אפליקצית זיפר
דיל ברייקרים. באדיבות המצולמים,
באדיבות המצולמים

לא בטוחים מהתמונה איך באמת הוא נראה? נפתרה הבעיה!

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:14

ב-2022 כבר לא היינו צריכים להסתפק בתמונת סטילס בפרופילי היכרויות של אנשים שאנחנו הולכים לפגוש. איזה יופי שמישהו הרים את הכפפה ומאפשר לנו לעבור לדרך מתקדמת יותר לראות אחד את השני. אפליקצייה חדשה בשוק

דיל ברייקרים/זיפר

לא ברור איך עוד לא חשבו על זה קודם, אבל היי - אפליקציית היכרויות מבוססת פרופילי וידאו? הגיע הזמן. תכירו את ZIPPER. לפי הפרדיגמה שתמונה שווה אלף מילים - וידאו שווה אלף תמונות, לא?

זיפר נולדה מתוך האמונה שכדי למצוא אהבה סרטונים שמציגים את האדם באופן הוליסטי יותר יכולים לאפשר קרבה גדולה יותר, הבנה גדולה יותר למי שעומד מולך, ולקבל מושג יותר טוב אפילו לגבי המראה החיצוני. סרטונים מאפשרים למשתמשים להציג את תחומי העניין, סגנון החיים והאישיות שלהם יותר טוב ממה שתמונה אי-פעם תוכל. להכיר בני-זוג פוטנציאליים יהפוך לקל יותר - האהבה במרחק אקשן! אחד.

קייטי/באדיבות המצולמים
קרן/באדיבות המצולמים

הפיצ'רים

וידאו היכרות חובה בפתיחת פרופיל
צילום הוידאו מונע פרופילים מזויפים או לא רלוונטיים (כמו נשואים שמסתירים את הפנים או התחזות) או סתם פרופילים בלי תמונות בכלל.

שאלות וידאו
שאלות שמעודדות לצלם סרטונים שיעזרו למשתמשים להכיר אחד את השנייה יותר לעומק - לא רק תוי פנים קפואים אלא תנועה, קול, חיוך, ונצנוץ עינים. הסרטונים עוזרים בעיקר לקבל את ה"ווייב" של הבנאדם שמאחורי המצלמה, ויעזרו להבין אם יש התאמה ראשונית מספקת להיפגש.

ווינגמן
פיצ'ר הממליצים שלך הוא איזור שבו סרטונים של חברים ובני משפחה מספרים עלייך, מספרים למה את כל כך נהדרת ואיזה לב טוב יש לך. עד שאת מתעצבנת. מעבר לזה שזה חמוד וכיף, זה עוזר להכניס את המשתמשים עמוק יותר לתוך עולמם של הפוטנציאלים.

אין SWIPE
יש LIKE או FOLLOW. אחרי שצופים בסרטון לוחצים על אחד מהם - לייק משני הצדדים יפתח אופציה לשיחה. FOLLOW בעצם אומר שהתעניינת, אבל את/ה לא בטוח/ה ורוצ'ה לראות עוד. נניח מישהו העלה רק סרטון אחד, והוא חמוד, אבל בא לך לחכות שהוא יעלה עוד סרטונים כדי להיות בטוחה, את עוקבת אחריו, וכשיעלה סרטון חדש, זה יופיע לך בפיד. כמות העוקבים של המשתמשים לא גלויה - זו לא תחרות פופולריות.

.

יעל/באדיבות המצולמים

קצת יותר לעומק

INTRODUCE
וידאו ההיכרות הוא כרטיס הביקור שלך באפליקציה. על-מנת לפתוח פרופיל, יש לצלם סרטון שמציין שם, גיל ואזור מגורים. בגדול, כדי לוודא שהפרופיל שלך אמיתי. פרופילים ללא וידאו היכרות לא יאושרו, ובכך יימנעו פתיחה של פרופילים מזויפים.

בניית פרופיל
עד שהפרופיל שלך יאושר, מומלץ להוסיף תמונות בעזרת לחצן המצלמה הקטן שנמצא למעלה מימין, ועוד יותר מומלץ לענות על שאלות הוידאו, שמופיעות כשלוחצים על הפלוס הגדול בתחתית המסך. השאלות מייצרות הזדמנות להכיר לעומק, ומשקפות את העולם הפנימי של כל משתמש/ת. בעזרתן אפשר לייצר שיחה ביתר קלות, על-בסיס תחומי עניין משותפים, או השקפות עולם דומות.

שאלות וידאו
מעבר לתמונות יפות, יש עוד המון משתנים שגורמים לנו להימשך ולהתקרב; ביטחון עצמי, כריזמה, תשוקה לחיים, תחומי עניין משותפים, הומור - כל אלו הם תמצית של סיפור אהבה אפשרי. מי לא רוצה לקבל אינדיקציה לגבי מי שעומדים לפגוש? איך הוא או היא נשמעים, איך הם זזים, הרבה פעמים זה עניין של תחושה שאי אפשר אפילו לשים עליה את האצבע. כל סרטון עוזר לקבל מושג על מי שמולנו, אם בא לנו להכיר או לא ואם בכלל שווה להתאמץ.

ווינגמן
הם מכירים אותך הכי טוב, יודעים לפרגן בכנות ומאירים על האופי שלך מזווית אחרת. הם יכולים לחלוק סיפור מביך או לשתף את כל התכונות הנפלאות שלך, העיקר שיהיה מהלב. באמצעות פיצ'ר הווינגמן ניתן להוסיף סרטוני המלצה של הממליצים הכי חמים שלך - החברים והמשפחה

"מה זה 'מאמינות לך?' לא": עכשיו האלימות הנשית נחשפת

תחזית הרווקים/זיפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully