סקס. ShutterStock
ShutterStock

לא חייבים חדירה: השינויים שצריך לעשות בגישה לסקס

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 13:53

העובדה שסקס אנושי הוא לא מושלם ודורש הרבה שינויים ותיקונים היא לא דבר חדש, אבל מסתבר שאחרי שנים של דיבורים ונסיונות, שאין דבר כזה "יותר מדי הסברים והבהרות". אז הנה עוד כמה הסברים. והבהרות.

בואו נודה על האמת, יש הרבה מאד דברים שדורשים תיקון בסקס, וביחסים בכלל. אפשר לדבר על כך שהמונוגמיה הפכה להיות לא רלוונטית אבל אין לנו מושג מה לעשות בלעדיה, אפשר לדבר עד מחר על הערך העצמי של אנשים מסוימים, שתלוי לחלוטין בכמה הם מרגישים נחשקים על ידי הפרטנר, ואפשר ללרלר עד אינסוף על דימוי הגוף העקום שיש לכולנו. אבל זו כבר עבודה לפסיכולוגים, או במקרים מסוימים לסיינטולוגים.

אבל אנחנו לא חסרי אונים לגמרי - לפני שעוברים לטפל בבעיות מהותיות, כדאי שנתחיל עם כמה דברים קטנים שכבר מזמן אין להם מקום בחיי המין והזוגיות שלנו. הנה חמישה תיקונים שחייבים לקרות במיטה, ובמהרה:

סקס. ShutterStock
כל אקט מיני הוא סקס. גם נשיקה לוהטת היא סקס/ShutterStock

נשים חייבות ללמוד ליזום
כן, ברור שאת יוזמת, אני מדברת על כל הנשים האחרות, שבזוגיות תמיד מחכות שהוא ייזום את הסקס היומי, וחצי מהפעמים גם מסרבות. אמנם לעיתים יש פערים בין הליבידו הנשי לגברי, ולכן קורה אצל הרבה זוגות שמרוב שהוא יוזם כל יום, היא פשוט לא מספיקה לפתח חשק, אבל גם בסקס הראשון היוזמה היא בדרך כלל שלו, וחבל. קודם כל, כי גם הם מתקשים לעשות את הצעד הראשון וישמחו לקצת עזרה, דבר שני, כי זה סקסי, ושלישי - כי הכל בין גברים לנשים צריך להיות יותר הדדי. אז נשים צריכות ליזום הרבה יותר, וגברים צריכים לשחרר את אינסטינקט הכיבוש ולתת לה לעשות את העבודה מדי פעם. זה דורש סבלנות, אבל לגמרי משתלם.

תובנה חדשה לגבי מה זה "סקסי"
מה שמוגדר כ"סקסי" אמנם משתנה לפי תקופות ותרבויות, אבל בסופו של דבר משיכה מינית היא אינסטינקט חייתי ובסיסי מאד שמרגיש אותו דבר עבור כולנו, והוא עוצמתי ובלתי ניתן לזיוף. מהלך של פיתוי, כדי לעבוד, ולא להיראות מגוחך, סליזי, ולעשות את האפקט ההפוך - חייב להיות אותנטי לחלוטין, אחרת זה לא יעבוד. למשל, דירטי טוק שלא יושב טוב על מי שמדבר אותו, או על סוג היחסים. המון גברים חושבים שהתכתבות מסכנה בטינדר וטיפה פלרטוט קליל הם אור ירוק לאמירות סליזיות שלא עושות את זה לאף אחד. תאמינו לי - הן רק מקריפות. ואם כבר מדברים, גם טכניקות הפיתוי הקדומות שנשים עדיין משתמשות בהם כבר לא עובדות על אף אחד - הרבה יותר מפתה עבורו להבין מההתנהגות שלך שבאמת באמת ממש בא לך עליו, מאשר לפוזות מגוחכות עם בייבי דול ופוינט ברגליים. בחייאת, נו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סקס. ShutterStock
גם גברים מזייפים לפעמים/ShutterStock

גברים - לא מה שחשבנו
משום מה אנחנו רגילות לראות גברים כמכונות זקפה משומנות, שהמוח שלהם רק משני ליצר המין, ולמרות שאת עצמנו אנחנו הכי מבינות כשלפעמים לא בא לנו, אם חס ושלום לגבר לא מתחשק סקס, זה חארבו דארב. זה כל כך לא מקובל שהוא ירגיש לא נוח להודות ויעשה סקס בלי חשק, אם היא תדע שלא בא לו לרוב היא כל כך תיעלב שזה יגרור מריבה ילדותית ומיותרת על זה שהיא השמינה שני קילו, והרבה משפטים גנריים שמופיעה בהן המילה "פעם" ייאמרו. לא פלא שגם גברים התחילו לזייף אורגזמות. כן, הם מזייפים כשלא בא להם יותר והם רוצים שזה ייגמר, בדיוק כמונו. עם קונדום זה ממש פשוט, וגם בלי קונדום לא ממש מסובך לקחת קרדיט על הנוזלים הקיימים. נשים, אל תלחיצו - אם הוא חרמן עלייך כרגע או לא זו לא האינדיקציה היחידה לשום דבר - אפילו לא לעצם היותך אישה מושכת. וגם קל להוכיח את זה - זה דורש ענטוז קל מול גבר זר, או, לאמיצות - פיתוח ביטחון שלא קשור למראה החיצוני. אוטופיה שכזו.

סקס כשיטת ענישה
אמממ, מה הקשר? משום מה המשוואה הזאת התקבעה - תהיה ילד טוב, נעשה סקס הלילה, תהיה מניאק - תישן על הספה. קודם כל, ד"ש לשנות השישים וגדר הכלונסאות הלבנה. דבר שני, סליחה - את לא רוצה לשכב איתו, אל תשכבי איתו. אבל קודם כל בלי לאיים מילולית, כי זה פשוט מגוחך, ודבר שני כי סקס אינו כלי סחיטה בשום צורה, ומציצה ביומולדת היא לא מתנה ולא פרס. אם מין אוראלי לא בא לך טבעי בכל אקט, לפחות אל תעשי פאדיחות ואל תמצצי (גרוע) רק בימי הולדת וחגים. ולסיום - אם את רוצה לישון לבד הלילה, שני על הספה בעצמך, ואל תגלי אותו לסלון כעונש, לא משנה כמה לפעמים הוא מזכיר לך לברדור.

חדירה - לא חובה
ההבנה הרווחת (בעולם הסרייטי לפחות) היא שסקס שלא הייתה בו חדירה הוא "לא באמת" סקס. למרבה הפלא ההסבר הטכני הזה אפילו מחלץ אנשים מצרות: "קצת התחרמנו, אבל לא הייתה חדירה". אז בואו נסגור את הפינה הזאת. אם הייתם ערומים במיטה ועשיתם הכל מלבד חדירה - זה סקס. גם אם היתם לבושים למחצה זה יכול להיחשב כסקס, ולמעשה כל אקט מיני הוא סקס. גם נשיקה לוהטת היא סקס, משמוש שדיים הוא סקס, מציצה היא סקס. בדיוק כמו שסקס גרוע לא יכול להיחשב כאילו הוא לא קרה מעולם (לצערם של רבים), כך גם היעדר החדירה לא רלוונטי לסוגיה. ומה שבעיקר חשוב לומר על חדירה הוא שאם לא תהיו אובססיביים כל כך על החדירה ותבינו שגם המסביב זה סקס, תשפרו את חיי המין שלכם דרמטית, במיוחד אם אתן נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully