אישה צעירה בחורה שמחה אגודלים לייק. ShutterStock
ShutterStock

צלמו מסך: אלה המשחקים האנאליים שנשים דווקא אוהבות

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 0:01

יודעים מה זה Anal Shallowing, Anal Surfacing, and Anal Pairing? בדיוק! אז מחקר חדש בדק וחשף את טכניקות המין האנאלי שנשים נהנות מהן, בהשתתפות מדגם של יותר מ-3000 נשים בכל הגילאים. צלמו מסך

אם יש להאמין לפורנו ובדיחות מלוכלכות, סקס אנאלי סטרייטי קיים מסיבה אחת: לגרום לגבר להרגיש טוב. זה "פינוק ליום הולדת", או "פרס על הצלת כדור הארץ" - אבל נראה שאף אחד לא שואל את הנשים מה הן מרגישות לגבי כל העניין.

ובכן, הכל השתנה עכשיו. מחקר חדש, שפורסם השבוע בכתב העת PLOS ONE, הוא הראשון אי פעם שעשה בדיוק את זה: זה מחקר רחב היקף, על מדגם של יותר מ-3,000 נשים אמריקאיות בגילאי 18 עד 93 (שדרך אגב, עבודה פנטסטית סבתא, כולנו צריכים להיות כל כך ברי מזל), על הדרכים הספציפיות שבהן מגע אנאלי יכול להיות מהנה עבורן. התוצאה, על פי המחברים היא "הרחבה חשובה של הספרות האנאלית, בכמה דרכים".

אז מה גילה המחקר?
ובכן, לפני שנתחיל, עלינו לחשוב מחדש למה אנחנו מתכוונים ב"מין אנאלי". אחרי הכל, המונח הזה מעלה מיידית תמונה מאוד, טוב - ספציפית לתודעה, לא? כפי שניסחו זאת החוקרים עצמם, "מחקרים קיימים מגדירים לרוב 'מין אנאלי' אצל נשים במונחים של חדירה לפי הטבעת שלהן עם פין של בן זוג זכר".

חוקן. באדיבות המצולמים
אם כבר, אז כבר/באדיבות המצולמים

על פי המחקר, ישנם הרבה טריקים של מין אנאלי שבכלל פספסנו: "באמצעות מחקר אינדוקטיבי ואיכותני", כותבים המחברים, "זיהינו שלוש טכניקות של מגע אנאלי שלא היו מוגדרות בעבר, ונמצאו מהנות על ידי שיעורים גדולים של נשים בארה"ב: Anal Shallowing, Anal Surfacing, and Anal Pairing".

אל דאגה, החוקרים סיפקו גם תיאורים מפורטים (עם דיאגרמות!) של הטכניקות, ואנחנו נעביר את המידע החשוב הזה אליכם. "Shallowing" היא למעשה "חדירה רדודה - ממש בתוך הפתח האנאלי, אבל לא עמוק יותר מקצה אצבע/פרק אצבע", הם מסבירים - טכניקה ש-35 אחוז, או יותר מאחד מכל שלושה, מהנשאלים דיווחו שנהנים ממנה.

"Anal Surfacing" הוא מגע מיני על ומסביב פי הטבעת, ולא בתוכו - הטכניקה הזאת הייתה אפילו יותר פופולרית. 40 אחוז מהנשים דיווחו שהן מוצאות את המגע העדין הזה מהנה. אחרון חביב הוא ה"Anal Pairing"- זו לא טכנולוגיית שיתוף קבצים חדשה, אלא מגע בפי הטבעת או בתוכו במקביל חדירה לנרתיק או מגע בדגדגן", שזכה גם הוא להצבעת "בעד" יפה של 40 אחוז. יותר גבוה מאחוזי האישור של ביידן...

אבל למה, אתם אולי שואלים, בכלל אכפת לנו, ומי לעזאזל מממן את המדע על מין אנאלי? האם לשם המיסים שלנו הולכים? אבל למרות שלמראית עין זה מחקר הדוניסטי, למעשה, הוא משפיע על חיינו באופן הרבה יותר ישיר מאשר מחקרים שהם פחות טאבו מזה.

משתתפות בתחרות הישבנים הברזילאית. Paulo Whitaker, רויטרס
תחרות "מיס ישבן" - ברזיל/רויטרס, Paulo Whitaker

"כשאין אפילו מילים לדברים, הם הופכים להיות לא קיימים. שפת המין חשובה לנו, והן מבחינה היסטורית, קלינית או גם בשימוש בין בני זוג - אין מספיק מילות תיאור למעשים מיניים שמהם נהנית האישה" כותבים החוקרים.

בעוד מונחים כמו rim job או fisting קיימים בהחלט, מציין המחקר - או, אם אתם מעדיפים, אנילינגוס וארוטיקה ברכיופרוקטית - אבל עד עכשיו, לא היה שם לכמה מהחוויות האנאליות הנפוצות ביותר שנשים נהנות מהן. אם היו מונחים כאלה, אולי לא נודע לנו עליהם, מכיוון שכמעט כל מידע על מין אנאלי עוסק בסיכונים הפוטנציאליים או בסטיגמה הכרוכים בחדירה אל פי הטבעת, ובדרכים השונות בהן נשים עלולות לא לאהוב את זה או שזה עלול להיכפות עליהן.

"כמעט לא ידוע על הדרכים שבהן נשים בוחרות שאינן חדירה אנאלית של פין, או אפילו על האופן שבו רמות ההנאה עשויות להשתנות בין הטכניקות הללו", מציין המחקר. "ולמרות שהעניין בתקשורת במין אנאלי גדל בעשור האחרון, גם מקורות אלה כמעט ולא מכירים ברפרטואר רחב יותר של שיטות וגירוי אנאלי שנשים יכולות לבחור מתוכן או לבקש אותן מבן הזוג.

"נשים צריכות שתהיה להן הבחירה לעסוק באופן פעיל במגע אנאלי שעונה על צורכי ההנאה האישיים שלהן. מידע כגון זה הוא חיוני ליכולתן של נשים 'לנרמל' את השתתפותן ואת מניעיהן להתנהגות המינית הזו, שלעיתים קרובות מדי, מגיעה עם סטיגמה חברתית שלילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully