הכרה מלאה זה פשוט אונס לכל דבר"

בעוד התגובות מתלהטות, פוסטים נוספים של נשים אחרות עלו גם. מסתבר שחדירה בזמן שינה היא לא עניין מאד נדיר בין בני זוג:

"פאק, אז גם האקס שלי נגע בי בזמן שישנתי. ואפילו לא זכרתי את זה עד שלא ראיתי את כל הפוסטים האלה שעולים פה עכשיו. אני זוכרת פעמיים כאלה- בפעם הראשונה הוא נגע בי בזמן שישנתי, והתעוררתי ונורא כעסתי והוא הלך לישון בחדר אחר ואז התנצל. בפעם השנייה הרגשתי וקפאתי, אפילו לא הייתי בטוחה אם זה אמיתי, ואז בבוקר כשדיברנו על זה הוא הכחיש הכל ואמר לי שחלמתי את זה. ניסיתי לחשוב על זה כמה שפחות עד שכמעט ושכחתי. לפעמים זה צץ ועושה לי תחושה איומה. הוא היה מערכת היחסים הכי ארוכה ומכילה שהייתה לי, אדם רגיש וסבלני ופגיע. אמאלה. לא יאומן שזה קרה לעוד נשים."

אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן. Lisa-S, ShutterStock
אישה מאוכזבת יושבת בקצה המיטה ליד גבר ישן/ShutterStock, Lisa-S

בפוסט השלישי מספרת אישה שגם לה זה קרה, וכי שמעה על לפחות עוד שלושה מקרים אחרים של נשים שסיפרו סיפור דומה:

"לאחרונה נחשפתי לפחות לשלושה פוסטים על בחורות שבני הזוג שלהן שכבו איתן תוך כדי שהן ישנות וזה העלה בי זכרונות לפעם אחת שעברתי את אותו הדבר עם הבן זוג שלי שלעבר... הוא היה בצבא וחזר הביתה לסופש ולי לא היה חשק לשכב איתו, הלכנו לישון והתעוררתי מזה שהוא מנסה לשכב איתי בעודי ישנה. מה שחשבתי באותם רגעים זה שלא נורא, הוא חבר שלי ואם הייתי מבקשת ממנו שיפסיק הוא היה מפסיק. אבל לא ביקשתי שיפסיק כי חשבתי שהוא כנראה ממש ממש התבאס עליי שסרבתי באותו יום אז עדיף לתת לו את זה ולמנוע את הריב/המתיחות. הלכתי לישון בוכה אחרי זה ובאותם רגעים לא הבנתי למה אני בוכה ומרגישה כל כך פגיעה. אני יודעת שהוא בן אדם טוב ואפילו טוב מאוד ומוסרי, וכשהיינו זוג הוא היה מאוד דואג לי והוא אהב אותי, בוודאות, אז איך הוא לא הבין שהוא עושה מעשה רע? אני כל הזמן חושבת שהוא בטח חשב שאני אוהב את זה, שאולי ארצה את זה, אבל תכלס ישנתי וכמה שעות לפני זה גם סירבתי לשכב איתו אז איך לא עבר לו בראש שהמעשה הזה שהוא עושה עכשיו בסיכוי סביר מאוד לא יעשה לי כלום מלבד טראומה?"

המדור בשיתוף קהילת הוידויים הגדולה/מוגזמת/הזויה בארץ.
רגע, את עוד לא שם?
מה?
וואי וואי.
כנסי לפה מהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully