סדרת טיפוח מאק. חו"ל,
חו"ל

רך כמו ענן ורענן כמו גשם ראשון: במיוחד להכנת העור לאיפור

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 19:07

Hyper Real Skincare קולקציה חדשה של מוצרי טיפוח, מגובים במדע ומאושרים על ידי אמני האיפור, מיועדים להעניק מראה מושלם עם הכנה והזנה מיטבית של עור הפנים לפני איפור

כמה פעמים כבר שמענו שצריך לשים פריימר, לחות, ולתת לעצמך שתי סטירות כהנה לאיפור? כמה פעמים אמרו לכם כמה חשוב מצב העור כדי שהמייק אפ ייראה במיטבו כשהוא מונח על עור הפנים ?אז הנה, הטוב משני העולמות - שילוב של לחות ורכיבים מזינים, בסדרה חדשה של מאק, שמיועדת להכנת העור לפני איפור.

השקת Hyper Real™ - הליין החדש של מוצרי הטיפוח, מגובים במדע מבוססים על מטריצת Pro-4 Power Infusion, המורכבת מארבעה רכיבים עוצמתיים שנבחרו במיוחד במטרה לשפר את מרקם העור באופן מידי, ועם הזמן לייצר בסיס אופטימלי למריחת איפור: תמצית האדמונית (פיאוני) היפנית הנדירה והעמידה משפרת באופן ניכר לעין את מרקם העור ועם הזמן מספקת עור קורן, זוהר ובריא.
ניאצינמיד המסייע בהאצת חילוף התאים תוך ליטוש עדין של העור, להפחתת מראה הנקבוביות ועמימות של העור. חומצה היאלורונית ללחות ונפח, וסרמידים משקמים המעניקים תוצאות מיידיות וגם לאורך זמן.

"אני לא מוכן לצאת עם נשים מכוערות" אמר הבחור שבתמונה
מחקר חדש טוען: OnlyFans למעשה בריאה מאוד לחיי המין שלך
"הדייט שלי הלך להזיז את המכונית שלו - ופשוט לא חזר"

סדרת טיפוח מאק. חו"ל,
הסדרה החדשה/חו"ל

Hyper Real - המוצרים

Hyper Real Serumizertm
סרום לחות היברידי שמאזן את העור, משפר את המרקם ומחזק את מחסום הלחות באופן מידי ולאורך זמן ובכך הופך את העור לקנבס חלק ורך בעל זוהר קורן. למעשה מדובר בסרום וקרם לחות במוצר אחד בעל פורמולה קלילה ונושמת, פותחה במיוחד לשילוב עם איפור. במקביל הסרום נועד לשמר את האיפור במראה רענן לאורך כל היום.

כבר לאחר השימוש הראשון:
- נשים העידו כי הוא משנה את מרקם העור
- מגביר לחות לעור מאוזן ב - 161%
- מחזק את מחסום העור ב-71%
- מגן מפני נזקי הסביבה כולל נזקי אור כחול על ידי נוגדי חמצון.
- 96% העידו כי המוצר משאיר את העור מאוזן יותר

לאחר 4 שבועות של שימוש:
- מפחית מראה נקבוביות ב-30%
- מאזן את רמת הייצור השומן המופרז בעור
- 95% העידו כי המוצר הותיר את עורם במראה בריא יותר
-94% העידו כי המוצר משפר את מראה העור ומצמצם נראות נקבוביות
-85% העידו כי המוצר שמר את האיפור רענן לאורך כל היום ותרם לעמידות האיפור ולאיכותו

מחיר: 250 ש"ח


Hyper Real Skincanvas Balm Moisturizing Cream-
קרם לחות המעניק לחות עשירה למשך 24 שעות, במרקם קליל ונושם. מחליק את העור מיידית ולאורך זמן, מחזק ומגן על מחסום העור. מרגיע את העור ומונע סימני גירוי. עשיר בחמאות אבוקדו ומנגו, עם פורמולה הנספגת במהירות ונועלת את הלחות בעור תוך שיפור יכולתו להתמזג עם האיפור.
מחיר: 195 ש"ח

Hyper Real Fresh Canvas Cleansing Oil
שמן ניקוי עדין אך אפקטיבי, המסיר גם איפור עקשן, חלקיקי לכלוך ואבק. הפורמולה יוקרתית ורכה ומחליקה בקלות על העור. נשטפת ואינה מותירה שמנוניות על העור. לאחר השימוש, מותיר עור רענן, נקי וקורן ואינו מרגיש מתוח או יבש. השמן גם שומר על איזון הלחות בעור, מרגיע מיידית את העור ומשפר את מרקמו. הפורמולה מכילה תמצית פאוני יפנית נדירה, פרח הצאבוקי, שמן חוחובה וזרעי חמניות וגם ויטמין E. אינו מעורר אקנה או סותם נקבוביות! מתאים לכל סוגי העור, החל מעור שומני ועד רגיש. כולל עיניים רגישות.
להניח באמצעות האצבעות או באמצעות מברשת 001 Serum + Moisturizer
מחיר: 180 ש"ח


001 Serum + Moisturizer Brush
מברשת ייעודית סינתטית לטיפוח, נוצרה בשיתוף אמני מאק, בעלת ראש מעוגל וזוויתי, סיבים רכים, חלקים ודחוסים המחבקים את העור להנחה המדויקת והמיטבית. המברשת מעסה בעדינות קרם וסרום אל עור הפנים מבלי למשוך או למתוח את העור. מכינה את העור בצורה מושלמת לאיפור ומעניקה מיקרו-פילינג למראה רענן וחיוני. המברשת סינטטית ב-100% ועשויה מהחומרים האיכותיים ביותר.
מחיר: 135 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully