אביבית בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

אביבית מוכיחה: ציצים גדולים אאוט, תחת גדול הוא האיבר הנחשק הבא

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 12:37

אביבית בר זוהר הודיעה שהיא מקטינה את החזה שלה, כי היא לא רוצה להיות "פרובוקטיבית" בחתונה. אחרי שהתאפקנו עם הבדיחות, רק רצינו להגיד שהיא פשוט קרבן אופנה נוסף של הטרנד החדש שהחל אצל משפחת קרדשיאן

אביבית בר זוהר/אינסטגרם

אמש פרסמה אביבית בר זוהר (עוד) תמונה שלה מחדר הניתוחים. הפלסטיים, לא לדאוג - אחרי שעשתה ריבועים בבטן, הגדילה חזה והרימה את הוודג' - היא מקטינה את החזה בחזרה לקראת החתונה: "רוצה להיות נסיכה בחתונה שלי, לא פרובוקטיבית" אמרה כשחלקה עימנו את ההחלטה להקטין את החזה שהגדילה, לקראת החתונה עם בחיר ליבה קווין צרפתי.

אביבית לא לבד, אגב. אם בעבר הגדלות חזה היו הניתוח הקוסמטי העיקרי שנשים עשו כדי לשפר את רמת הנחשקות שלהן, כיום המצב כבר שונה מאד. שאיבת שומן עקפה את הגדלת החזה כצורת הניתוח הקוסמטי הפופולרית ביותר בעולם, גם על רקע הדאגה הגוברת מתוצאותיהם האפשריות של השתלים, על פי נתונים שפורסמו לאחרונה על ידי האגודה הבינלאומית לכירורגיה פלסטית אסתטית.

מן הסתם מגמות משתנות הן חלק מההתפתחויות ברפואה אסתטית (היו למעלה מ-30 מיליון הליכים כירורגיים לא ניתוחיים ב-2021, זינוק של 19.3% מהשנה הקודמת). הנתונים, שפורסמו כחלק מהסקר השנתי האחרון של ISAPS, מצביעים על כך שתעשיית הניתוחים הקוסמטיים לא רק התאוששה משנתיים של ירידה הקשורה לקורונה, אלא שהיא גדלה הרבה מעבר לרמות הטרום-קוביד.

המספר הכולל של הפרוצדורות הניתוחיות עלה בלמעלה מ-33% בין השנים 2017 ל-2021, בעוד שהפרוצדורות הלא ניתוחיות (הפופולרי שבהם הוא בוטוקס) צמח ביותר מ-54% באותה תקופה.

אביבית בר זוהר בבת המצווה של אן B. ניר פקין
נתגעגע. אביבית בר זוהר, פעם, מזמן/ניר פקין
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גם מספר הגדלת החזה עלה באופן שולי, ב-0.5%, במהלך אותן ארבע שנים. אבל עורך הדו"ח, ד"ר ג'אנלוקה קמפיליו, הצביע על ירידה יחסית בהשוואה להליכים אחרים, לצד זינוק חד במספר המטופלות המבקשות להסיר את שתלי החזה שלהן - הליך שנפחו תפח (סליחה, זה משחק מילים מתבקש) בכמעט 50% ברחבי העולם בארבע השנים האחרונות.

הצמיחה בהליכי שאיבת השומן היא חלק מצמיחה רחבה יותר הקשורה בעיצוב הגוף. יותר מ-1.9 מיליון הליכי שאיבת שומן נרשמו ברחבי העולם בשנת 2021, זינוק של כמעט 25% מהשנה הקודמת, וכמו כן, ניתוחי אף ומתיחות בטן. ניתוח עפעפיים היה ההליך השלישי בשכיחותו בעולם בשנת 2021, והפופולרי ביותר בקרב גברים. ישנה גם עלייה של למעלה מ-30% בשימוש בחומצה היאלורונית, אשר מוזרקת לרוב כחומר מילוי לפנים, אבל הצמיחה הגדולה ביותר והמהירה ביותר נרשמה בתחום הרמת הירכיים (שזה בעצם עיצוב הטוסיק), עם עלייה של למעלה מ-53% משנת 2020.

האם הקרדיט על נפילת הציצים לעומת עלייתו של התחת מגיע למשפחת קרדישאן, חלוצות התחת הדשן? פנינו לד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, עם השאלה החשובה הזאת:

אביבית בר זוהר. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
בת של מלך או לא בת של מלך?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

איך קרה שהחזה הגדול הפסיק להיות נחשק וסקסי, והאם הקרדשיאניות אחראיות למעמדו הנוסק של התחת הגדול?

"אחרי שהטרנד של הגדלות החזה היה איתנו ארבעים שנים לפחות- קרה דבר. מה שקרה זה שהרבה מהכוכבות הורידו את שתלי החזה שלהן והקטינו את השדיים, גם מהפחד, וגם כי שדיים קטנים הם יותר טרנדיים. היו גם ירידות בהגדלות וגם עלייה בהקטנות והוצאת שתלים, מה שהביא בעצם גם להשלמה עם המראה השטוח יותר, והמושג סקסי שהוא גם ככה גמיש מאד, החליף את החזה הגדול בחזה קטן יותר וחצוף יותר".

מה עוד נשים אוהבות עכשיו?
"הן עושות ניתוחי פנים קטנים בגילאים יותר צעירים, הרמות גבה, הרמה של זוית העין, ומה שקורה עכשיו שבגיל יותר צעיר מגיעים עם מודעות למתיחת פנים, ועושים את המיקרו-ליפט לעיצוב קו הלסת. גם המראה השדוף שכולל הוצאת שומן מהלחי, ומייצר מגרעת מתחת ללחי וגורם לה להיראות יותר גבוהה - הוא ניתוח פופלרי שעושות בעיקר נשים צעירות."

מה התובנות שלך לגבי השינויים במודל היופי? מה האיבר הנחשק הבא?
"מה שבטוח הוא שהרבה יותר אנשים יעשו ניתוחים כדי להרגיש עם עצמם יותר טוב - אם פעם היו עושים ניתוח במקרים קיצוניים בלבד, אז היום זה קורה אצל יותר אנשים, בגיל יותר מוקדם, ובמצב אסתטי פחות גרוע, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר."

ואם התוצאות לא מספיק טובות, תמיד אפשר לעשות עוד ניתוח שמבטל את הניתוח הקודם, כי: "החלטתי שאני נמצאת במקום אחר בחיים ואני יותר מתונה ורגועה. אני רוצה להיות נסיכה בחתונה שלי ולא פרובוקטיבית. הגיע הזמן שיתייחסו אלי כאשת עסקים בישראל ולא יתעסקו רק בחיצוניות שלי".

אנחנו???

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully