טליה ושחף. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

לאב-סטורי בתנאי שבי: טליה ושחף לא יחזיקו בחוץ

25.8.2022 / 11:46

טליה ושחף מתקרבים למורת רוחם של שרין ואופק, וזה נראה טוב כרגע - נשאלת השאלה מה יקרה למערכת היחסים הזאת כשהם יהיו מחוץ לבית - האם היחסים שלהם יחזיקו גם בעולם האמיתי? ג'ני דנסון מנתחת

קאזם מספר על נטייתו המינית והציפיות מהמשפחה/מתוך "האח הגדול", רשת 13

יש סיכוי שבסופו של דבר טליה ושחף יעשו יותר כסף מהזוכה האמיתי של העונה דרך קמפיינים וראיונות בתקשורת. השניים האלו הם בערך הדבר האחרון שנשאר לצפות לו בפרקים של האח הגדול - מחילה ממחלקת התלבושות שלא טרחה לבדוק את המידה של קאזם ומצחי נוי, אבל הדבר הכי מעניין בפרק הזה היה ליקוקי האצבעות של שחף וטליה בעודם שוכבים יחד במיטה לצד מרינה, "שחקנית המשנה", שצפתה בסצנה המקריפה במבט מזועזע.

השאלה האמיתית שכולם מנסים לנחש את התשובה שלה היא האם השניים האלו ישרדו בחוץ - האם יש סיכוי לאהבה הזו, שלקח לה כל כך הרבה זמן להתפתח וכרגע מתוחזקת על ידי שיחות מרוגשות על העתיד, הבטחות לדייטים ורביצה משותפת על הספה.

מצד אחד, יש סיכוי - האח הגדול מניב לא מעט זוגות. אנשים שעוברים יחד חוויה כל כך גדולה ומטלטלת רגשית מפתחים נטיה להיקשר אחד לשניה, וחוץ מזה ששמעתי פעם מישהו אומר שאם אתה רוצה להתאהב "תגיע לאותו המקום במשך הרבה זמן", כלומר, הסיכוי שנתאהב באדם שאנחנו רואים מדי יום בעבודה או בלימודים יהיה גדול יותר מלהתאהב בדייט - וזה הגיוני, כי כשאנחנו מתחילים לראות את האדם האמיתי ולא את הפוזות והמסכות שכולם רואים, אנחנו מפתחים חיבה, ביטחון ואינטימיות ובדרך כלל החיבור של השלושה האלו מייצר צורה כלשהי של אהבה. אז כן, אם להסתמך על ההיסטוריה יש סיכוי שהשניים האלו ימצאו לעצמם דירה בהרצליה, יעשו הסכם ממון ואז יקנו אחד לשניה צעצועים של סוס לאירועים מיוחדים בקטע רומנטי ודביק.

טליה ושחף. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
זה התחיל במסאז' בכף היד/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

אבל אם שואלים אותי - אין מצב.

הם ינסו, ללא ספק, ובטח יסחבו כמה חודשים, יגיעו יחד להשקות ויעשו קמפיין משותף לגזר, אבל הסיכוי של השניים האלו להצליח לבנות מערכת יחסים אמיתית לא נראה מבטיח.

נתחיל בטליה, שמפחדת מאינטימיות וממערכות יחסים כמעט כמו שהיא מפחדת מפחמימות, ועם כל הכבוד לקרבה שהיא מאפשרת כרגע, זה קורה בעיקר כי היא מרגישה בטוחה. שחף מבין את הגבולות - הוא יודע שהמקסימום שהוא יכול לעשות כרגע זה לשיר לה שירים וללטף אותה בעדינות. הוא לא ינסה לנשק אותה או לקדם את מערכת היחסים הזו לשום מקום כי הוא הבין שזה "לא מתאים", ובמילים אחרות שהוא ייתקל בברקס עצבני.

ברגע שטליה הבינה ששלושים הימים הבאים הם לגמרי בטוחים, היא מאפשרת לעצמה לקבל את כל החיבה והאהבה שלו ואפילו ליהנות מהם בלי הפחד מלהתקדם לשלב הבא. אבל העניין הוא שברגע שהשניים האלו יצאו מבית האח ובאמת יצאו לדייט המיוחד והקסום הזה, הציפיות לא רק יהיו שם - הן יהיו כל כך גדולות שכל אחת היתה נבהלת. הרי מה היא אמורה לעשות? לתת לו חיבוק אוהב בסוף הדייט, שלו הם חיכו במשך חודשיים, ופשוט לעלות הביתה כשכל אחד מהם מחייך לעצמו חיוך מטופש? אין סיכוי. הציפיות ממערכת היחסים הזו והמעבר מאינטימיות נעימה ומתפנקת למשהו "רציני" - סקס, מפגשים עם החברים והמשפחות, בילויים משותפים וכל מה שמגיע עם מערכת יחסים אמיתית ימחצו אותה ויגרמו לה להסתגר בעצמה ברגע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טליה ושחף. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
והמשיך בליקוקי אצבעות/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

וגם שחף, אגב, שאמנם נראה לגמרי בעניין, עלול להיבהל ממה שהוא יקבל בחוץ, כי בעיני הוא לא ממש מבין שכרגע הוא מקבל חתול בשק. אין לי ספק שטליה של בחוץ היא לא הטליה של בית האח הגדול. נכון, היא כבר קילפה מעצמה כמה חומות והיא מראה לנו לאט לאט את הצד הפגיע והעדין שלה, אבל כשהיא תחזור למי שהיא ותצטרך להתמודד עם פרסום, לחץ, אהבה ושנאה מבחוץ, יש סיכוי שזה יגרום לה הינעל ולחזור לאולימפוס שאליו היא תמיד בורחת - זה שגורם לכולנו לחשוב שהיא מתנשאת וקרירה אבל בעצם משמש אותה לבריחה כשהיא מרגישה חשופה מדי.

ואני לא רואה את שחף מתמודד עם זה בהירואיות ובסבלנות שהוא מראה לנו בבית האח. קודם כל, כי סוף סוף יהיה לו זמן לעצמו ואת האפשרות לשלוח את כולם לעזאזל, ושנית כי חיבוק וליטוף כבר לא יספיקו כאן, ומצד שני התקדמות אגרסיבית מדי לעברה עלולה להבהיל אותה עוד יותר, אז איזה מהלך כבר יישאר לו?

זה בערך כמו לקבל הודעת וואטסאפ שבה כתוב "אני מגיע לישראל" מסיפור אהבה רגעי ועצום שקרה בחו"ל - כזה שפגשנו לשבוע באי נידח כלשהו, התאהבנו עד שלא הצלחנו לנשום, סיפרנו לו את כל הסודות הכי גדולים שלנו והרגשנו שאנחנו מחוברים לנצח. אבל אז חזרנו לארץ, לעבודה ולחברים ולחיים ולציפיות, ופתאום האדם המדהים הזה נראה זר, השיזוף כבר דהה וקוביות בבטן ומבטא זה פשוט כבר מספיק, ואז אנחנו מרגישים חשופים ומובכים מדי מול האדם הזה שפשוט לא מתאים לנו מבחוץ.
אז מה נשאר לעשות? ובכן, כמו תמיד, להריע ולקוות שהאהבה תנצח את הכל ושזה כל מה שצריך, כי מה שיש בין השניים האלו הוא ללא ספק סוג מסוים של אהבה. אבל אם תשאלו אותי - להמר נגדם, ככה אולי כולנו נצא מורווחים מהעונה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully