אליקו לירז ארז. צילום מסך אינסטגרם, ניר פקין
ניר פקין/צילום מסך אינסטגרם

גברים תמיד נמשכו ותמיד יימשכו לנשים צעירות, ולמה לא בעצם?

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 9:14

אליקו בן ה-45 וחברתו בת ה-18 ושבוע לא מפסיקים להעסיק את המדיות השונות. הרבה מפקפקים בזיווג הזה, חלק נגעל, והשאר מקנאים - אבל אף אחד לא אומר את האמת הפשוטה. בשביל זה יש אותי

מי ישמע. הפרשי הגילאים בין אליקו, מלך הפסקול של ישראל השניה (ע"ע אבישי בן חיים) לבין לירז, ילדה בת 18 ושבוע, מסעירה כאן את הרוחות במידה לא פרופורציונלית. אני לא יודעת מה פחות מסתדר לאנשים בעין - עצם העובדה שיש ביניהם כל כך הרבה שנות פער, או פשוט חוסר הסימטריה המוחלט ברמת הנחשקות שלהם בשוק.

בגדול המחשבה על גבר בן 45 ששם את ידיו השמנוניות על בחורה צעירה כל כך, הופכת את הקיבה לנשים רבות בגלל פוטנציאל הניצול שקיים במשוואה הזו, והרבה מטילים ספק ברמת המוסר שכרוכה בהחלטה של בחורה להיות עם גבר שמבוגר ממנה בכל כך הרבה שנים. אנחנו מתוכנתים לחשוב שהסיבות לזיווגים כאלה לא עומדות בתקן ה"דיסני" שעיוות לנו את הראייה על אהבה ועשה ממנה משהו שמיימי ואצילי. ובכן, (הומאז' לצדי צרפתי) היא לא.

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
לירז ארז/צילום מסך, אינסטגרם

לאנשים שחושבים שהם עוד הולכים למצוא את "האחד", מומלץ להפסיק לקרוא ממש עכשיו.

אין דבר כזה 'אהבה שמנצחת הכל', אין 'אהבה שמתגברת על כל המכשולים', ובכלל, אם מפרקים את זה לתחושות, אהבה מתקיימת כאשר שני הצדדים יודעים לספק זה את צרכיו של השני באופן אופטימלי. ככל שהצרכים של בני הזוג פחות מסופקים, כך ה'אהבה' תדעך, ולהיפך. בדיוק כמו שאם בית הקפה השכונתי שאני אוהבת יפסיק למכור קפה, האהבה שלי אליו כפי הנראה תפחת. זה לא רע או טוב, פשוט צריך להבין שאין בזה שום דבר מיסטי, ובמיוחד אם אנחנו רוצים מערכות יחסים שיצליחו להחזיק מעמד.

סיפוק הצרכים כולל גם כסף לפעמים - כסף הוא בסך הכל אחד ממאפייניו של הביטחון שאנשים מסוימים צריכים להרגיש. מעבר לזה, מחקרים מוכיחים שרוב הנשים מעדיפות מישהו מבוגר מהן, כי הוא נותן להם תחושת ביטחון, הגנה, והרבה הרבה הערצה - אלה הצרכים שלהן, והן מוכנות להתפשר בשבילם על קוביות בבטן, וזה לא אצילי פחות מאשר לבחור מישהו בגלל שהוא בגילך, חתיך, הייטקיסט ועסוק בעצמו עד הקאה.

לא כל הנשים הצעירות שיוצאות עם מבוגרים עושות את זה בגלל שהן גולד דיגריות, והוא לא חייב להיות פרדיטור נצלן וטיפש שרק רוצה להתפאר בנכס יפה לפני המוות. למרות שהמציאות מוכיחה לנו שוב ושוב, שדווקא הצמדים האלה עובדים די טוב במשחק סיפוק הצרכים ההדדי, עדיין נורא קשה לנו להאמין ש'אהבה' יכולה להתרחש בתנאים האלה. אבל אם אנחנו רוצים להיות באמת כנים - גם אם סיפוק הצרכים ההדדיים משלב כסף איכשהו - זה עדיין עונה על ההגדרה האמיתית למה שאנחנו קוראים 'אהבה'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
@lirazerez__

כניסת שבת בארבע ורבע…

♬ original sound - Liraz_erez

אגב, גם גברים שיוצאים עם נשים צעירות ראויים ליהנות מן הספק - נשים צעירות הן תמימות יותר לרוב, יותר קל לפייס אותן, יותר קל להתקרב אליהן, והרבה יותר קל לעבוד עליהן - לא בהכרח בקטע רע. אם נגיד גבר בן 45 שהתגרש לפני שנתיים רוצה להפיח בעצמו רוח נעורים, ולהתחבר לחלק שלו שהוא שכח כבר ולהמציא את עצמו מחדש - ברור שבחורה בת 18 ושבוע תאפשר את זה ביתר קלות מאשר גרושה פלוס מטענים, שכבר התאכזבה, טעתה, וחלקים מהלב שלה עדיין מפוזרים באיזו פינה חשוכה של נישואיה הכושלים.

אז על מה יש לצקצק כל כך? לא הבנתי, זו הפעם הראשונה שגבר מבוגר יוצא עם צעירה? זו תופעת טבע נדירה? ולמה שלא יימשך אליה? זה לא חריג, וזה אפילו לא מוזר. צעירה ככל שתהיה, לפי חוק היא אדם בוגר, ואם אני חיה בחברה פתוחה כל כך שאני יכולה להחליט שממחר אני לא מזדהה יותר כקארין אלא מעדיפה שיפנו אלי בשם ניסים (ניסים הוא קרוס-דרסר, שף חובב ומאפר), אז גם אליקו בן ה-45 ולירז בת ה-18 צריכים להרגיש חופשיים להיות יחד.

בכלל, הגיע הזמן להיסגר על עצמנו.

מי אנחנו? אנשים מתקדמים, נאורים, ופתוחים לכל סוגי האנשים והמבנים המשפחתיים? או חסרי מוח שהנושאים שאנחנו מוכנים להיות "נאורים" כלפיהם הם טרנדים שמוכתבים עבורנו מלמעלה? ועוד משהו שאני מרגישה שמישהו צריך להגיד כבר - הגיע הזמן להשלים עם העובדה, שכמעט כל הגברים בעולם, במגוון גילאים, סטרייטים, גייז וכל מי שביניהם, נמשכים לגוף צעיר, מהסיבה הפשוטה, ויודע זאת כל מי שהיה צעיר ועכשיו הוא כבר לא - שגוף צעיר הוא פשוט גוף יותר יפה. כן, המציאות הזאת מבאסת גם אותי. מה לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully