זונ בוגד נתפס באמצע סקס. Roman Samborskyi, ShutterStock
ShutterStock/Roman Samborskyi

"תפסתי על חם את החבר שלי מענג את החברה הכי טובה שלי - והם אמרו שאני מפריעה להם"

30.12.2022 / 0:01

בחורה בשם ג'יין חשפה את סיפור הבגידה הכואב שלה ("הם צחקו כשנכנסתי לחדר וביקשו שאצא ואסגור את הדלת כדי שהם יסיימו את העניינים שלהם") ונתנה טיפים לנשים אחרות: "אם הגבר שלך רוצה רק סקס, זה הופך להיות משעמם ולא מכבד"

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בגידה היא תמיד דבר כואב, אבל את מה שבחורה בשם ג'יין חוותה קשה מאוד לעכל. היא מספרת שיום אחד היא חזרה מוקדם הביתה מאירוע של העבודה ומצאה בבית שלה ושל בן זוגה בגדים של אישה זרוקים על הרצפה. היא פרצה מיד לחדר השינה וראתה את חבר שלה עירום ומענג את "החברה הכי טובה שלה". היא צרחה כשנחשפה למחזה הזה, אבל הם ממש לא התרגשו. "הם צחקו וביקשו ממני לסגור את הדלת, בזמן שהם 'גומרים'", היא חשפה.

"לקחתי את התיק שלי ועזבתי. ועכשיו האקס שלי וחברה שלי לשעבר גרים ביחד בדירה שאני עיצבתי ואהבתי", היא סיפרה לדיילי סטאר. מה עוד יותר עצוב בסיפור הזה? שחברים נוספים של ג'יין הודו שהם ידעו על הרומן הזה כבר חודשים, אבל לא סיפרו לה. בפוסט שכתבה ברשת היא ניסתה לעודד את עצמה: "תתאבלי על סיום היחסים שלך ותתאוששי. אל תתני לזה לפגוע בביטחון שלך. יש חיים מעבר לבחור הזה ולחברה הזו. הצורה הטובה ביותר של הנקמה שלך תהיה הצלחה".

גבר מעניק מין אוראלי לאישה במיטה. TORWAISTUDIO, ShutterStock
"הם צחקו וביקשו ממני לסגור את הדלת, בזמן שהם 'גומרים'"/ShutterStock, TORWAISTUDIO

עוד נשים שנבגדו
גילתה שהחבר שלה בוגד בה - בגלל מה שעשה במיטה

גבר שנתפס בוגד ספג את הנקמה האולטימטיבית: "זה כמו בסרטים"

תיעדה את בעלה בוגד עם חברתה הטובה - וזה נגמר במכות


לאחר מכן ג'יין הסבירה שהיא חששה מכך שהיחסים עם החבר הזה ייגמרו בצורה לא טובה, כל עוד לא יתרחשו כמה שינויים בזוגיות. היא התלוננה שהוא רק רצה לשכב איתה ולא מעבר לכך. "יותר מדי סקס הופך להיות משעמם ומעליב. אם הוא לא יכול לראות שיש בזוגיות דברים מעבר לסקס, אז כנראה שהוא חייב להוציא את הראש שלו מתחת לכרית".

היא נתנה טיפים לנשים אחרות וכתבה: "את והוא צריכים לקבוע הסכם לגבי חיי המין שלכם. אם את חושבת שהוא מגזים ורוצה יותר מדי סקס - אז תדברי איתו מחוץ לחדר השינה על הרגשות שלך. יש זוגות שיש להם ממש חוזה לגבי סקס. הם מסכמים על לעשות סקס בימים מסויימים, ככה הגברים יבינו איפה הם עומדים".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully