אנדרו טייט. מתוך חשבון האינסטגרם של אנדרו טייט, אתר רשמי
אתר רשמי/מתוך חשבון האינסטגרם של אנדרו טייט

אולי גם אתם: אלה הסימפטומים למחלה הקשה שתוקפת רק גברים

עדי דנטס

3.1.2023 / 14:16

אנדרו טייט ניסה להתגרות בגרטה תונברג באמצעות מכוניות היוקרה שהוא אוסף, תחביב שללא ספק מעיד על ביטחון עצמי מדהים. החלטנו לעזור לגרטה ולהסביר לכולם מה זה אומר גבר עם SDE

למי שלא מכיר את אנדרו טייט, ולא רק מהרצון להתעלם מקיומו, מדובר בגבר שהפך למעין גורו לכל הגברים החלשים בעולם. הוא מספר ללא הפסקה כמה הוא עשיר, קורא לנשים ביצ'ז, מסביר שלביצ'ז שהוא 'עושה' אסור לדבר עם גברים אחרים בזמן שהוא יכול לעשות את מה ואת מי שהוא רוצה, וכמובן מנופף ללא הפסקה במכוניות, ביאכטות ובכסף שאותו הוא שורף במדינה היקרה בעולם - רומניה.

כל זה קורה בזמן שמסביב צצות שמועות על חקירות הונאה ומעצרים על סחר בנשים. אבל אנדרו אוהב כותרות, אז ממש לאחרונה הוא החליט להיכנס בלא אחרת מאשר בלוחמת האקלים גרטה תונברג ולתייג אותה בפוסט שמדבר על כל המכוניות המזהמות שלו. גרטה לא נשארה חייבת והציעה לו לשלוח עוד מידע למייל Smalldickenergy@getalife.com.

למי שלא הבין - גרטה אמרה את מה שכולנו כבר מרגישות המון זמן, אנדרו טייט מפיץ סביבו אנרגיה של זין קטן, SDE (סמול דיק אנרג'י, למתקשים). אבל כשחושבים על זה, בעולמנו מסתובבים מיליוני גברים שמפיצים בדיוק את אותה הארומה - ללא קשר לגודל האיבר האמיתי שלהם (אגב, הוא בד"כ יהיה ממוצע מינוס. כן, גם אם מודדים ממש מהשורש). למען הסר ספק, הנה עוד כמה דוגמאות ל - SDE:

גרטה מתגרה במשפיען לשעבר אנדרו טייט ומביאה למעצרו. מתוך טוויטר, צילום מסך
גרטה מתגרה במשפיען לשעבר אנדרו טייט ומביאה למעצרו/צילום מסך, מתוך טוויטר

שרירים ושיזוף מוגזמים
יודעים מי הגבר ההוליוודי שהוא הקונצנזוס לאנרגיית זין גדול? זה שיוצא עם הנשים השוות ביותר בהוליווד, וזה שכולן מתעלפות ממנו? לא, זה לא בראד פיט, לא כריס המסוורת וגם לא דווין דה-רק ג'ונסון. הגבר עם אנרגיית ה-BDE הגדולה ביותר בעולם כרגע הוא פיט דווידסון. כן - האיש שנראה כמו הילד שחטף מכות כל התיכון, שמדבר בחופשיות על הטיפול הנפשי שהוא עובר וזה שרוח חזקה מדי עלולה לשבור אותו. הוא הגבר שהיה מאורס לאריאנה גרנדה, היה הריבאונד של קים קרדשיאן ועכשיו יוצא עם אמלי רטקאוסקי. ואתם יודעים מה פיט לא עושה? הולך לחדר כושר. או משתזף. ואם הוא כן עושה את זה אז הוא ממש לא מצלם את עצמו בתהליך או מספר על זה בראיונות. כי להתאמן ללא הפסקה, לסגוד לשרירי הבטן שלך ולהסניף אבקת חלבון לא רק מכווץ לכם את החבילה, זה גם מוחק תאים מהמוח. התעסקות אובססיבית בחלבונים, משקלים ושמן גזר עושים לנו בחילה וגורמים לנו לחשוב על כך שאפילו את הספידו שלכם אתם לא מצליחים למלא כמו שצריך. כן - לעשות ספורט זה נהדר, וגם להשתזף כשאתה משחק מטקות או משחק שש בש בים זה סבבה, אבל כשזה מתחיל להגדיר את כל האישיות שלך, כאן הניחוח של ה- SDE הופך לסירחון.

סקס כספורט אתגרי
אין משהו פתאטי ועלוב יותר מגבר שמנסה להשכיב נשים כספורט - ראשית, כי זה מגעיל, ובעיקר בגלל שבזמן שגבר עושה הכל כדי 'להביא' אישה למיטה, הוא פתאום מגלה שהיא לובשת סט תואם של הלבשה תחתונה וחלקה בכל הגוף - כי היא כבר החליטה לפני שני דייטים שהגיע הזמן. אבל הדבר הנורא ביותר וזה שהכי מסמל אנרגיית זין קטן עד מיקרוסקופי, שאף אחת לא תרצה לחזור אליו לתוספות הוא הגבר שיש לו קוים אדומים בסקס, גברים ש'מגעילים' אותו ומשמיע הצהרות כמו "אני לא יורד לנשים" או "אני נגעל משערות". אלו תמיד הגברים שדואגים רק לעצמם, שחושבים שפור פליי זה בזבוז זמן ובעיקר כאלו שמפמפמים כמו מכונת תפירה מונוטונית במשך דקה או שתיים עד שהם מתגלגלים מעלייך מיוזעים ומודיעים לך שהיה נהדר. לא, לא היה נהדר. היה קצר ולא מעניין, ובזמן שאתה והזין הקטן שלך תתגאו בכמות הנשים שהיית איתן, אנחנו אפילו לא נטרח לזכור אותך כשמישהו אחר עם אנרגיית זין קטן ישאל אותנו עם כמה גברים היינו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גרטה תונברג בצעדת האקלים בבריסל, בלגיה, 6 במרץ 2020. רויטרס
גרטה תונברג בצעדת האקלים בבריסל, בלגיה, 6 במרץ 2020/רויטרס

נטייה ל-MANSPLAINING
לא ברור למה, אבל גברים עם SDE פשוט בטוחים שהם יודעים הכל טוב מיותר מאיתנו, ויותר מזה - שהם צריכים להסביר לנו הכל, טריוויאלי ככל שיהיה, ושזה באמת מעניין אותנו. אין אנרגיית זין קטן עוצמתית יותר מזו שנודפת מגבר שמסביר לך למה מחירי הדירות בתל אביב ממשיכים לעלות או שזה הזמן להשקיע בקריפטו. בעצם - יש. גבר שמחליט על דעת עצמו לכוון אותך בחניה, בלי שביקשת, פשוט כי שתי מצלמות הרוורס, הצפצופים, העיניים שלך והעובדה שהסתדרת כבר שנים בלעדיו, לא רלוונטיות. אתן יודעים מי לעולם לא יסביר לאישה איך להחנות? פיט דווידסון. לא רק כי הוא המלך, אלא בעיקר כי לא נראה לי שיש לו מכונית, או ראיה מרחבית טובה במיוחד.

פיד שמאוהב בעצמו
השילוב בין אינסטגרם לגברים הוא תמיד בעייתי, ומעטים הגברים שמצליחים לצלוח את העובדה שיש להם אינסטגרם פעיל בצורה מכובדת. וכן, רוב האינסטגרמים הגבריים מדיפים ניחוח SDE ברמות שונות. אבל זה שכולנו נרתעות ממנו הוא האינסטגרם של הגבר שמצטלם בלי חולצה בחדר כושר, בים או סתם ברחוב, ומדלל את כל האירוטיקה הלחה הזאת בסלפיז. כי יש רק דבר אחד שגבר עם זין קטן רוצה להוכיח - וזה שהוא טוב יותר מכל האחרים. בכלל, נראה שאנרגיית ה- SDE היא בדרך כלל הרצון האובססיבי להוכיח לעולם (ובעיקר לעצמך) כמה אתה גבר, אבל באופן די פרדוקסלי דווקא הרצון להוכיח כמה אתה גבר-גבר הוא מה שגורם לך להתרחק מלהיות גבר בעיני הסביבה. דוגמה טובה נוספת פרט לדווידסון הוא הארי סטיילס - הגבר חובב השמלות והפאייטים שנשים לא יכולות לנשום על ידו. כן, הוא יודע שהוא גבר, לא, הוא לא צריך להוכיח את זה לאף אחד או להסביר את החיבה שלו לצבע ורוד, חולצות בטן או לק בציפורניים. למה? כי לעשות את מה שאתה אוהב זה הכי סקסי והכי BDE. תזכרו את זה בפעם הבאה שאתם מתלהבים מהקוביות שלכם בבטן מול המראה, ואולי אז תשימו לב שהיחידים שמתלהבים מהקוביות האלו כמוכם הם גברים אחרים עם SDE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully