אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 אהבה חדשה

כל ההזויים על אל - אהבה חדשה מלאה באכזבות ישנות

ענת ניסני

30.5.2022 / 14:38

הפרק של אהבה חדשה הוכיח שוב את מה שכל רווקה יודעת היטב: ההיצע בחוץ על הפנים. נשים תפוסות - היאחזו בגברבריכן לא משנה כמה קשה לפעמים, כי הפרק הזה של אהבה חדשה מצץ את שאריות התקווה מליבנו

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
סרגיי - התקווה הלבנה הגדולה של כולנו/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

אני רוצה להתנצל מראש. בכמה שורות הקרובות אני הולכת להיות האישה הדוחה ביותר בטבע, זו שמתנשאת על אחרות בגלל שהיא בזוגיות והן רווקות. לפני שאפצח בהתנשאות, אני רוצה להגיד להגנתי שקודם כל הייתי שם, בחיי הרווקות, לא מעט זמן, וזה היה נורא בדיוק כמו שאתן חושבות, אז אני את חובי לחברה כבר שילמתי. חוץ מזה, אף פעם לא טענתי שזוגיות זה רק קצפת ודובדבנים. למעשה, ברגעים אלו ממש אנחנו בסוג של ריב, לא בטוחה על מה, אבל יש איזו מתיחות באוויר ואף אחד מהצדדים לא מעוניין בהסלמה, אז נקטנו כרגע בהפרדת כוחות ואנחנו מתקשרים בהמהומים.

בקיצור, אני מצטערת, אני שונאת להיות האישה הזאת, אבל אני חייבת להגיד את זה - אחיותיי הרווקות, אם מה שקרה בפרק של אתמול הוא מדגם מייצג של הגברים בישראל, וכולנו יודעות שכן - אני מה זה משתתפת בצערכן. ההיצע על הפנים. על כל חמישה גברים לא מפותחים, יש רק סרגיי אחד וגם הוא חי בסרט שהוא לא מוכן לעזוב את תל אביב, בזמן שכתוב לנו לבן על גבי כתובית שהוא בכלל מגבעתיים. ואלה שמות:

דור - הילד שלא יודע לקרוא. סיטואציות

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
כמה חפירות כמה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

נתחיל עם ההבטחה הגדולה של הפרומו - הנשיקה שנכשלה. קודם כל, וכבר אמרו את זה כל כך הרבה לפניי, אבל אלוהים מה עשתה לך אל (חוץ מלהפסיק את תהליך הגיור באמצע) שמגיעים אליה כל האנשים המגושמים האלה? קודם היה אביעד - גבר שפשוט נכנס לה למיטה ולא מבין רמזים, ועכשיו דור - גבר שהוא בעצם ילד וכמו ילד הוא לא ממש יודע איך להתנהג, לא מפסיק לשאול שאלות ובאופן כללי לא ממש סותם.

כמו ילד הוא גם לא סבלני ולא יודע לדחות סיפוקים ולכן הוא בטוח שאמצע היום, באמצע אריזת מזוודות, תחת אור פלורסנט רומנטי ובין הררי טקסטיל לא ברורים, זה הזמן לנסות לנשק את מי שעוד לא הפגינה שום סימן של רצון בקרבה פיזית אליו, כי עכשיו זה הזמן מבחינתו לגלות איך זה מרגיש.

זאת הסיבה, אגב, שהמציאו כיסויים לשקעי חשמל. כי ילדים אוהבים לבדוק איך דברים מרגישים.
אני לא אומרת שנשיקה ראשונה חייבת להיות לאור נרות ובתנאים הכי מתאימים, אבל אפשר להתפשר על לחכות לרגע המתאים, להרגיש את המתח באוויר? לפעול מתוך הבנה של מה שקורה ולא מתוך החלטה שכלתנית חד צדדית? הסיטואציה הייתה כל כך מגושמת וגמלונית, הסתיימה במהירות שבה היא התחילה, בקול ענות חלושה, וכללה יותר דיבורים מבמושב החורף של הכנסת, אלוהים אדירים.

גם אם נניח שאל הייתה מעוניינת בנשיקה, הפרקטיות שבה דור ניגש לעניין הייתה מכבה לה את הליבידו לעשור הקרוב. ואז, כנראה מתוך מבוכה, הוא פשוט המשיך לדבר על זה ולדבר על זה עוד ועוד ועוד - הלוואי שוועדות החקירה של ישראל היו מנתחות ככה כישלונות. בקיצור, לגבר כזה מומלץ לתת עוד כמה שנים לגדול ובינתיים -דחוף למסגרות.

עוד בוואלה!

לא "סוד", סתם קשקוש - נשוי בלי ילדים בכלל לא נחשב

לכתבה המלאה

תומר - הקרייריסט שבא לתת עבודה

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
אהבה חדשה/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

ואם אנחנו כבר עסוקים בלחפש קצת סקס אפיל, אני יודעת להגיד לכם איפה לא נמצא אותו - בדירה של דנה, שאותה היא חולקת עם תומר - גבר שלא יזיק לו לקבל איזה שיעור בוורבליות מדור. תשמעו, בדנה יש משהו שמאוד מקשה על מי שמולה להיפתח. משהו שתמיד מסתכל מהצד במבט בוחן ואני יכולה להבין למה זה סוגר. אבל תומר, נשמה, להירדם לה בפנים באמצע ארוחת הבוקר? כשהיא מנסה להיפתח ולספר על קושי שלה מול הבנות? ועוד להמציא תירוצים במקום פשוט להתנצל ולהודות?

בסדר, מלכתחילה היה ברור שאין פה עתיד. שניהם אמנם הצהירו שהם מאוד אוהבים את מה שהם רואים, אבל אם תשאלו אותי, ה- BPM של הדיבור של דנה יותר גבוה מהדופק שלהם אחד ליד השני. ובכל זאת, כשדנה (שוב) הרגישה מסוחררת כי הגבר לצידה מוציא אותה מדעתה, ונשכבה במיטה כי אם לא הפוך שחוסם אותה - היא פשוט הורגת אותו במקום, מה תומר בחר לעשות כדי לעזור לה? פרצופים מצחיקים. כי הרי ברור שזה מה שכל בחורה שלא מרגישה טוב צריכה. זה, ושתחזיק ממש חזק את המשקוף.

גם במקרה הזה, כמובן, לא הייתה שום אופציה שתתפתח נשיקה, אבל תומר בהחלט היה יכול וצריך להציע איזה ליטוף או נעים בשיער, להראות שבאמת אכפת לו (לא דנה, לשים לך מוזיקה ממרחק של שני מטר כאילו סחרחורת זו מגפה מדבקת לא מראה על אכפתיות) ולייצר קצת חום, מגע, אינטימיות. בקיצור, הוא מסוג הגברים שגורמים לך להיטרף ולא להבין למה הם לא יוזמים כלום, והתשובה בדרך כלל שהם שם מהסיבות הלא נכונות. במקרה שלנו, כמו שדנה היטיבה לזהות - תומר בא כדי לתת עבודה, אבל לא איתה - עם המצלמות.

דוד - לא מאמין בכפייה (של דת)

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
מזרים כפייתי?/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

לפחות דוד היה קצת יותר רגוע בפרק הזה, ושלח ידיים בהסכמה בלבד, אבל לא נשכח לו את הפרק הקודם עם הניסיונות הבלתי פוסקים, שלא לומר מעיקים, שלא לומר מוגזמים "להזרים" את שני. אגב, מסתבר שדוד ניסה ללא הצלחה להזרים גם את אנה ארונוב ב"לאהוב את אנה", וזה אומר כל כך הרבה דברים לא מאד נעימים על אישיותו.

מסכנה שני - גם היא קצת סובלת בתוכנית הזאת, אבל רק קצת - כי לה, בניגוד לאל, יש עדיין זיקה לדת, ודוד לא מאמין בכפייה, רק בשכנועים בלתי פוסקים. כדי לתת לה רגע לנשום אוויר מחוץ להישג ידיו, שני מקבלת הזדמנות לסגור מעגל (עונש?), ואנחנו, אחרי הילדים, הגברים האדישים והגברים החרמנים שבצורה יעני חיננית לא מבינים מה זה "לא", סוגרות את ההיצע הדל עם הגבר האחרון, מיכאל.

מיכאל - הגבר שלמד את הטריק

אהבה חדשה. רשת 13 אהבה חדשה, צילום מסך
זה לא את, זה אני. דאאאאאא/צילום מסך, רשת 13 אהבה חדשה

כמו רבים מבני מינו, גם מיכאל הבין שבמקום לנסות לתת הסברים אמיתיים ולהסתבך, עדיף לשנן משפט מפתח שעובד תמיד: "זה מה שאני תמיד עושה, ברגע שיש קצת רגש, אני מקפל זנב ובורח". אוי, החיוכים על הפנים של שניהם - היא, כי כמו כולנו היא קנתה את זה וסיפרה לעצמה שהוא פשוט לא מצליח להכיל את הרגש שהיא עוררה בו, והוא, כי הוא השיג את מה שרצה, וזה להסיר מעצמו אחריות. הפי אנד. איזה יופי. נתראה בקליניקה.

אבל מי אמר שאהבה חדשה היא תוכנית שלא מקדמת זוגיות? אני דווקא הגעתי למסקנה חשובה אתמול: אחרי פרק כזה, אני לוקחת בשתי ידיים כל נהמה שהבחור שאיתי מפריח לעברי מהחדר השני בזעם כבוש, אומרת תודה לאל ורצה להשלים ולהיאחז בו לנצח, כי לא משנה מה קורה איתו כאן, זה פחות גרוע ממה שהן סובלות שם. ולכל מי שעוד מחפשת - תזכרו שאחד מכל עשרה דושים הוא סרגיי. טוב, אחד מתוך שלושים-ארבעים. אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully