ציצים ענקיים. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

החזה הגדול ביותר בעולם, ועוד שיאי סקס שלא יאומנו

20.7.2022 / 14:33

להלן רשימה של "שיאי סקס" מדהימים באמת, מהשדיים והפין הטבעיים הגדולים ביותר ועד לצעצוע המין החזק ביותר והבתולה המבוגרת ביותר בהיסטוריה

סקס יכול להיות נושא עדין עבור חלקכם ואף מביך עבור אחרים - אבל יש אנשים שעבורם הוא מקור לגאווה. בין אם הם נולדו עם 'מתנה', או השיגו הישגים יוצאי דופן עם הגוף שלהם - כולם טוענים שהם אוחזים בשיא עולם כלשהו. להלן רשימה של בעלי שיאים הראויים לציון מיוחד:

זמן האוננות הכי ארוך
ההישג המדהים הזה שייך ל-Masanobu Sato שמחזיק בשיא הזמן הארוך ביותר. סשן אוננות של 9 שעות ו-58 דקות, שניצחו אף את שיא העולם הקודם באוננות למרחקים ארוכים שהיה שייך למנצח ב-Masturbate-A-Thon בסן פרנסיסקו. זה דורש אימון, כמובן. מסתבר שהוא מבלה שעתיים תמימות בליטוף עצמי בכל בוקר, בזמן שחברתו ממשיכה בשגרת יומה. האיש ללא ספק מציאה.

פין ארוך להפליא. אינסטגרם, צילום מסך
גאוותה של מקסיקו/צילום מסך, אינסטגרם

הפין הארוך ביותר בעולם
רוברטו אסקיוול קבררה מתגאה בגודל פין של 18.9 אינץ'. הוא טוען שיש לו את הכלי הארוך ביותר בעולם והוא רוצה לחגוג את ההישג הזה בספר השיאים של גינס. לרוע המזל, בשיאי גינס אין עדיין קטגוריה לכשרון הספציפי שלו. אבל רוברטו אכן זכה להכרה ב-2015, כאשר האקדמיה לשיא העולם מדדה והכריזה על פינו כעל יוצא דופן בהחלט. למרות שהגברים המקסיקנים די גאים בחבר המועדון הזה שלהם, יש הטוענים שזו העורלה שלו שגדולה, ולא איבר מינו.

בשנת 2021, איש בריטי בשם ג'ונה פלקון הכריז שהוא למעשה בעליו של הפין הגדול בעולם - בגודל 13.5 אינץ' כשהוא זקוף ו-8.5 אינץ' כשהוא רפוי. הבריטי אפילו טוען שנעצר ברחוב בגללו, ופעם אף טופל על ידי אבטחת נמל התעופה עקב החבילה החשודה שלו.

הבתולה הכי מבוגרת בעולם
תכירו את קלרה מידמור, מגלזגו, שנחשבת לבתולה המבוגרת ביותר בעולם. ב-2008, בת ה-105 אמרה לדיילי מייל שהיא לא מתחרטת על כך שנשארה בתולה ואף דחתה כמה הצעות נישואין. היא המשיכה והסבירה כי מעולם לא "התעניינה או חשקה בקיום יחסי מין", הוסיפה שהיא עסוקה מדי עבור מערכת יחסים, והרגישה שהאינטימיות הפיזית תהיה "טרחה". למרבה הצער, קלרה הלכה לעולמה ביולי 2011, כמה חודשים לפני יום הולדתה ה-108.

דילדו ענק. אינסטגרם, צילום מסך
צעצוע המין הגדול ביותר בעולם. איך אומרים? אל תהיי צודקת, היי חכמה/צילום מסך, אינסטגרם

הבתול המבוגר בעולם
השיא שלה נתון כעת לוויכוח לאחר שנזיר בן 120 טען שאורך חייו הארוך נובע מפרישותו. סוואמי סיוננדה נולד ב-8 באוגוסט 1896, לפי הדרכון שלו. הנזיר ההינדי טוען שהסוד שלו לחיים ארוכים הוא שעות של יוגה, אוכל ללא תבלינים וחיים נטולי סקס. יש לציין כי למרות גילו, סוואמי חי ללא עזרה או עזרים רפואיים ועדיין ישן על הרצפה עם לבנת אבן המשמשת אותו ככרית.

האורגיה הגדולה בעולם
מדובר בשיא שהשגתו דרשה תכנון קפדני. ב-2006, 250 גברים ו-250 נשים לקחו חלק באורגייה המונית. לפני ביצוע המעשה, כל משתתף עבר בדיקות דם יסודיות כדי להבטיח את בטיחותה של הקבוצה. האירוע המיני התרחש ביפן - וכל ההתרחשויות האינטימיות צולמו ואף הוקלטו ב-DVD.
ב-2018 דווח על ידי ה-Mirror שיותר מ-1,000 אנשים היו צפויים להתאגד יחדיו לאורגיה בלאס וגאס כדי לשבור את השיא, ולגבות כסף מהמשתתפים- 200 דולר לזוג, 25 דולר לאישה רווקה, אך על גברים ללא ליווי נשי נאסרה ההשתתפות.

הכי הרבה אורגזמות ביום
אישה בשם שרה כרמן, שסובלת ממצב שנקרא תסמונת עוררות איברי המין המתמשכת, יכולה לחוות עד 200 אורגזמות ביום. כשסיפרה על המצב הרפואי המיוחד שלה הסבירה: "לעיתים קרובות, אני רוצה להתיש את עצמי על ידי כמה שיותר אורגזמות, כדי שיפסיקו ואוכל לקבל קצת שלווה. לפעמים אני עושה כל כך הרבה סקס כדי לנסות להרגיע את עצמי שאני משתעממת." עוד סיפרה כרמן כי: "גברים שאני שוכבת איתם לא מתאמצים במיוחד, כי אני מגיעה לשיא כל כך בקלות".

ציצים ענקיים. אינסטגרם, צילום מסך
אמאלה/צילום מסך, אינסטגרם

הציצים הטבעיים הגדולים ביותר בעולם
השחקנית האירוטית אנני הוקינס-טרנר, העונה לשם הבמה נורמה סטיץ, זכתה בשיא "החזה הטבעי הגדול ביותר" ב-1999. באותה תקופה, מידת החזייה של השחקנית האירוטית כל כך גדולה, שגרמה ללסתות שלנו להישמט. החזה שלה משתרע לרוחב של קרוב ל-200 ס"מ, בעוד שאורכו מהפטמה כלפי מעלה הוא 177.8 ס"מ, וגודל הקאפ שלה, אם תצליחו לדמיין, היה אז 102 ZZZ. כיום, המשפיענית האמריקאית טוענת שהחזה שלה גדול עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully