טליה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

ככה מתנהגת אישה שלא רוצה גבר? השקר של טליה

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 15:08

טליה מאבדת את זה כבר כמה פרקים ברצף, ובכל מה שקשור לשחף, נראה כאילו היא איבדה היגיון. ל"אכזבות הקטנות" שהיא מדברת עליהן היא מגיבה כאילו היו אכזבות הרבה יותר גדולות, ולנו יש ניחוש מאיפה זה מגיע

האח הגדול | בר בשיחה על הזוגיות עם אליאב/רשת 13

אני לא רוצה להגיד אמרתי לכם, אבל נו...

מי אמרה שטליה לא תאפשר לזוגיות הזו להתקדם מילימטר ברגע שיוסרו כל המכשולים שעליהם היא נתלתה בתקווה בדרך? בזמן שכולם היללו את טליה-לב-זהב אני אמרתי שאין לזוגיות הזו שום סיכוי בחוץ בגלל חוסר הביטחון שלה והעובדה שהיא לא מסוגלת להאמין שהיא באמת ראויה לאהבה. אני יודעת - עצוב ומרושע מצדי, אבל אתם יודעים מה עוד? נכון. זה מה.

מבלי להעליב את טליה, רואים לחלוטין שהיא כבר מזמן איבדה את זה כשמדובר בשחף - לא כי היא מאוהבת בו ומפחדת ממנו או בגלל שהוא לא מספיק רגיש אליה "בנקודות מסוימות", אלא בגלל שחוסר הביטחון שלה בסופו של דבר ירסק את הסיכויים של הזוגיות הזו סופית, אם הוא לא עשה את זה עד עכשיו.

היא כועסת שמישהו מבחוץ צועק לו - מצב שאין לשחף שום שליטה עליו, מזכירה לי את הגברים שכועסים על הנשים שלהן שהן נראות "טוב מדי" בגלל שזה יגרום לאנשים אחרים להתחיל איתן.
וזה כבר רעל - אתם מדמיינים לעצמכם מצב הפוך - כזה שבו יש בבית זוגיות שבה הגבר משתולל ומוציא את כל הכעס שלו על האישה רק בגלל שצעקו לה משהו מבחוץ?

כולל ציטוטים כמו "אני ממש עצבני עכשיו" עם דרישה שהיא תעזוב אותו בשקט כי לטענתו היא בטח עשתה משהו שעודד את זה? אתם יודעים איך היינו קוראים לגבר שמשתלח במישהי על משהו שהיא לא עשתה או עודדה בשום צורה? אלים.

אבל כשמדובר באישה אנחנו לא יכולים להגיד שזו אלימות, כי היי, היא הרי בסך הכל נעלבת, לא? לא. היא לא "בסך הכל" נעלבת - היא בוערת מעצבים כי שחף בטח "עשה משהו, כדי לעודד את העובדה שלא אוהבים אותה. שחף אשם. לא היא, לא ההתנהגות שלה ולא הדרך שבה תופסים אותה - לא. שחף אשם.

טליה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
עושה מבחנים. טליה בחדר האח/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

טליה רוצה להוכיח ששחף לא מספיק רוצה אותה, אז היא מחפשת איפה הוא נופל. זה התחיל במבחנים קטנים - שאלות מכשילות כמו "האם תעשה איתי הסכם ממון" או "האם אתה מוכן לבוא לראשון לציון בשביל דייט איתי, המשיך במבדקים רציניים יותר כמו איך הוא מסתכל עליה או נושם לידה והתפרץ סופית כשהיא החליטה שהוא לא היה מספיק רגיש אליה וללחץ שלה בזמן שגם הוא מוצא את עצמו בסיטואציה הכי מלחיצה ב-90 הימים שעברו על בני הבית. נכון - יש מצב שהוא באמת לא היה מספיק רגיש, יכול להיות. אבל אתם יודעים למה הוא לא היה מספיק רגיש בדיוק באותה שניה ספציפית שטליה היתה צריכה את זה?

כי שחף בן אדם. ובני אדם, מעצם היותם אנושיים, לא עושים הכל ב-100% הצטיינות ונוטים לטעות הרבה יותר ממה שאנחנו מוכנים להודות. שחף לא צלח את כל המבחנים שלה עם ציון 100 בוהק פשוט כי הוא לא קורא מחשבות, לא מתגורר בתוך הראש שלה וגם נו, הדבר הזה שטליה מנסה להתעלם ממנו - הוא אדם בפני עצמו, עם רצונות וחשקים ורגשות והכל, אז ממש כמו כל אדם, לפעמים הוא לא עונה בדיוק את התשובה שטליה רוצה לשמוע, לא אומר בדיוק את המילה הנכונה ולא מקבל 100 במבחן.

ועבור טליה, לצערו של שחף, מדובר באסון - היא פשוט לא מסוגלת להכיל את העובדה שהוא לא מוכן להרוס ולשרוף את כל החיים שלו ולבטל את עצמו לחלוטין עבורה. אז היא כועסת, מתעצבנת ולבסוף מסיימת את הקשר הזה עם מגוון בירבורים על כמה שהוא לא בסדר בזמן שכל תנועה שלו מקבלת הערות - כמו הזוגות הנשואים שבהם אחד מבני הזוג תמיד חוטף מבטים וצקצוקים מהצד השני עד שכבר לא נעים להיות בסביבתם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טליה. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
מאוכזבת כרונית. טליה בוכה במיטה/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

טליה היא אחת מאותן נשים שדורשת 500% מבני הזוג שלהן, ואז לא רוצה אותם כי הם "נותנים יותר מדי". היא רוצה שיעריצו אותה וירדפו אחריה לא משנה כמה היא תהדוף אותו, כי רק ככה היא חושבת שהיא תצליח להאמין שהוא באמת רוצה אותה, ואולי בסופו של דבר היא תרגיש אהובה. זה לא יקרה כמובן, כי כדי להרגיש אהובה את קודם כל צריכה להרגיש אהיבה - כלומר, להאמין שאכן את ראויה לאהבה, וזה כבר משהו שלעולם לא יגיע מבחוץ. להרגיש ראויים לאהבה זה משהו מבפנים, שאפשר לפתור בתהליך אישי, פנימי ולא פשוט. מעבר לזה, אם שחף כן היה זורק לפח את הגרם וחצי גבריות שנותרה בו ומכרכר סביבה בלי הפסקה (כמו שהוא עושה עכשיו, כן? אבל קצת יותר) היא היתה מתחילה להתלונן שהוא חונק אותה ומעייף אותה, ושהיא כבר לא מצליחה לנשום.

העובדה שעכשיו טליה עברה לכעוס עליו על כך ש"בנקודות מסוימות אתה רגיש אלי ובנקודות מסוימות לא מספיק" ואז צורחת עליו בדציבלים של מועדון לילה "אני לא כועסת עליך" הופכת את הזוגיות הזו לקרקס עבור כל מי שצופה בה - כולל בני הבית האחרים.

אני מבינה את המצב של שניהם, הם באמת תקועים יחד יותר מדי, ואולי בחוץ, אם היה להם אויר אחד מהשניה עוד היה סיכוי למשוך את הדבר הזה כמה חודשים, אבל האמת שנראה שהשניים האלו הגיעו לנקודת האל חזור. הוא לא יצליח לנצח איתה לעולם פשוט כי היא בעצמה לא מבינה מה היא יכולה או צריכה להכיל, אז שום דבר לעולם לא יספיק - לא רגישות של 500% וגם לא אנושיות רגילה.

מישהי כמוה, שמגיעה ממקום של חוסר ביטחון כל כך עמוק, אף פעם לא באמת תאמין שהיא ראויה לאהבה, אז היא תמשיך לחפש פגמים שיאשרו לה שאכן - הנה, האדם מולה לא באמת רוצה אותה/ אוהב אותה/ רגיש אליה. היא תמיד תחפש מה לא בסדר - ואתם יודעים מה קורה לאנשים שמחפשים את מה שלא בסדר בכל סיטואציה או אדם שהם פוגשים? בסוף הם תמיד מוצאים אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully