האח הגדול שחף טליה. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

בר צודקת: טליה מזמן חצתה את גבול הטעם הטוב

עדי דנטס

31.8.2022 / 11:20

אחת הדיירות הדומיננטיות בבית האח הגדול הינה טליה עובדיה - הקונצנזוס אפילו אומר שהיא צריכה לזכות בעונה, ויש מאחוריה צבא מעריצים שהשמועה אומרת שמנהל את ההדחות. אבל לא כולם אוהבים אותה. עדי דנטס מסכימה עם בר

טליה/האח הגדול צילום מסך

זהו, אופק ושרין כבר לא, וטליה ושחף סוף סוף יכולים ממש את סיפור האהבה האנמי שלהם. נהדר - ממש רומיאו ויוליה רק בלי כל עניין התשוקה, הנעורים, המוות או העניין.

הניסיון של ההפקה למקסם את סיפור האהבה הזה ראוי להערכה והכל, אבל לבקש מהשניים האלו לייצר עניין אמיתי זה קצת מוגזם בעיני, בכלל זאת מדובר בשני אנשים נטולי כריזמה או פלפל, אז אני לא ממש מבינה איך מצפים משני המינוסים האלו להוציא פלוס.

בכלל, בואו נדבר על טליה רגע. אני יודעת שהיא יפה וגבוהה ורזה ומשרטטת אייליינר מושלם ועושה פרצופים של פאם פאטאל קצת מבוהלת, אבל מישהו יכול להסביר לי את כל האהבה הזו שהיא מקבלת? אנשים מדברים עליה כאילו היא גלגול של אמא של במבי, ואני תוהה אם אני היחידה שאמורה לצעוק פה שהמלכה עירומה.

נתחיל מכל עניין הפרעות אכילה (לכאורה, לדעתי, לא מבוסס ולגמרי היפותטי) אבל אישה שאוכלת אך ורק גזר וטונה ואז עושה "דיטוקס" בו היא שותה פטרוזיליה טחונה בגלל שיום לפני היא נשנשה קצת פופקורן - זה לא נראה לי נורמלי.

אני אישית יודעת שאוכל הוא משהו שאמור לאפשר לנו לעשות דברים כמו לנשום או לתפקד, וזה לגמרי בסדר לנהל אותו ולצרוך אותו בכמויות מתונות, אבל להימנע ממנו לחלוטין לא נראה לי כמו הרגל תקין.

זה לא חמוד, וזה לא מקסים, וזה מזמן חצה את גבול הטעם הטוב, ולמרות שהתרגלנו לזוועות בפריים טיים כי עולמנו האמיתי מלא בזוועות ונופלים פה טילים והכל, אולי שווה לצמצם את זמן המסך של המינימליזם התזונתי הזה.

אבל עזבו את האוכל, מה שבאמת מעצבן אותי בטליה זו ההתמסכנות, ההתייפיפות, ובעיקר ההיתממות, שכוללת פתיחת עיניים מוגזמת בכל סיטואציה לא נעימה שאליה היא נקלעת.

אופק נדלק עליה? וואו, כמה מוזר! איך זה קרה לטליה השברירית והעדינה? למה אופק המרושע עשה לה את הדבר הנורא הזה? זה הכל הרי בראש שלו. לא ייתכן שהוא פיתח רגשות כי היא שכבה איתו במיטה במשך שעות, יצרה קרבה פיזית שלכל גבר היתה מעוררת את הלבידו (בטח כזה שתקוע בבית סגור בלי אפשרות לפרוק "מתחים"), עשתה איתו שיחת נפש אחרי שיחת נפש ובין לבין תיבלה בפתיחות אינטימית עדינה. והוא התאהב בה אחרי זה?! שוקינג.

שלא תטעו, אני לא נגד הפלירטוט, אלוהים יודע שאני שמחה ללמוד מכל פאם פאטל, שבעה או לא, אבל הבעיה שלי היא עם ה"הפתעה" של טליה לנוכח המצב ובעיקר הטיפול שלה בסיטואציה. גרמת לילד קטן ורגיש להתאהב בך ואת הדפת אותו בעדינות של סמיטריילר, ואחר כך, כשהוא והלב השבור והדחוי שלו לא מצליחים למצוא מנוחה את פותחת זוג עיניים עצומות לעברו, מעפעפת בריסים ואומרת שהוא לא בסדר שהוא כועס עליך, שאת סתם ידידה מאז ומתמיד והוא ממש התבלבל וקרא לא נכון את המפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הוא קרא את המפה מצוין, אגב - ברגע שהשניים האלו התחילו לעשות שיחות נפש היה ברור לאן זה הולך וטליה התנהגה כמו כל אישה שאין לה אף אחד ומרגישה בודדה - היא נהנתה מתשומת הלב וזה לחלוטין מובן. זה לא אומר שהיא היתה צריכה לעושות משהו שונה או שאסור היה לה לפלרטט - מותר לה הכל והיא לא חייבת כלום. הבעיה פה היא היחס לאופק וההיתממות כשהסתובב בבית כמו זאב פצוע ולא הבין מה לעשות עם עצמו. השילוב בין ההפתעה שלה להתאהבות כתגובה לכל צחקוק קטן ומבויש כתשובה לשאלה "מה היית עושה אם הייתי מנשק אותך" הוא גסלייטינג קלאסי.

ואז יש את שחף. אני בטוחה שהיא באמת מחבבת אותו ממש כמו שאני בטוחה שאין לשניים האלו צל של סיכוי בחוץ. מה שמעצבן אותי זה המבחנים האינסופיים שהיא מעבירה אותו רק כדי לתת לו ציון על כל תשובה.

- תעשה איתי הסכם ממון?
- תסכים לגדל סוס בחצר?
- תעבור איתי להרצליה?
- תבוא לדייט בראשון לציון?

אחרי כל שאלה כזו שחף עונה ומקבל ציון. עניין הסכם הממון הביא לו נכשל בתוספת "יש לי יותר ממך", ההסכמה לסוס בגינה קיבלה "עובר", המגורים בהרצליה עדיין בדיון, והעובדה שהוא לא רוצה לבוא עד ראשל"צ כדי לזכות בארוחה מתוצרת טליה (הפאנץ' הכתום כותב את עצמו אז אני אמנע ממנו) היא כנראה ציון מאד נמוך, עם בונוס של ריב.

והחלק הכי מבאס?
למרות שהיא מדברת על כמה היא נפתחה בבית האח, זה נראה שהיא לא עושה אף צעד לכיוון התפתחות אמיתית, אלא רק משחזרת ללא הפסקה התנהגויות שבאופן די ברור נובעות מחוסר ביטחון אמיתי ומושרש. האובססיה למראה, הפלרטוטים, הניסיון לצאת הטובה והמקסימה והצודקת בכל סיטואציה, הכל סימפטומים של מישהי שרק רוצה שיאהבו אותה כי היא כנראה לא מאמינה שהיא ראויה לאהבה אמיתית ונטולת תנאים, ועד כמה שזה קלישאתי, עד שהיא לא תאהב את עצמה באמת, היא תמשיך לפלרטט, להתקרב, ולבחון ללא הפסקה את מי שכן רוצה להיות שם, אבל היא לא תאמין לזה - לא באמת, ובינתיים היא תמשיך לשגע את כל מי שנמצא לידה. שזה עצוב, אבל מצד שני - מעולה לרייטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully