אמילי בפריז. Netflix,
Netflix

הטעות של אמילי בפריז: למה לבחור באלפי ולא בגבריאל?

28.12.2022 / 14:03

אמילי בפריז בעונה השלישית שונה בהרבה משתי העונות הקודמות - בגדים יפים, הצלחות מטאוריות, וכמובן, המציאות של כל אישה בעולם - שני גברים שווים ולוהטים שרבים עלייך. הפרק האחרון מסתיים בסימן שאלה - אלפי או גבריאל - במי אתן הייתן בוחרות?

טריילר לעונה 3 של "אמילי בפריז"/נטפליקס

קבלו ספויילר: בעונה החדשה של אמילי בפריז אמילי ממשיכה להסתובב בפריז, לקבל שבחים והתפעלות על קמפיינים גנריים לאינסטגרם וללבוש בגדים שאף אחד לא לובש בפריז, אבל הפעם זה ממש שונה כי יש לה פוני. מה שלא השתנה, ממש כמו בעונות הקודמות, הוא הטעם שלה בגברים - שנשאר משובח כמובן, עם נטיה חזקה לעבר גברים שרובנו רואות רק בחלומות שלנו. הפעם היא נמצאת במרכזו של משולש רומנטי ובעיקר מזגזגת בין מערכת היחסים שלה עם אלפי לבין הערגה הבלתי אפשרית שלה לגבריאל.

אם תשאלו אותי - אין כאן שאלה בכלל. כל אישה שמחפשת מערכת יחסים בריאה תבחר באלפי, אבל אמילי ממש לא מחפשת מערכת יחסים בריאה, ומעדיפה בכל פעם לקפוץ למיטה החולה של שף גבריאל. רוצים לדעת למה אמילי טועה בבחירה שלה, ולמה אלפי הוא ללא ספק הבחירה הנכונה? בבקשה:

אמילי בפריז. Netflix,
אמילי בפריז/Netflix

את מי הייתן בוחרות?

גבריאל. דרמות ואוכל זה מושלם
אלפי. תמיד לבחור במי שאוהב אותך יותר
970 משתתפים

נאמנות
אמילי היא תמיד האישה היחידה בחייו של אלפי - בין אם יש סביבו נשים אחרות או לא, בין אם העבודה קוראת לו או שיש לו משחק כדורגל, הוא תמיד יבחר בה מעל לכל דבר אחר, וכשמעמידים את הנאמנות הזאת מול גבריאל, שמשתכר ופולט שהוא אוהב אותה אבל אוהב גם את קמיל, קצת קשה הבין מה עושה לה את זה בשף האומלל-אך-מאוד-חתיך. בכלל, אם יש משהו שכולם מתעלמים ממנו בתוכנית הזאת הוא העובדה שגבריאל הוא גבר בוגדני שמתנהג בצורה לא ראויה באופן סיסטמטי, ואל תנסו לשכנע אותי שזה בסדר כי מערכת היחסים שלו עם קמיל רקובה ובנויה על בעיות אמון, כי גבר נאמן מלכתחילה לא היה נכנס למקום כזה, ובטח לא בוחר להישאר שם כשהוא אוהב אישה אחרת.

הקרבה
כל מי שאנחנו פוגשים בעולמה של אמילי מעמיד את העבודה שלו לפני כל דבר אחר - כולם שאפתנים, נשואים לעבודות שלהם, מטפסים מעלה, ובעיקר רוצים להצליח ולהוכיח את עצמם. ועדיין, אלפי לא מפחד לשנות את כל מסלול חייו בשביל האישה שאותה הוא אוהב ולקחת עבודה בפריז במקום לחזור לעבוד בבנק ההשקעות בלונדון. גבריאל, לעומתו, לא ממש טורח לוותר על החלומות שלו בשביל אף אחת, והוא בעיקר לא שם לב לצרכים של האנשים סביבו כשהם מתנגשים עם העבודה שלו. נכון - הוא עושה דייט עם קמיל אחרי שהמסעדה נסגרת, אבל בין לבין הוא גם לוקח את אמילי לעבוד אצלו (לא נאמן - כבר אמרנו?) ובעיקר לא שם לאף אחד ולשום דבר אלא אם זה קשור למנה חדשה, וזה ממש לא הגבר שאף אחת צריכה לצידה.

אמילי בפריז. Netflix,
אמילי בפריז/Netflix

אלפי רואה אותה
בזמן שעם גבריאל אמילי בעיקר מקשקשת על החלומות שלו והרצונות שלו תוך כדי פלרטוטים בוטים עד כאב ורגשות אשם על אותם פלרטוטים, עם אלפי אמילי מרשה לעצמה להיות היא, והיא בעיקר מצליחה לצאת ממוד העבודה שלה ולהשתחרר. עם גבריאל אנחנו רואים אותה תמיד חושבת ועובדת - משלבת אותו בקמפיין, מכניסה אותו לכתבות ומסדרת לו כוכבי מישלן, בזמן שעם אלפי היא מצליחה לא לחשוב על עבודה, או לפחות לספר לו על הקשיים שלה ולנהל שיחה על מה שהיא מרגישה. וכשהיא כן עובדת, במקום לעזור לו היא מקבלת ממנו תמיכה והוא מעודד אותה לחוות את החיים ולכבות את מוד העבודה, שזה מה שכל אחת צריכה במערכת יחסים.

אין דבר כזה "דושים": איך פתחתי פרופיל לשבועיים וקצת התאהבתי
אורית סטרוק היא אישה השראה. חבל שההשראה היא לגזענות והומופוביה
כשעינב בובליל חשפה בטן מושלמת מיד רצינו גם כזאת - יצאנו לברר איך
"לראשונה בחיי בגיל 34 הלכתי לעובדת מין. הייתה חוויה נוראית"

אמילי בפריז. Netflix,
אמילי בפריז/Netflix

אלפי אול אין
עם גברים, תמיד עדיף לבחון את המעשים ולא להתייחס למילים. נכון, גבריאל אומר לאמילי שהוא אוהב אותה, אבל כשמסתכלים על העובדות הוא בעיקר משחק איתה ועם קמיל בלי לתת לאף אחת מהן את מה שבאמת מגיע להן. אנחנו כל הזמן רואים שהוא מבולבל ומאוהב והכל קשה ומסובך עבורו, אבל עם כל הכבוד לבלבות של גבריאל, גברים אמיתיים יודעים מה הם רוצים ולא נותנים לשום דבר לעמוד בדרך שלהם. תסלחו לי, אבל אף אישה לא היתה רוצה שהחבר שלה ייקח את האקסית/ שכנה פלרטטנית/ זו שהפרידה ביניהם לעבוד אצלו. או, לצורך העניין, ישאיר אותה בחייו בכל קונסטלציה, בטח כשברור לכולם שעדיין יש משיכה בין השניים. אבל לגבריאל אין את היכולת להיות אול אין. הוא עושה את מה שהוא "צריך" לעשות בלי שהוא רוצה, לא ממש עושה את מה שהוא כן רוצה רק כי הוא מפחד, מרגיש רע עם ההחלטות שלו, לא נהנה מהחיים או מהרגע ובדרך הוא לא נותן לאף אחת את כל כולו.

אלפי, לעומתו, מוכיח לאמילי בכל פעם מחדש שהוא שם בשבילה והוא לא מתכוון ללכת לשום מקום. הוא שם בשבילה כשהוא צריך לבחור איפה לגור ולעבוד, הוא שם כשהחבר של מינדי מגרש אותה מהמסיבה שלו ומערכת היחסים החברית שלה מתערערת, והוא שם בכל שלב שבו היא צריכה אותו. לקראת סוף הסדרה הוא אפילו מתוודה על האהבה שלו אליה, על כמה היא חשובה לו וכמה הוא רואה אותה כאישה של חייו, מה שלא מפתיע את הצופים או אותה, פשוט כי כולם רואים את העובדה שהוא רוצה להיות איתה לאורך כל הדרך. אה, ולעומת גבריאל, את הווידוי החשוף הזה אנחנו מקבלים בלי טיפת אלכוהול (טוב, אולי קצת אלכוהול - בכל זאת מדובר בגבר אנגלי).

ומצד שני - גבריאל גבוה מאלפי בראש, ויודע לבשל, אז אולי אנחנו כן מבינים את אמילי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully