טליה. רן יחזקאל,
רן יחזקאל

מיאו חתולה: 10 hacks מושלמים ללוק טליה מבית האח

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 14:18

אם האייליינר של טליה מבית האח הגדול נראה לכן מוגזם בהתחלה, אבל לאט לאט שבה את ליבכן וגרם לכן לרצות גם - לא צריך יד של אומן כדי להגיע לתוצאה מושלמת. קבלו את 10 השיטות לאייליינר מיאו

חתול נחשבת לחיה הפוטוגנית ביותר, ולא סתם, כי תכל'ס, אין דבר שיותר מחמיא לעיניים מאשר אייליינר שחור משוך לצדדים שעשוי היטב (וריסים, מן הסתם), מרים ופותח את העיניים, ומשווה להן וייב מסתורי ופתייני. הסגנון נכנס ויוצא בקצב עונתי, אבל כניסתה לבית של האובססיבית לאייליינר, טליה, העירה מחדש את הטרנד החתולי, שמחמיא, באמת - לכל עין וכל מבנה פנים.

הבעיה היא שאייליינר צריך לדעת לעשות - זה הדבר האחרון שאפשר לחרטט - זה עסק שדורש מיומנות. המזל הוא שיחד עם ריבוי המוצרים וסרטוני היוטיוב והטיקטוק, המצב השתנה, וכיום יש מליון קיצורי דרך לאייליינר המושלם.

קבלו 10 טריקים שבדקנו ועובדים:

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

1. שיטת קצה הגבה
כדי לדייק את השפיץ ואת הכיוון שלו, עמדו מול המראה בעינים פקוחות וציירו קו דמיוני שנמתח מקצה העין עד לקצה הגבה. על הקו הזה ציירי את הקו התחתון של השפיץ, והמשיכים משם.

2. שיטת הצלוטייפ
רוצה להוית יותר מדוייקת? קחי חתיכת צלוטיים ושימי באותו קו - ציירי את הקו כשהדק מונע מהקו לרדת נמוך מדי.

3. שיטת כרטיס הביקור
אותו דבר, רק עם כרטיס ביקור או כל נייר ישר אחר - עם יד אחת מחזיקים אותו בקו התחתון של השפיץ, ונעזרים בו כמו בסרגל

4. שיטת הריסים המלאכותיים
שיטה מעולה שהתוודענו אליה מהטיקטוק, והיא מצוינת למי שמדביקה ריסים. שימו לב - מדביקים את הריסים כשהקצה הפנימי שלהם בקו המדויק של העפעף, אבל הקצה החיצוני מורם מעט - כך שנשאר רווח בצורת שפיץ בין הריסים האמיתיים שלך לריסים המלאכותיים. את השפיץ הזה שבין הריסים את צובעת בשחור, ומקבלת מראה אייליינר מושלם, שהוא חתולי באופן מיוחד, ומשנה לגמרי את צורת העין

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך, רשת 13

5. שיטת הצללית
באמצעות מברשת איפור זויתית, ציירי לעצמך אייליינר בשני שלבים. בשלב הראשון, עם הצללית (אפילו חוצה, לא חובה שחורה), את מציירת השפיץ, מוחקת, מציירת - עד שהוא מושלם. בשלב השני את רק עוברת על הקוים שהתווית קודם.

6. שיטת העיפרון והמברשת
לא חייבים להשתמש באייליינר ג'ל או עט אם החומרים העמידים מלחיצים אותך - גם עיפרון שחור רגיל יכול לשמש לך לאיליינר חתולי - את עוקבת אחרי גבול העפעף העליון ויוצאת קצת החוצה. הקו לא שפיצי מספיק? תני משיכה עם מטוש אוזניים או אפילו עם האצבע באלכסון כלפי מעלה, ותמחקי את השאריות. רוצה שיהיה עמיד יותר? אין בעיה - עברי על הקו עם צללית שחורה.

7. שיטת סיכת הראש
מכירה את סיכות הראש השחורות הכי רגילות שיש? אז קחי אחת כזאת, צבעי את הצה הפתוח שלה בשחור עם האייליינר שלך, והניחי את הסיכה לפני שהצבע יבש על הקצה החיצוני של העין - כשתסירי אותה תראי שיש לך קווי מתאר של משולש בדיוק בגודל והזוית הנכונים לאייליינר חתולי. נשאר רק למלא את הקווים.

טריקים

8. שיטת קו המים (לעין בוגרת)
קו המים הוא המקום הרטוב הזה בתוך העין - בדרך כלל אנחנו מאפרות את התחתון, אבל במקרה של עין בוגרת או נטולת שקע, או סתם עם יותר מדי טקסטורה, ממלאים את קו המים העליון באמצעות עיפרון שחור, או אייליינר ג'ל. זה יוצר אשלייה של קו אייליינר דקיק - הוסיפי משולש, או קו משופע בצידה החיצוני של העין, מסקרה, ויש לך את זה.

9. שיטת המחיקה
50% מהפעמים האייליינר יוצא לא מדויק, נמוך מדי, או עבה מדי. לא קרה כלום. על מברשת איפור זויתית קחי טיפונת קרם, חלב פנים, או תכשיר ניקוי, ויישרי את הקו מלמטה החוצה. מחקי את השאריות.

10. שיטת הקונסילר
עוד שיטה מצוינת ליישור ותיקון האיליינר היא באמצעות קונסילר, במקום קרם. הקונסילר עושה גם מחיקה (כי יש בו חומרים שומניים), וגם מאחיד ויוצר קונסטרסט חזק יותר בין הקו השחור לעור. תיקון בקונסילר מתבצע בדיוק כמו מחיקה - מברשת זויתית ויישור קן מלמטה החוצה. זהו. מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully