מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

ה"דוקו" של הארי ומייגן הוא בעצם מדריך לזוגיות הגנרית בעולם

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 11:55

הסדרה הדוקומנטרית של מייגן מרקל שחקנית ,חליפות" לשעבר ובעלה הטרי, הנסיך הארי, שנויה במחלוקת מכמה סיבות. מייגן מואשמת תדיר במניפולטיביות וחוסר אותנטיות, והממלכה המאוחדת מתייחסת אליה כאל עד עוין. ג'ני דנסון דווקא חושבת שהם חמודים

Harry & Meghan _ Official Teaser/Netflix

כולם מדברים על הסדרה הדוקומנטרית החדשה של הארי ומייגן. כרגע קיבלנו שלושה פרקים בהם אנחנו זוכים לקבל הצצה מעוצבת לזוגיות שלהם, לשמוע את הצד שלה בנוגע לבלאגן עם אבא שלה ואחותה החורגת, אינסוף תלונות על התקשורת, הפפראצי ובית המלוכה ובעיקר הרבה מאוד צילומים מחמיאים של מייגן וסיפורים על הקריירה, העבודה הפילונטרופית ורשימת ההצלחות המסחררת שלה טרום הארי.

אבל מה שאני ראיתי זה בעיקר גבר מאוד מאוהב שמקבל המון חום ואהבה מהאישה שאיתו. נכון, היא נראית מאופקת ומחושבת יותר, והוא בעיקר נראה זורם (ומאוהב, כבר אמרתי?), אבל בסך הכל הם נראים כמו זוג חביב שנאלץ להתמודד עם המון קשיים שחיברו ביניהם אפילו יותר - ובין אם אנחנו אוהבים את מייגן או שהיא מעבירה בנו גל של עצבים, אי אפשר להתווכח עם החיבור שיש בין השניים.

בדרך אפשר לראות גם עד כמה מייגן, במודע או לא, עשתה את כל הצעדים הנכונים שככל הנראה הביאו את הארי להתאהב בה מעל הראש - מכירות את רשימות ה"אל תעשי" בדייטים או בזוגיות? אז מייגן חד משמעית יכולה להעביר שיעורים באיך כן להתנהג כדי לסחרר כל גבר - ואם גם אתן רוצות, אז אספתי כמה מהדברים שהיא עשתה בתחילת הקשר שלהם שככל הנראה היו צעדים משמעותיים בדרך שלה לארמון:

היא לקחה את הזמן
מסתבר שהארי ומייגן התחילו מהאינסטגרם. הוא ראה וידיאו שלה אצל חברה משותפת כשהיא עם פילטר של אוזני כלב, שאל מי זאת, והחברה דאגה לעשות את הקישור. אבל בגילל שמייגן היתה בארה"ב והוא באנגליה ובאפריקה, השניים בעיקר דיברו בהודעות ועשו פייסטיים עד שכמה חודשים לאחר מכן מייגן היתה בלונדון והשניים קבעו להיפגש, ונחשו מה - הדייט הלך מעולה. מצב די צפוי בהתחשב בעובדה שהם כבר הרגישו בנוח אחד עם השניה, הבינו שיש ביניהם כימיה ובעיקר לקחו את הזמן להכיר ולבנות את ההתרגשות והמשיכה. בערך כמו "הקבוצה" רק בלי מדפים של איקאה ברקע. גם אחרי המפגש ביניהם מייגן חזרה לארה"ב והשניים המשיכו להיות בקשר יומיומי, כך שהמשיכה רק הלכה ונבנתה. זה לא אומר שצריך לעשות הפסקות של שבועות בין מפגש למפגש, אבל שיחות ארוכות עוזרות לבנות אינטימיות ולייצר חיבור עמוק יותר שמתעלה מעל הפיזיות, וזה ללא ספק תורם.

היא סיימה את הדייט מוקדם
למרות שהם דיברו כבר תקופה ולמרות שמדובר בנסיך - מייגן מספרת שהיא עזבה את הדייט אחרי שעה כי היו לה תוכניות עם חברות. מכירות את כל הגורואים לזוגיות שאומרות שאסור לתת לגבר לנהל לך את הלו"ז, שאת לא צריכה לשנות תוכניות עבורו ולהתאים את עצמך אליו, ושגבר שרוצה אותך לעולם לא יפסיק לרצות רק כי את עסוקה? אז זה בדיוק מה שמייגן עשתה. נסיך או לא, היא נתנה לו להבין שהוא לא מרכז העולם שלה ושהוא יצטרך לעבוד בשביל להיות איתה. עובדה, בפעם הבאה שהם נפגשו מייגן מספרת שהיא איחרה והרגישה ממש לא נעים בגלל זה, והארי, מצידו, אומר שמבחינתו היא יכלה לאחר גם בשעה, כי הוא לא התכוון לזוז לשום מקום, ולא היה סיכוי שהוא יפספס את ההזדמנות לראות אותה.

רוצה לדעת איך לא עושים זוגיות?
"לשנינו מגיע צל"ש על השבוע הזה" כוכבת הקבוצה פותחת הכל
"בן זוגי זרק אותי כשגילה עם כמה גברים שכבתי לפניו"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

היא לקחה יוזמה
למרות שהיא עזבה מוקדם, מייגן מספרת שבאותו ערב היא התקשרה להארי, סיפרה לו שהיא נהנתה והציעה לו להיפגש כבר למחרת כי זה היה הערב האחרון שלה בלונדון - מהלך אמיץ, ללא ספק, ובעיקר כזה שגרם לו להתלהב ממנה אפילו יותר. מצד אחד היא היתה עצמאית ולא מושגת ומצד שני, לא פחדה לעשות מהלכים, ותשאלו כל גבר - הם מתים על נשים אמיצות.

היא דאגה להיפגש באופן קבוע
מערכת היחסים של השניים התנהלה בשלט רחוק ובעיקר מתחת לרדאר, אבל ברגע ששניהם הבינו שמדובר במשהו רציני מייגן הציבה עובדה וקבעה שלא יעברו שבועיים בלי שהשניים יתראו. הארי סיפר שהוא לא הבין איך זה יהיה אפשרי מבחינתם, בגלל הלו"ז המטורף של שניהם, ומייגן מצידה אמרה שהיא הבינה שהיא זו שתצטרך לטוס יותר אליו, כי היא עדיין יכלה פשוט לעלות על טיסה ולהגיע ללונדון באופן אנוננימי לחלוטין, אבל עובדה שהשניים האלו הצליחו להחזיק מעמד בצורה הזו במשך כה חודשים עד שהזוגיות התפרסמה. והיי, אם הוא יכול לפנות זמן כדי להיפגש איתה כשהוא מנווט בין פפראצי שעוקב אחריו 24/7, התחייבויות של הארמון וביקורים קבועים באפריקה, אולי כולנו צריכות להפסיק לחפש תירוצים כמו "הוא בטח ממש עסוק בעבודה" או "נפל לו הטלפון לאסלה" עבור ההוא שמשאיר שלנו בלי וי כחול.

לבן מחתונמי יש חברה חדשה. הם מאוהבים, היא לא מידה 44
"יש בתוכי ביצים של גבר": ה"אינטרסקסית" חשפה איך נראים חיי המין שלה

היא נתנה לו להרגיש שהיא סומכת עליו
אחרי המפגש הראשון בין השניים מייגן טסה לצלם את התוכנית SUITS והארי טס להתנדב באפריקה. עברו כמה שבועות בהם השניים לא יכלו להיפגש. בשלב מסוים לשניהם היה שבוע חופש, אבל הארי היה באפריקה, באמצע המדבר, והתגורר באוהל. הוא לא יכל לעזוב ולא ציפה שמייגן תגיע אליו. היא, מצידה, סיפרה שכשהוא הציע לה לבוא להתגורר איתו באוהל במשך שבוע, בלי מראות או רהיטים או כל דבר אחר שמזכיר את רמת החיים בבבקינגהם, ואחרי שהם בסך הכל נפגשו לכמה שעות, היא בעיקר נלחצה מכך שהיא תהיה במקום בו לא יהיה להם ספייס אחד מהשניה (וגם לא קליטה סלולרית). אבל היא סמכה עליו, והגיעה אליו, מהלך שהפתיע והרשים אותו, ובעיקר גרם לו להרגיש שהיא סומכת עליו בעיניים עצומות ומתמסרת אליו ולחיים שלו. הם גם סיפרו שבאחד הלילות הם שמעו רעש מחוץ לאוהל וגילו שמדובר בפיל שאוכל עלים לידם.

מייגן נבהלה וכשהארי הרגיע אותה ואמר לה שהוא יגן עליה - היא אמרה לו שהיא סומכת עליו. עכשיו בואו - כולנו מבינים שאם הפיל (שהוא אגב חיה הרבה יותר תוקפנית ממה שחושבים) היה מחליט לתקוף את השניים הטייטל של הארי ממש לא היה עוזר לו, אבל העובדה שהיא אפשרה לו להרגיש חזק, ונתנה לו תחושה שהיא בוטחת בו גם עם החיים שלה, היא תחושה שגברים חולמים עליה. מדובר אגב במצב שחוזר על עצמו בזוגיות שלהם - היא התמסרה כשהפפראצי התחילו להשתלט לה על החיים ואמרה לו שהיא סומכת עליו לנווט את הזוגיות שלהם והחיים שלהם למקום בטוח, סמכה עליו כשהוא הביא אותה לאירועים ובעיקר גרמה לו להרגיש כמו סופרמן, שזה, גם בשביל נסיך, תחושה שקשה לוותר עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully