צעצועי מין. Wolt,
Wolt

פסטה? סושי? ויברטור? וולט התחילו למשלח אביזרי מין

עודכן לאחרונה: 6.11.2022 / 14:26

משלוחים הפכו לחלק משגרת החיים כבר מזמן, אבל עוד ועוד מוצרים מצטרפים. אין על חווית הישיבה בבית והמתנה מרגשת לדפיקה בדלת של שליח שמגיע עם כל טוב - בולונז, פיצה, או - שירות חדש באפליקציית וולט - ויברטור

אפשר לקבוע שהקורונה שסגרה אותנו בבתים, גרמה לעולם לעבור למשלוחים כצורת הרכישה המועדפת עלינו, ולגמרי ברור למה. משלוח זה הפינוק האולטימטיבי - מה יותר כיף מלשבת על הספה בבית ולהמתין חצי שעה להתגשמות המשאלות הקולינריות שלך?

למרות שלפעמים מפגשים עם שליחים מסוימים יכולים להעביר את התיאבון, ברוב הזמן זה מדהים.
הכל אפשר להזמין - משלוחי מזון מוכן, מן הסתם, בגדים, נעליים, רהיטים - אפילו דברים ששכחת לקנות כמו קרטון חלב וביצי חופש. תכל'ס זה היה רק עניין של זמן עד ששוק אביזרי המין יצטרף לחגיגה באופן רשמי יותר, אבל זה בכל מרגש ודורש הודעה מיוחדת:

לראשונה: אביזרי מין במשלוח מיידי באפליקציית וולט, ואלה הם חמשת המוצרים שהוזמנו הכי הרבה השבוע:

1 - משחק קלפים זוגי
2 - ויברטור יניקה
3 - רוקט פוקט
4 - ביצת אוננות לגבר
5 - שמן להעצמת אורגזמה נשית

צעצועי מין. Wolt,
נראה מעניין? חצי שעה זה אצלך/Wolt

נכון, קשה לדמיין סיטואציה שבה פתאום מתחשק להזמין באופן ספונטני צעצוע מין? (החיים שלנו לא כאלה מעניינים שצורך כזה מתעורר ככה בלי הכנה) אבל בכל זאת יש משהו מרגש בעובדה שאפשר להזמין צעצועי מין באפליקצייה, ולקבל אותם בחצי שעה, כי למה לחכות אם אפשר עכשיו?

חוץ מזה, מסתבר שיש אנשים ספונטניים בישראל, כי מנתונים ראשוניים של הפיילוט שנערך בשבוע האחרון, נראה כי מרבית ההזמנות מחנויות אביזרי המין מתבצעות בשעות הערב, בין 19:00 ל22:00. מעניין.

שתי חנויות אביזרי מין הצטרפו בשלב זה - החנויות 'סקס סטייל' ו'אהבה ותשוקה', שמציעות מגוון אביזרי מין כמו ויברטורים, דילדואים, משחקים זוגיים, אביזרים לגבר, מוצרי אווירה (מוצרי אוירה זה כנראה אזיקים פרוותיים או משהו) וכן חומרי סיכה ואמצעי מניעה והיגיינה. המערכת שמחה לבשר שסקס סטייל הצליחו סוף סוף להיחלץ מהניינטיז ולהגיע לעשור הנכון שבו "סיליקון רפואי" אינו מילה גסה, ולקוות שהחנות האהובה עלינו (סיסטרס) תצטרף גם היא, במהרה בימינו אמן.

צעצועי מין. Wolt,
שתי חנויות הצטרפו כבר/Wolt

קטגוריית אביזרי המין פועלת במדינות נוספות בהן פועלת Wolt ונחשבת לפופולרית במיוחד בזכות המשלוח המיידי וחווית הלקוח המתקדמת שמאפשרת משלוח ללא מפגש עם השליח. בין המדינות: פינלנד, אסטוניה, דנמרק, יוון, צ'כיה, לטביה, קפריסין ועוד. בישראל גם, אבל בנתיים רק באיזורים תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

בנתיים. נראה מה לשר החינוך החדש יהיה להגיד על זה.

הצטרפות החנויות לפלטפורמה מאפשרת רכישה מיידית ודיסקרטית של אביזרי מין ללא צורך ללכת פיזית לחנות וללא מפגש עם השליח, עם פיצ'ר ה'משלוח מחוץ לדלת' שמציעה Wolt. גם בעבר היה אפשר להזמין צעצועי מין במשלוח, אבל התהליך היה איטי יותר וכלל שיחות טלפון והתעסקות עם שליחים שלא הבינו באיזו כניסה את גרה ושכחו את הקוד. כדי למנוע אי נעימויות עם השכנים, אנחנו רוצות להציע שכלול נוסף להשארת המשלוח ליד הדלת - אריזה אטומה ונטולת לוגו, אם אפשר. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully