יעל מורוזוב "הקבוצה". צילום טל גבעוני, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/צילום טל גבעוני

"לשנינו מגיע צל"ש על השבוע הזה" כוכבת הקבוצה פותחת הכל

9.12.2022 / 11:30

התאהבתם פעם במישהו לפי שראית אותו? הפורמט של התוכנית "הקבוצה" מבוסס על ההנחה שכן - מספיקה השיחה כדי לפתח רגשות. השאלה היא מה עושים כשכל מה שהרגשת מתנפץ לך בפנים כשאת לבד על אי בסיישל. יעל מורוזוב לא מתחרטת על כלום

יעל חושפת את עברה/קשת 12 "הקבוצה"

הפריים המושלם של יעל מורוזוב, בת 28, משתתפת בולטת בתוכנית "הקבוצה", לבושה בלבן, בביתה הלבן, ובשיערה הבלונדיני הגולש, מרמזת מעט על אישיותה. רגישה, פרפקציוניסטית, ולפחות לפי שפת הגוף שלה בראיון הוידאו, קצת שומרת על עצמה. בפרקים האחרונים אנחנו חווים יחד איתה (ועם שי) את הדייט השני האוקוורד ביותר בעולם - רק שהוא נמשך שבוע שלם ואין לאף מהם מקום לברוח אליו.

במסגרת ההפקה הם נשלחו למקום מבודד (אני רוצה להגיד סיישל), שם הם פוגשים לראשונה את בן או בת הזוג שבחרו על סמך כמה הודעות קוליות ואינפורמציה בסיסית. חוסר הכימיה המוחלט של יעל ושי ניכר כבר במפגש הראשוני, והפיצוץ לא איחר להגיע, ואת סוף הסיפור נראה בשבת בקשת 12. כמו הרבה צופים אחרים, גם אני לא לגמרי הבנתי מה קורה ביניהם, ובעיקר מה קורה בראש של יעל:

יעל מורוזוב "הקבוצה". קשת 12, צילום מסך
מה קורה בראש שלה? יעל ושי ביום טוב/צילום מסך, קשת 12

אז למה בכית ביום ההוא?
"וואו, זה היה יום אינטנסיבי. בכל התקופה הזאת - זה היה היום הכי מאתגר שלי. תחשבי שאת עם בנאדם לבד, ואין כמעט תקשורת. זה קושי" היא נזכרת "ואז גם היה את הפיצוץ על היוגה. בגדול, מאד הרגשתי שהוא דוחק אותי לפינה שבה אני נאלצת להגיד 'לא' כל הזמן - למה שלא תנסה בדרך אחרת? אם אני אומרת לך למשל שאני לא אוכלת ארוחת בוקר, למה לשאול אותי אם אני רוצה לאכול במקום להציע - סתם - לעשות לי קפה. הייתי אומרת לו כן, בטח, בשמחה, ומצטרפת. הוא לא באמת הבין אותי, וזה ביאס אותי. התנפצה לי איזו אשלייה. שאני אגיע לכאן, ויהיה איזה לאב סטורי. דמיינתי את זה אחרת פשוט."

זה הרגיש לך מאולץ?
"בטח שהרגיש לי מאולץ. היתה לנו גם שיחה על זה. אני אומרת לבן אדם - 'מה מפחיד אותך?' והוא אומר שכלום לא מפחיד אותו וכלום לא פוגע בו. הרגשתי שאני מאד מנסה להיפתח ואצלו תמיד פוקר פייס - הכל קול, הכל טוב, אומר לי את הדברים הנכונים כדי לסמן וי (טכני) - ובסוף - לא רואה אותי. רציתי מאד שהוא יראה אותי."

תנחומינו רונאלדו: הפכת מכדורגלן-על לאישה בגיל הבלות
לבן מ"חתונמי יש חברה חדשה. נחשו מה המידה שלה

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יעל מורוזוב "הקבוצה". קשת 12, צילום מסך
יעל מורוזוב "הקבוצה"/צילום מסך, קשת 12

התחושה ששי לא רואה את יעל ורוב הזמן לא ממש מבין מה לא בסדר היתה מאד נוכחת גם עבור הצופים, אבל התגובות ברשתות דווקא הזדהו יותר איתו. כמו במקרה של שירי ולירן (חתונמי), הכעס הופנה כלפי יעל, שכונתה "קרה" ו"רעה". היא לא מסכימה איתם.

"כשהייתי יותר צעירה מאד ניסיתי להיות משהו שאני לא, ולזרום בכוח. מאז פשוט הבנתי שלוקח לי קצת יותר זמן להיפתח אבל זה שווה את זה בסוף. אני לא רואה בזה בעיה. דווקא כשצפיתי בימים בבית לא התבאסתי על עצמי בכלל. הייתי מרוחקת, נכון. אם עלה לי קושי - שיתפתי בקושי הזה. אם הייתי קלילה, אז גם טוב, וזה הכל."

מתחרטת שהלכת?
"אני חייבת להגיד שעם כל הקושי שנוצר שם אני לא מתחרטת. לא הייתי בוחרת משהו אחר. ברור שבאתי והכי ציפיתי שיהיה לאב סטורי, אבל באתי גם בשביל הדרך שלי. הגעתי מנקודה של פגיעה מאד קשה באמון וכשהתחלתי סוג של להחלים ולהרגיש שאני מוכנה להתמודד עם זהֿ, ולשים את הלב שלי על השולחן. בכל פעם כשזה הגיע אלי תפסתי רגליים קרות, ופה היתרון היה שאין לי לאן לברוח."

ואכן לברוח היא רצתה - פעם האוכל, פעם הדולפין - התנגשויות קטנות אך מהותיות ליוו את יעל ושי מהרגע שנפגשו - לא משנה כמה הוא ניסה להתקרב בדרכו וכמה היא ניסתה לנשום עמוק, משהו שם פשוט לא הקליק.

יעל מורוזוב "הקבוצה". צילום טל גבעוני, באדיבות המצולמים
לא הקליק. יעל מורוזוב/באדיבות המצולמים, צילום טל גבעוני

ברור לך שיצאת ה'בלתי' של התוכנית, כן?
"באמת? אני לא תופסת את זה ככה בכלל. אני חושבת ששנינו אחלה אנשים, באמת. פשוט התקשורת ביננו בשני תדרים אחרים. אני דווקא מאד שלמה עם כל מה שעשיתי ואיך שעשיתי. הייתי נאמנה לעצמי ולמה שהרגשתי באותו הרגע. פעם, כשהייתי יוצאת עם מישהו, מרוב הפנטזיה הייתי משליכה עליו את כל החלומות ואת כל הפנטזיות שלי, בלי לתת לו רגע להראות לי מיהו, ואם התקשורת בינינו יכולה להתקיים. עם שי לא חזרתי על הדפוס הזה."

יש לך בעיות אמון?
"האמת שבדיוק שמעתי פודקאסט שקשור לנושא. תמיד נתתי יותר משקל לבגידה שעברתי, ולא לעובדה שלא גדלתי עם אבא - תראי, באתי מבית של הורים גרושים, לא גדלתי עם אבא. אמא שלי עשתה הכל לבד, ואני תופסת ממנה הכי חזקה שיש. ואז הבנתי שזה קשור לשני הדברים, בשניהם יש תחושה של נטישה. תחושה שלא רואים אותי."

האח הגדול פינת חתונמי: האם אפשר להתאהב בלי להיפגש?
"בן זוגי זרק אותי כשגילה עם כמה גברים שכבתי לפניו". וידוי

יעל מורוזוב "הקבוצה". קשת 12, צילום מסך
יעל מורוזוב "הקבוצה"/צילום מסך, קשת 12

בדיוק ההרגשה שהיתה לך עם שי...
"נכון, ואני עובדת על זה. כל אחד עושה מבחנים בצורה כזאת או אחרת, אם הקשר מתאים או לא. אבל אני חושבת שפגיעה או לא, אני רוצה שאדם שאני יושבת מולו, ולא רק בפן הרומנטי - יקשיב לי. אם מישהו מנסה לסכם אותי, חושב שהוא מבין לפני שהסברתי וקוטע אותי בלי להקשיב עד הסוף, זו בעיה, כי פרטנר צריך להיות קשוב. אז כן, אני מרגישה שהוא לא רואה אותי. אני ספציפית רגישה לזה."

יכול להיות שגם הוא הרגיש שלא רואים אותו?
"חכמת הבדיעבד זו חוכמה יפה" היא צוחקת "אבל באותו רגע, את חבלי שהצלה שיכולתי לתת לו, נתתי לו. לשנינו היה קשה מאד. כששני אנשים לא מתקשרים טוב מספיק ולא מצליחים להבין את הצרכים אחת של השני... וואלה, לשנינו מגיע צל"ש על השבוע הזה. באמת."

בדיעבד- להכיר מישהו לפני שאת רואה אותו, אפשרי?
"אני מאמינה בזה מאד. זה לגמרי אפשרי. זה לא נפל על מראה בכלל מבחינתי. שי נראה טוב בעיני. מדובר כאן נטו בתקשורת שלא צלחה. "

אם רק היה לנו שקל על כל פעם שזה קרה לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully