איוונה קנול, מיס קרואטיה לשעבר, מצטלמת במהלך מונדיאל קטאר 2022. Ian MacNicol, GettyImages
GettyImages/Ian MacNicol

כבר נגמר? כך תגרום לבת הזוג שלך להתאהב בכדורגל

ענת ניסני

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 8:57

שחקנים חתיכים זה נחמד, אבל זה לא מה שיהפוך את בת הזוג שלך לפרטנרית נלהבת לצפייה במשחק. ככה תגרמו לנו להתאהב בכדורגל בטורניר הבא, או בשעות שנותרו עד הגמר

תשמעו, קרה לי משהו ממש מוזר במונדיאל הזה. לא רק שאני מתעניינת במשחקים, מעורבת רגשית וצופה בהם במתח ועם דפיקות לב, כולל כשאני לבד בבית כי בן הזוג הלך לצפות עם חברים, אני גם ממשיכה אחר כך לראות את הפרשנויות באולפן, רואה יוטיובים ושומעת פודקסטים על המשחקים, פשוט כי לא בא לי שזה ייגמר. שלשום אפילו נכנסתי לטוויטר של כמה מהכתבים של כאן בקטאר, סתם כדי לראות מה חדש.

זה לא שזאת הפעם הראשונה שאני רואה כדורגל. יש לי שלושה אחים ברוך השם, היו לי חברים שהיו אוהדים שרופים, אבל אני תמיד נשארתי הקלישאה הכי עתיקה - האישה שלא מבינה כלום במשחק ולא מתעניינת בו אף פעם בשום צורה, אבל פתאום כשיש משחק גמר ממש חשוב והאדרנלין בשיא - חייבת להצטרף לחגיגה. כל שנה קופץ לי בזיכרונות של הפייסבוק איזה פוסט שפרסמתי פעם שאני חייבת חייבת לראות את גמר היורוליג (פאוזה לגלגול עיניים) ואני אפילו זוכרת שראיתי מתישהו גמר של מונדיאל באיזה בר. או שאולי זה היה גמר היורו? זה היה כדורגל והיה שם את רונאלדו, נו. מה אני יודעת יותר מזה.

נשיא צרפת עמנואל מקרון מריע לנבחרת שלו, חצי גמר מונדיאל 2022. רויטרס
איפה גברת מקרון?/רויטרס

בעצם, מה שקורה לי עכשיו זה סוג של אותה קלישאה, רק שבמקום להתרכז במשחק גמר אחד היא התרחבה לכל הטורניר. אני הרי לא אתחיל עכשיו לעקוב בטירוף אחרי הליגה הישראלית, נכון? אבל אין ספק שלטורניר הספציפי הזה (ובייחוד לקבוצה ושחקן מסוימים, כן זה מסי) התמכרתי לגמרי, אז מה גרם לזה?

ובכן, כל הזכויות שמורות לבן הזוג ההורס שלי, שכנראה יודע דבר או שניים על איך לגרום לי להתאהב, ושהצליח לשנות את היחס שלי למונדיאל מ-"נו מה, עכשיו חודש שלם ככה זה ייראה?" ל-"בנות, אני צריכה לבטל את שישי, יש ארגנטינה-הולנד". אני לא בטוחה שהוא עשה את זה במודע, אבל זה גרם לי להבין שעם התיווך הנכון, אני יכולה להתעניין כמעט בכל משחק.

אז גברים יקרים, נכון שאנחנו כבר ממש בסוף הטורניר, אבל יהיו עוד טורנירים והם לגמרי יכולים להפוך לחוויה משותפת עם בנות הזוג שלכם. חוץ מזה, יש עוד כמה שעות עד הגמר וזה מספיק זמן כדי לגרום לאישה שלצידך להתעניין במשחק ואפילו להתרגש יחד איתך. בשביל להפיל אותה ברשת (פאוזה להתפעלות ממשחק המילים) אתה פשוט צריך לגרום לה להתאהב. בעיקרון כבר עשית את זה פעם אחת, אבל למקרה שאתה צריך ריענון, קבל:

מה נשים רוצות? קל: שאלנו את האנליטיקס של פורנהאב
"מה זה 'מאמינות לך?' לא": עכשיו האלימות הנשית נחשפת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדים ברבאט בזמן המשחק של מרוקו נגד צרפת בחצי גמר המונדיאל, 14 בדצמבר 2022. רויטרס
אוהדות של מרוקו/רויטרס
  • תן לה ביטחון - הדבר הכי חשוב לאישה בכל היכרות חדשה הוא קודם כל להרגיש בטוחה. לדעת שב-90 הדקות הקרובות לא יאונה לה כל רע: אף אחד לא יצחק עליה כי היא לא יודעת מה זה נבדל ואף אחד לא ישתיק אותה בכל פעם שהיא תשאל שאלה.
  • גרום לה להרגיש שהיא חשובה - אף אחת לא רוצה להרגיש כמו ברירת המחדל שלך, זו שאתה צופה איתה רק בגלל שהחברים שלך לא יכלו להיפגש הערב. תן לה להרגיש רצויה, לקחת חלק בעולם שלך, תכניס אותה לעניינים ותסביר לה מה קורה על המסך.
  • תראה לה שאתה רציני - דבר איתה על השחקנים והקבוצות גם בין המשחקים, אל תשאיר את התקשורת רק ל-90 הדקות על המגרש. תציע לה לראות איתך את המשחק כבר בבוקר או אפילו יום לפני, ולא ברגע האחרון, ותן לה להבין שאתה מוכן להתחייב אליה ולראות איתה טורנירים כל החיים.
  • תייצר חיבור רגשי - חיבור רגשי מייצר עניין והיקשרות, אז אל תפחד לחשוף בפניה רגשות, קשיים וחולשה. של השחקנים, כמובן. ספר לה על השחקן שזוהי עבורו ההזדמנות האחרונה, על היריב שלו שעובר את אחת התקופות הקשות בקריירה, על השוער שנפצע רבע שעה אחרי תחילת המשחק הראשון בטורניר ועל המחליף שלו, שקיבל הזדמנות להוכיח את עצמו על הבמה הגדולה בעולם וחטף 6 שערים.
  • תרשים אותה - כישרון הוא דבר מרשים, אז אל תחשוש להראות לה יכולות וביצועים. של השחקנים, כמובן. שים לב שבהתחלה, היא עלולה לא לשים לב לביצועים שבעיניך היו ממש מרשימים, אבל אל תיתן לזה לבאס אותך. להיפך, תרשה לעצמך להתפעל בקול רם מהביצועים של השחקן שלך. גם אם היא לא חווה את זה כמוך, לפחות היא תדע להעריך את ההשקעה.
  • גרום לה להרגיש טוב עם עצמה - אם אתה מתכוון לצעוד איתה בדרך הזו, אתה עלול לראות גם את הצדדים הפחות יפים שלה. תוך משחק או שניים היא תתחיל לדבר כאילו היא ממש מבינה במשחק (לא חשוב מאיפה אני יודעת), וזה עלול להיות מתיש. ברגעים אלו, זכור למה רצית שהיא תעבור איתך את החוויה הזאת מלכתחילה. זכור את הרגעים התמימים של המשחק הראשון, לפני שהיא התחילה לקלל את השופט ולהפיק צרחות לא ברורות, וזכור שככה נשמעים גם החברים שלך, רק שאיתם פחות כיף לחגוג את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully