אמיליה דונה. emilyadonna, צילום מסך
צילום מסך/emilyadonna

"מטרידים אותי בכל יום": הדוגמנית חשפה מדוע זה קשה להיות יפה

24.1.2023 / 0:03

אמילי אדונה היא דוגמנית יפהפיה אבל גם אשת קריירה ובסרטון שהיא העלתה לטיקטוק היא הסבירה כמה חסרונות יש במראה שלה: "אנשים שופטים אותי לפי המראה, פספסתי הזדמנויות עסקיות כי אני יפה מדי. זה מעייף ומתיש". וגם: מה היא עשתה כדי לפגוע ביופי שלה

דוגמנית חושפת את החסרונות של להיות אישה יפה/emilyadonna

מי מאיתנו לא רוצה להיות יפה? ובכן, מסתבר שזה יכול להיות גם מאוד מעייף ומתיש. כך לפחות טוענת אמילי אדונה, דוגמנית יפהפיה ואשת עסקים ש"נמאס לה להיות יפה" כי מעירים לה על המראה שלה כל הזמן. היא אומנם מודה שהיא הרוויחה הרבה דברים בזכות המראה, אבל יש לה עוד הרבה איכויות חוץ מהיופי שלה.

"היופי זה יתרון, אני לא כאן כדי להכחיש את זה", אמרה אמילי במונולוג שלה בטיקטוק, "אבל יש בזה הרבה חסרונות. בכל מקום עבודה שהייתי בעבר הוטרדתי. נדיר מאוד שהייתי במצב חברתי שבו לא הוטרדתי. אנשים לא שואלים אותי לפני שהם נוגעים בי בפומבי, אפילו במקומות אינטימיים באופן יומיומי. פעם אחת פספסתי הזדמנות עסקית כי אמרו לי שאני יפה וצעירה מדי. הם סברו שזה יסיח את הדעת של עובדים אחרים בתעשייה".

סרטון התלונה שלה

היא לה היחידה שהתלוננה
צעירה מובטלת מעצבנת את הרשת: "להיות יפה זו דאגה מספקת"
"אין לי חבר כי אני יפה מדי": דוגמנית פלייבוי בווידוי שעורר שנאה

אמילי, שחיה בקליפורניה, טוענת שהיא הבחינה בהבדל עצום באופן שבו זרים מתייחסים אליה כשהיא מתלבשת יפה ומתאפרת לעומת איך שמתייחסים אליה כשהיא נראית יותר ב"קז'ואל". היא הסבירה שבגלל המראה שלה, הרבה אנשים חושבים שהם זכאים שהיא תקדיש להם זמן ושהיא מרגישה שגברים רבים תופסים אותה כאובייקט מיני.

עוד מסכנה

הדוגמנית טוענת: העיפו אותי מטינדר בגלל שאני נראית טוב מדי

לכתבה המלאה
@emilyadonnaa Replying to @marinadurlin ♬ original sound - Em
@emilyadonnaa Replying to @jillle10 ♬ original sound - Em

"כשאני לובשת בגדים רגילים אנשים לא נוגעים בי, הם לא מרגישים שמותר להם. אנשים אומרים 'טוב, היא דוגמנית אז אני רגילה לתשומת הלב הזו. חוויתי מלא חוויות שליליות ואנשים אומרים לי 'טוב, את כל כך יפה. את צריכה להיזהר. מה לבשת? היית נחמדה מדי?'. זה החלק שאני לא אוהבת. אני צריכה לצאת החוצה ולהרגיש מוגנת".

בסרטון נוסף היא שיתפה את תסכולה מכך שנמאס לה להיות יפה. "ניקבתי את הפנים ושמתי עגילים, עשיתי קעקועים בידיים שנועדו להרוס יופי. זו לא תמיד זכות להיות יפה". התגובות היו חלוקות, חלק מהגולשות הבינו את אמילי וחלק לעגו לה על כך שהיא מתלוננת על הזכות להיות יפה. מה אתן חושבות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully