אלכס ומריה בנות הזוג של אוהד בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

שאוהד בוזגלו ישכב עם מי שהוא רוצה, אבל למה להיות פתאט

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 13:12

אוהד בוזגלו טרח ליידע אותנו אמש בצינור שהוא כבר לא יוצא עם שתי הנשים שיצא איתן בפעם הקודמת שהיה בצינור. עדי דנטס תוהה למה הוא מרגיש צורך לספר לנו על זה בטלויזיה

אני מדמיינת את השיחה שקיבל אוהד בוזגלו ממפיקי "הצינור" - "היי אוהד, שמענו שאתה ושתי החברות שהתלהבת מהן כל כך נפרדתם, אולי תבוא לדבר על זה בטלוויזיה?"

אני מניחה שזה לא מה שנאמר במדויק, אבל כולנו יודעים שזה מה שנאמר בישיבת המערכת בה הוחלט מי יהיה בר המזל שיעשה את אותה השיחה. אני חלילה לא מזלזלת בשיברון הלב של אוהד מהפרידה שלו ממרינה (שהיא לא אלכסה, כפי שהתבלבל גיא, למרות שהבטיח לאוהד שהוא לא מפספס אף פרק של הבוזגלוס) אבל מה שהציק לי לא היתה העובדה שלאוהד היו שתי חברות בו זמנית או שהוא הסביר בביטחון מלא ורק חצי חיוך כמה זה לגיטימי לאהוב אישה עד לכדי כאב ועדיין לרצות לשכב עם נשים אחרות כי "יש הבדל בין צורך לרגש" (כי הבנות שממלאות את הצורך, להן אין רגש).

העניין שקצת גורם לי לתחושת גועל הוא לא האהבה ה"פרועה" של אוהד, אלא הניסיון שלו להפוך את זה לכל כך טאבו, ואת עצמו למיוחד, ובעיקר שהוא מרגיש צורך לדחוף לנו אותה לתוך הפנים והנשמה באופן כל כך אגרסיבי. ולא, אני ממש לא חושבת שהוא צריך להסתתר, או שיש בעיה בעובדה שהוא רוצה לחיות עם שתי נשים. אם לא שמתם לב, בשנת 2023 ילדים בני 15 החליטו שזוגיות היא משהו שאפשר לנהל עם 14 אנשים במקביל, כששניים מהם גברים, אחת מהן אישה, והיתר פלואידים/ א-בינריים או חיות מחמד.

כבר כמה שנים שהזוגיות המונוגמית שכוללת משכנתא ו-3 ילדים מפנה את מקומה למשהו חדש ושונה וכל אדם מחליט מה מתאים לו. כן, יש פוליגמיה וביגמיה ומשולשי ומרובעי אהבה ויש אנשים שאומרים שהם נמשכים לאנרגיות ובני אדם ולא למין ויש אנשים שבכלל לא החליטו עדיין מה המין שלהם ומחליטים בכל יום מחדש מה בא להם להיות, ואמנם הם מסבירים לסביבה מי הם ומה הם, מדברים על זה ברשתות החברתיות ולרגע לא חושבים שהם צריכים להסתתר - אבל יש דבר אחד שהם לא עושים, וזה ללכת לתוכניות טלוויזיה ולהסביר את עצמם כאילו הם עשו משהו לא בסדר.

זה פשוט: אוהד לא עשה שום דבר רע לאף אחד. הוא בסך הכל החליט שלא בא לו לחיות במונוגמיה ומתאים לו יותר לחיות עם שתי נשים, ואז, הפלא ופלא, הוא מצא שתי נשים בוגרות שמסוגלות לקבל החלטות עבור עצמן שהסידור הזה התאים להן, ויחד השלישיה חיה באושר ועושר (יחסי) במשך כמה וכמה חודשים. אם תשאלו אותי - שום דבר מרגש או מסעיר לא קרה כאן, אבל אם תשאלו את אוהד - וואו! הוא עושה את הדבר המטורף ביותר בעולם! גבר שמנהל שתי מערכות יחסים במקביל! הלםםםםם הלם הלם!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

וזה מה שהופך את כל הסיפור הזה לכל כך קרינג'י - לא עניין ה- LOVE IS LOVE אלא העובדה שאוהד מפזר סביבו אנרגיות של דוד חרמן ומבוגר שמרגיש צורך לספר על ההרפתקאות המיניות המאובקות שלו לדור הצעיר כדי להוכיח לעצמו שהוא עדיין מגניב ו"שכוחו עדיין במותניו". אחלה, אוהד, מפרגנים על המותניים העוצמתיים שלך, אבל הניסיון הזה לצאת מגניב ולהראות לכולם כולל לעצמך כמה אתה קול בעיקר יוצא מיוזע וקצת פתאטי.

בדומה לאדם שאין לו כסף אבל מנסה להוכיח לכולם כמה הוא עשיר - הוא יתכסה במותגים, ייסע באוטו בצבע כתום וידאג שכולם יראו את כרטיס האשראי שלו, בזמן שאדם עם כסף אמיתי יישב לידו בג'ינס וטי שרט וקצת יגחך, כי הוא לא מרגישה שהוא צריך להוכיח משהו למישהו. אוהד בוזגלו הוא לא אדם רע או מוזר או אפילו פורץ גבולות, אבל הניסיון שלו ליידע אותנו כל הזמן שהוא כזה הופך אותו למשהו הרבה יותר גרוע - גבר שמרגיש מאוים ממה שקורה שסביבו, ואולי בצדק כי העולם כבר מזמן המשיך הלאה.

יש ילדים ממושקפים בני 17 שמחזיקים בחבר שהוא בעצם חברה וגם חברה שהיא בעצם 'הם', ואף אחד מהם לא רץ להתלהב מזה בתוכניות אירוח. אתם יודעים למה? כי פה באמת מדובר בסגנון חיים - בחירה שמתאימה לאדם מסוים ברגע מסוים בחייו, וכשמשהו מרגיש נכון, באמת נכון, אז הצורך לצרוח את זה לעולם פשוט מתאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully