ג'נה אורטגה, "וונסדיי". Matthias Clamer/Netflix,
Matthias Clamer/Netflix

שחור, אפל, סקסי: גילינו מהו הליפסטיק המסתורי של וונסדיי אדמס

29.12.2022 / 15:37

וונסדיי אדמס היא טינאייג'רית בעלת נטיות אפלות, שנשלחת לפנימייה לנוער בעל כוחות מיוחדים. פלטת הצבעים שלה היא שחור על שחור, והיא לא מחייכת אף פעם - הלוקים הערפדיים שלה עשו לנו חשק להתאפר, וככה עושים את זה נכון. איפור, שיער, ואאוטפיט

וונסדיי אדמס היא טינאייג'רית, בתם של הזוג אדמס, ומי שראה את הסרט המקורי שעליו מבוססת הסדרה, יודע להעריך את הדמיון הגדול של המלוהקים החדשים לאלה הוותיקים (למרות שאת אנג'ליקה יוסטון אי אפשר באמת להחליף). וונסדיי נשלחת לפנימייה לחריגים, כלומר אנשים בעלי כוחות על טבעיים, ופוצחת בחקירה של תעלומה מסתורית מהתקפוה שבה הוריה למדו באותו בית ספר.

מעבר לאפקט הנוסטלגי של היצירה, היא מחזירה את הלוק הערפדי של שנות ה-2000, בםפורמט מעודכן יותר, כזה שיכול לעבור אפילו בישראל, חורף 2023. ביקשנו מעידן בר שליט מנהל הדרכה ומאפר ראשי של בובי בראון וסמאשבוקס בישראל, וממעצב השיער איתן יהושוע, להדגים לנו על עדי שרון (לחני שלום ייצוג אומנים) איך עושים את זה נכון - איפור, שיער, ואאוטפיט

וונזדיי. איה זך,
קונספט וצילום: איה זך, סטיילינג: גילי ששון, איפור: שי אלבז, שיער: איתן יהושוע/איה זך

נתחיל בזה שביררנו, והגוון המדוייק של צבע הליפסטיק שבו מאופרת השחקנית בצילומים הוא גוון של MAC, עיפרון שפתיים בגוון שזיף מושחר - NIGHTMOTH. כדי ליצור את המראה המדוייק, לפי קוסמופוליטן, מושחים שכבה של ליפ באלם על גב היד, ומשלבים עם העיפרון, שגם ככה הוא יחסית רך. השיךוב הזה גורם לשפתיים להיראות טבעיות, כאילו הצבע שלהן פשוט כהה יותר, ובונוס נוסף הוא ששכבה דקה של עיפרון היא גם מאד עמידה. אופציה נוספת שכבר כוללת בתוכה את הרכות של הליפ באלם, היא Black honey, של קליניק.

עוד ביוטי? קבלו
כשעינב בובליל חשפה בטן מושלמת מיד רצינו גם כזאת - יצאנו לברר איך
בוקר ציח וצח: המכשירים המרימים ביותר בשוק, למה וכמה
לא מושלם, אבל קרוב לזה: דייסון אייר-ראפ מולטי סטיילר המשודרג
יפה שלא כדרך הצבע: הטרנד העל זמני חוזר לכבוד החורף

וונזדיי. איה זך,
קונספט וצילום: איה זך, סטיילינג: גילי ששון, איפור: שי אלבז, שיער: איתן יהושוע/איה זך

לוק איפור
red carpet, זוהר, סקסי, כזה שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים: מייקאפ פרשי עם הצללות עדינות וסומק קרמי (שמקפיץ את הרעננות ומצטלם מדהים). את העיניים נצבע בצללית מבריקה בגוונים קרים אפרפרים בשילוב עיפרון שחור מעושן על קו הריסים החיצוני בכדי ליצור הדגשה. בשפתיים נשתמש בשפתון אדום ומעליו גלוס מבריק (כן כן, הגלוסים חזרו לאופנה ובגדול).

מוצרים ליצירת הלוק:
ברונזר של בובי בראון בגוון stonestreet
סומק קרמי pot rouge של בובי בראון בגוון fresh melon
צללית סטיק של בובי בראון mica
עיפרון שחור של סמאשבוקס בגוון fishnet
שפתון אדום של מאק - rubby woo
וגלוס שקוף של מאק

לוק שיער
נבריש את השיער וניצור שביל מדויק באמצע. באמצעות ג'ל פסיול של אינדולה או ספריי ג'ל ניצור קוקו מתוח ונסרק אותו במסרק צפוף. את הקוקו נאסוף ל"גולגול" ונסיים בסיכות להדק את השערות הקצרות. נסיים בספריי לק חזק וספריי פיניש ליצירת מראה מהודק, מבריק ושמחזיק מעמד לאורך זמן.

שמלה וחגורה: Arketa
עגילים: אוסף פרטי קיילי ארמא
שרשרת: אספנות וינטג' גילי ששון

וונזדיי. איה זך,
קונספט וצילום: איה זך, סטיילינג: גילי ששון, איפור: שי אלבז, שיער: איתן יהושוע/איה זך

לוק איפור
הלוק הנקי, הפנים נשארות "נקיות" מאיפור ורק השפתיים מקבלות הדגשה. נשמור על מייקאפ קליל עם הצללות עדינות, נגיעה קלה של סומק ושל מסקרה, ובשפתיים נשתמש בתוחם או בשפתון מאט.

מוצרים ליצירת הלוק:
פלטת cali contour של סמאשבוקס.
מסקרה
שפתון cocoa בובי בראון

לוק שיער
עושים פן בסיס טוב, שזה הכי חשוב, כשלב התחלתי, לכל תסרוקת טובה. בשלב השני נכניס גלים גדולים באמצעות בייביליס, ונחזק עם ספריי טקסטורה של ACT NOW. ננער ו"נלכלך" את השיער עם אבקת נפח ולבסוף ניצור "מעיכות" במי מלח.

חליפת קטיפה: אוטנטיקו סיגל אפוד
עגילים: יבואנית תכשיטי וינטג' בתיה אלמגור
מחוך, צמידים ושרשרת: אספנות וינטג' גילי ששון
טבעת: Arketa

וונזדיי. איה זך,
קונספט וצילום: איה זך, סטיילינג: גילי ששון, איפור: שי אלבז, שיער: איתן יהושוע/איה זך

לוק איפור
לוק קלאסי וטיימלס שתמיד נשאר באופנה של שפתון כהה וחורפי עם אייליינר חתולי עדין. בכדי ליצור הלוק הזה חשוב לזכור שהסקין נשאר נקי, נטול צבעים (אז הפעם נוותר על הסומק או הטינט שכל כך התרגלנו אליו במהלך הקיץ) ונשתמש יותר בברונזרים וקונטורים בכדי לפסל קלות את עצמות הלחיים. את העיניים נקשט עם צללית בהירה בגוון מאט וליינר חתולי. לקינוח שפתון בגוון חום בורדו כהה וחורפי.

מוצרים להשגת המראה:
פלטת cali contour של במאשבוקס ליצירת הצללות וקונטורינג
ליינר ג'ל של בובי בראון (אפילו אדל משתמשת בו, ואם הוא טוב לאדל הוא כנראה טוב לכולן)
תוחם chocolate של בובי בראון על כל השפה.

לוק שיער
השיער כבר מוכן עם בסיס גלי ומלא נפח, בשלב הזה נוסיף עוד גובה באמצעות אבקת נפח של אינדולה באזור הקודקוד. נעשה "טיזינג" באמצעות סירוק השיער במסרק "נגד הכיוון" ולכיוון הקודקוד. ניצור קוקו נמוך ונשאיר קצוות שיער ללפף על גבי הגומיה, על מנת להסתירה. נוסיף ספריי טקסטורה לזנב הסוס ליצירת מראה מלא. לסיום, נוציא שתי קצוות שיער מצדי הפנים, לקבלת מראה מרושל ולא מתאמץ.

חולצה, מכנסיים, טבעת: אספנות וינטג' גילי ששון
טופ רצועות גומי: Arketa
כפפות: אוסף פרטי קיילי ארמא
עגילים: יבואנית תכשיטי וינטג' בתיה אלמגור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully